1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rare Replay

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 13 jul 2015.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als ik zo de streams zie, dan lijkt Jetforce Gemini me één van de leukste games. Ik hoopte op wat Snake Rattle n Roll gameplay op Twitch, maar bijna iedereen streamt alleen Conker. Zo zonde dat Microsoft niks met die serie doet. Daar stoor ik me sowieso aan bij Microsoft. Te vaak de bekende franchises, terwijl ze de rechten hebben voor briljante series. Doe daar wat mee. Besteed een Perfect Dark uit aan een nieuwe studio in plaats van exclusiviteit kopen van Tomb Raider.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor spark is een hele conker game uitgebracht
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pff al die shit van voor 1990 is echt onspeelbaar en saai :+ Battletoads is de eerste game die ik een beetje leuk vond en waar ik de neiging had verder te spelen na de eerste game over.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Is die Banjo Buts&Bolts wat? Heb 'm hier nog voor de 360 liggen.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Best toffe game hoor. Als je het leuk vindt om zelf voertuigjes te bouwen met je fantasie om zo challenges te halen, dan is het zeer vermakelijk.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2015
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha nice 8)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Holy crap dat heb je snel gedaan.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik kon zo eerste zijn van de lijst trouwens, maar ik moest zoveel backwards compatible games nog uitspelen vergeleken met die 2 boven mij. :+

    Maar dit is zeker wel snel en misschien wel 1 van de moeilijkste titels die ik 100% heb gehaald.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lekker man, :)

    Grabbed by the Ghoulies uitgespeeld, game was een stuk pittiger dan ik me kon herinneren. Hele fijne port ook, de game ziet er nog steeds tof uit.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Moest je alle games uitspelen?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Hij had er al een aantal, zo weet ik dat hij Perfect Dark en Perfect Dark Zero in ieder geval al 100% had.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ah ja, dat scheelt natuurlijk, maar dan is het alsnog een zeer knappe prestatie. Er zitten pittige games tussen. De Sega Mega Drive Ultimate Collection was ook een fantastische collectie, maar sommige games waren echt heel moeilijk (Ecco bijvoorbeeld, poeh). Alleen hoefde je voor 100% niet alle games uit te spelen.
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je alle stamps wilt (dat dus verplicht is voor een achievement) dan moet je sowieso 750 gamerscore halen per Xbox 360 titel, en 150 Gamerscore per XBLA titel. Maar ik had inderdaad al een boost met een paar games die ik al op 100% had, maar games zoals Viva Pinata etc had ik nog nooit echt gespeeld.

    En over de Sega Mega Drive Collection trouwens, dat is een enorm makkelijke game om 1000 gamerscore te halen vergeleken met Rare Replay.
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan je ook gebruik maken van de ouderwetse cheat codes?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat is waar. Maar als je alle games zou moeten uitspelen op die collectie, dan zou het een heel ander verhaal zijn. Maar er was maar één achievement per game en die kon je vaak in het begin van het spel al halen.
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De meeste games hebben cheats en daarnaast ook de rewind optie die sommige games erg makkelijk maken, sommige games hoef je niet eens te spelen ivm de cheats omdat je het laatste level kan unlocked e.d.
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar vind ik die rewind optie?
     

Deel Deze Pagina