1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rare's 1e titel valt tegen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door rare_ltd, 22 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet XBM enzo lezen. Weet je gelijk of het goed of bagger is. Ik doe dat altijd en ze hebben meestal wel gelijk :)

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ten eerst kost het spel 45 euro, en ten tweede laten jullie je nu al leiden door een zielige IGN review van een duidelijk niet geinteresseerde reviewer? GbtG is al heel lang in ontwikkeling. Duidelijk begonnen op de Gamecube en later doorzet voor de Xbox. Mensen praten nu al dat ze hem neit gaan kopen, dat Rare gefaald heeft etc en dat ze aan de filmpjes al kunnen zien dat het nep wordt.. Hoe kun je nou oordelen voordat je het hebt gespeeld?

Als er IETS Rare is, is het Grabbed by the Ghoulies wel. Mega grappig, mega veel details, mega mooi en mega leuk. In een FPS doe je ook altijd hetzelfde niet? Je krijgt alleen nieuwe wapens of moet andere strategien gebruiken. Raad eens, dit moet ook in GbtG! Tis gewoon beat em up waarbij je steeds nieuwe dingen krijgt. De filmpjes, muziek en beelden zijn echt zo typisch Rare. Doet me weer terugdenken aan Donkey Kong etc

GbtG is in ieder geval een van de spellen waarbij ik echt plezier had om te spelen. Het speelt lekker, ziet er super goed uit en is grappig. Je gaat gewoon lekker spelen zonder dat je gefrustreert raakt etc.

Speel de game eerst maar voordat je gaat oordelen dat deze game gerushed is door Microsoft, niet zou deugen en teveel van hetzelfde is. Die dude van IGN is niet God ya know.. dat hij het nou eentonig vind. Hij vind FPS, RPG en Sport zeker ook eentonig. Echt een loser review.. valt me tegen van IGN. Daarbij moet ik wel zeggen dat een 7 nog steeds voldoende is. Op school was ik daar blij mee. Gtbg is een 7 tot 9 spel. Voor mij persoonlijk een 8-8.5.

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, veel magazines en sites gaven TimeSplitters 2 hoge cijfers, maar dat vond ik toch een ongelooflijk slecht spel, vooral de controls

4. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik had 't spel juist gekocht door de goede reviews die het overal kreeg, maar 't 1 van m'n ergste miskopen geweest

5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Gogeta was me voor :)

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor je info _O_

Ik ga 'm denk ik eerst huren bij de videotheek en dan merk ik wel wat ik ervan vindt.

7. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net zeggen...Timesplitters 2 is toch wel één van m'n grootste miskopen geweest. Juist omdat iedereen beweerde dat het volledige team van Goldeneye en Perfect Dark hierachter zaten waren mijn verwachtingen zo hooggespannen. Dat viel dus ff vet tegen.

Nou wil ik inderdaad GbtG niet direct gaan afbranden. Je weet pas hoe een spel is als je hem daadwerkeijk zelf gespeeld hebt. Maar het concept button-bashing...hoe goed en gedatailleerd uitgewerkt dan ook spreekt me niet. En na toppers als Banjo Kazooie/Tooie verwacht ik gewoon weer een hele grote nieuwe innovatieve titel. Daar komt nog eens bij dat er tegenwoordig zo veel goede spellen op de markt komen en mijn portemonnee ook niet eindeloos is. Dus kies ik vanzelfsprekend alleen de AAA-titels eruit. Titels die je keer na keer blijft spelen en door betoverd wordt. Misschien dat mijn oordeel na zelf spelen en na meer reviews gelezen te hebben zal veranderen...maar ik betwijfel of de game van de kwaliteit is waarnaar ik verlang.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het is geen button bashing. het is met de stick swingen :). Daarbij vind ik Timesplitters ook een bagger spel, dus als ik hem had gereviewed voor xbw had ik hem zeker een 6 gegeven ofzo.

Ghoulies is gewoon pure lol. Gewoon lachen, leuke dingen uitvinden, kijken naar de grappige vijanden, luisteren naar de muziek. Rare.. :) Echt een uniek spel voor Xbox begrippen. Bij het einde kreeg ik trouwens echt het gevoel van een sprookje :).

Het enige echte nadeel wat ik kan verzinnen, is dat je het spel snel kunt uitspelen. Daarom adviseer ik iedereen om gewoon te genieten.. kijk vooral naar de omgevingen, loop lekker rond. Doe wat je leuk vind en kijk naar easter eggs. Dan heb je er echt veel plezier van.

Niet dat ik nu de spel de hemel inprijs, maar voor Rare vind ik dat ze goed geslaagd zijn. een lekker spel dat iedereen kan spelen en plezier aan kan beleven. De ervaring die ik na het spelen had was echt leuk, en ik wilde gewoon verder spelen. Dat is wat telt voor mij, de ervaring die je hebt. Op de Xbox heb ik deze ervaring niet eerder gehad.

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap ook niet dat jullie al een spel afschrijven als hij nog maar 1 a 2 cijfers binnen heeft gekregen. En ook al is het een 7, word dat als laag gezien? Ik zie een 7 als een ruime voldoende.. Dit is echt een spel waar je van moet houden en dat verscheelt per persoon en dus ook per reviewer.

Daarnaast vond ik Timesplitters 2 juist erg goed. Het richtsysteem was misschien even wennen, maar het hoeft niet altijd hetzelfde te blijven. De game is zo verrekte uitgebreid! Je hebt de single player campaign waar je met meerdere moeilijkheids graden steeds meer moet doen in de zelfde maps. Je hebt echt 100den mini games achtige opdrachten en daarnaast ook nog een multiplayer maps met bots! TS2 vond ik een game die niet snel verveelde :)

10. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    een 7 op m'n rapport is o.k., maar een 7 bij IGN dan is niet echt fantastisch :) Dat is nog lager dan rampzalige spellen als Turok: Evolution, Enter the Matrix etc dat zegt dus best veel

11. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Hou er ook rekening mee dat de gemiddelde Xbox eigenaar op bepaalde games is af gekomen en daar ook zn smaak ligt.
    De gemiddelde Xbox gamer houdt vooral van actie, schieten en racen.
    Dat zo'n gamer minder waardering heeft voor een Rare game is dan ook vrij logisch.
    Laten we hopen dat er veel zijn die het toch proberen en uiteindelijk toch tevreden zijn.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt warm loop voor de game omdat mijn interesse op game gebied meer bij andere genres ligt.
    En we kunnen ons geld maar 1 keer uitgeven.

12. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    nou als je naar de laatste titels van Rare kijkt, dan kan ik nou niet echt zeggen dat die Grabbed by the Ghoulies erin thuis hoort.

Bij de Rare-Nintendo adventures zijn die characters veel aansprekender en zie je dat er veel meer aandacht aan de game is besteed.

om 't een beetje oneerbiedig te zeggen: Grabbed by Ghosties lijkt me een adventure van Akklaim, Ubisoft niveau ofzo en niet van 't (oude) Rare-Nintendo of zeg een SEGA niveau.

(en dan vergelijk ik met spellen als Rayman, Vexx, Blinx etc. waar Nintendo/SEGA fans ook niet warm voor lopen)

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  13. Borg

Borg One of many

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat de nieuwe Star Fox?

Dat water ziet er best mooi uit. :eek:

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dat is Starfox Adventures op de GameCube _O_

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ha.. rares laatste titel (starfox adventures) viel ook tegen ;).. Op zich wel een goede game.. maar meer double A dan triple A wat we niet echt gewend zijn van rare.. ik had het niet echt verwacht, maar het verbaasd me ook niet..

ik maak me ook nog steeds zorgen om perfect dark 0.. het belangrijkste deel van het PD team zit bij free radical en heeft het meesterlijke Timesplitters 2 gemaakt..

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  16. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Starfox Adventures vond ik zeer leuk, ben 'm nu voor de 2e keer aan het uitspelen. Maar 't is wel heel erg gejat van Zelda, maar dat vind ik niet zo'n probleem aangezien dat ook niet zo'n slechte game is ;)

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komop zeg. Een uitspraak als "belangrijkste deel is weg, Rare is nu niks meer" etc. is natuurlijk niet van toepassing bij zo'n groot bedrijf he. Alsof Rare draait om 5 mannen die toevallig meegewerkt hadden aan het ó zo goede Goldeneye. Ze hebben er minstens zo goede mannen voor terug gekregen en ik maak me dan ook helemaal geen zorgen over aankomende titels. En al helemaal niet over PD: zero.

18. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ok.. rare is niet dood... maar zeker niet meer wat het isgeweest...
    GbG laat dat blijken net als starfox.. GBG lijkt mij ook een titel die ze MOESTEN maken om te laten zien dat ze nog leven.. niet echt niets van.. wow.. laten we ff een goede game maken..

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat GbG slecht een 'opwarming' was. Het echte werk gaat pas beginnen met Kameo.

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kameo lijkt mij echt een toppertje!
    Sprookjesachtige setting, sprookjesachtige dieren/monsters whatever!
    Rare's stijl. ;)

Deel Deze Pagina