[Generalisatie mode on] Waarom... Waarom zijn die Fransen toch altijd van die rare gasten? Door de jaren heen heb ik best een hekel aan ze gekregen... Altijd met hun arrogante houding t.o.v. mensen uit het buitenland. Willen alleen maar frans praten... beheersing van vreemde talen is nul. Ze vinden zichzelf de beste van de wereld... en ook denken ze dat ze een supermacht zijn. Ik lees net dat velen fransen met xbox live! een "french only" community vormen waar ze alleen maar frans praten en mensen die het niet volgen worden eruit gekickt... en ze zijn irritante spelers bij Moto GP, GRRRRR Ik ben redelijk vaak naar frankrijk op vakantie geweest... vroeger met m'n ouders... Ik heb zelfs een paar maanden een franse vriendin gehad toen ik in madrid woonde, wat achteraf stom was want het was nogal een gaar wijf. Het enige wat die lui te bieden hebben in mijn ogen is de wijn en af en toe lopen er gruwlijk lekkere vrouwen rond. Andere mensen die er ook zo over denken, of juist niet?? [Generalisatie mode off] Maargoed... misschien zijn sommige fransen wel okee. Blessings Ahara
Kvind frankrijk als sinds dat ik er mee in aanraking kwam een en al KUT, ik heb altijd gezegd toen ik 8 was dat ik als ik later op vakantie ging niet door frankrijk wou. Nu ik 19 ben, ben ik nog steeds niet van plan naar het land op vakantie tegaan. En dat er lekkere wijven rondlopen?? ik vind nederlandse wijven lekerder en die fransen hebben overal haar, UGHHHNN JAK Ik vind het kutlui en ik kick ze ook altijd in motogp (wist niet eens dat zei buitenlanders kicken).
ja ben het wel met je eens, met Moto GP. Als die fransen eenmaal aan het lullen zijn blijven ze maar doorgaan! ook zo hard en met die hoge stemmetjes, dat is zeker irritant. Laatst had ik ook een Fransman die kon Engels, jaja de wonderen zijn de wereld nog niet uit Je hebt ook aardige fransen hoor (sommige ) Het land is mooi, vooral aan de atlantische kust, lekker surfen, lekker eten.. lekkere w.... nou ja dat valt nog wel mee eigenlijk.
lol jah, is die PU met zen vage meningen tog nog ergens goed voor maar idd, fransen in MotoGP sux 4 ever, maar je kunt wel lol met ze hebbe, gewoon lekker tegen ze aan gaan lullen in ut nederlands: ja, je moeder is echt lelijk he, ik had haar laatst gezien en haar kop was zohooo rimpelig! jezus cristis wat een heks
De meeste franse chickz zijn wel lekker...het eten is ook lekker maar verder zijn het een stelletje: Arrogante mensen die niet eens Engels kunnen spreken. Dit geld niet voor alle Fransen want je hebt vast ook wel ergens aardige fransen
Ik heb een keer een Franse gast geholpen met het configureren van XBconnect. Toen kon die opeens wel Engels Ik heb er later trouwens nooit een bedankje voor gekregen...
Ik heb ook een hekel aan fransen. Ze zijn zo egoistisch. ze spreken geen andere taal. Ze vinden hun taal het belangrijker dan andere talen(bij olympische spelen word in frans omgeroepen) terwijl engels,spaans,duits,portugees en vele aziatische talen veel meer worden gesproken. in het buitenland spreken ze je aan in het frans. De fransen waren ook tegen de naam de Euro, ze hebben serieus voorgesteld om hem de franc te noemen. en zo zijn er veel meer redenen. Dit geld natuurlijk niet voor alle fransen, en op xbl heb nog geen problemen met ze gehad.
Ik vind die franse er ook altijd zo verpaupert bij lopen maar dat kan aan mij liggen. Ja ze denken dat ze een hele supermacht zijn maar ze durfde nog geen stapje te zetten in Irak. Maar ik vind als je de franse een beetje leert kennen zijn ze wel oke. Dat is mijn standpunt.
Ha.. Fransen.. Klotegasten als je het mij vraagt. Ben je er op vakantie en kan je na 2 minuten met behulp van je FA-NL boekje eindelijk 'Ik kan geen Frans' zeggen, lullen ze rustig in het Frans verder . En op Moto GP heb ik het ook gemerkt, hoor ik Fransen, zeg ik iets in NL of Engels, ben ik meteen gekicked. Fransen zijn alleen goed voor hun petit pains met paturain .
Hahaha Het is goed om te zien dat velen het met me eens zijn... Mijn inspiratie voor deze topic kwam inderdaad van de PU. Ja... eerst fel tegen de oorlog zijn (was ik trouwens ook) maar zo snel ie voorbij is wel mee willen doen aan wederopbouw (lees: benutten van de olie resources). Maar dat al die franse filles overal haar heb ik wel eens meegemaakt en ze stonken ook nog ontzettend... gelukkig niet van dichtbij meegemaakt maarja... sommige frenchies zijn wel aardig... 1 op de 1000 ofzo. Blessings Ahara
Frankrijk is een mooi land, jammer dat er Fransen wonen. Fransen vertikken het gewoon om zich maar een beetje duidelijk te maken. Ze praten geen Engels en al helemaal geen Duits. Verder valt er geen touw aan dat Frans vast te knopen. Ik heb als rasechte Limburger het geluk dat er veel Franse woorden in mijn versie van het Limburgs zitten, maar dan is het nog niet te doen.
Fransen houden van hun taal, laat ze lekker...ik doe niet mee aan discriminatie en zoals theflood al aangaf..zeker PU als aanleiding gelezen? je zou eens een voorbeeld aan de fransen moeten nemen en je eigen mening vormen ben trouwens paar jaar geleden met vakantie naar parijs geweest en ik kon het erg goed vinden met die mensen
Scandinaviers spreken ook alleen maar hun eigen taal, net zoals duitsers. Ligt eraan in welke leeftijdscategorie ze vallen, de keren dat ik in Frankrijk op vakantie was, heb ik enkele interessante conversaties kunnen hebben met de jongeren aldaar. Daarnaast moet je nagaan dat Frankrijk een groot land is net zoals Duitsland, er zijn ook nog eens een flink aantal francophone landen, dus die mensen hoeven ook helemaal geen vloeiend engels te kunnen. Net zoals spanjaarden, waarom zouden die engels moeten kunnen?? Spaans is de wereldtaal, of in ieder geval de tweede taal van deze wereld, no need for them to do that.