dat zou erg cool zijn, ik vind het trouwens heel vreemd dat er nooit ontwikkelaars hebben gekeken naar goldeneye/pfd de gameplay van die games is mijn ogen nog steeds niet geevenaard.
Grabbed by the Ghoulies heeft een 6.5 op gamespot, valt me nog wel mee eigenlijk maar voor gameplay een 5 is toch een nieuw record voor rare
Volgende maand in de PU er een review over en misschien wel in de komende editie van XBoxMagazine. Benieuwd wat hun voor punt gaan geven.
Ik denk dat het er maar net van af hangt of dit je aanspreekt want sommige Amerikanen op een andere forum vinden het echt een supergame terwijl het niet echt hoge cijfers krijgt...
je moet zo i zo niet naar 1 cijfer kijken.. maar je kunt, mists je genoeg cijfers ziet, een goede indicatie krijgen van wat de game waard is..
de enige cijfers die ik kijk zijn, eerst even op IGN, dan Gamespot (want die filtert hype-games d'r uit zoals DOAX) en dan tot slot kijk ik voor een overzichtje op gamerankings. kijk meestal ook nog op NTSC-UK en gamesdomain als ik nog niet zeker ben, voor de rest lees ik GEEN enkele andere site reviews
www.gamerankings.com handige site voor reviews van spellen. Geeft een overzicht van de meeste sites en de beoordeling daarvan.
Ik heb de game zaterdag eventjes gespeeld en ik was er niet echt onder de indruk van. De linkerstick gebruik je om je character te bewegen en de rechterstick gebruik je om aan te vallen. Op de besturing valt niets aan te merken, maar de gameplay is nogal repititief (goed gespeld). Met iedere keer dezelfde beweging kwam ik altijd verder. Het slaan met meubels is leuk, maar ik denk niet echt noodzakelijk. Grafisch is ie knap, maar niet wauw-knap. Hoe het geluid was, daar heb ik geen flauw benul van. Of te wel stond het geluid af of overstemde de presentator van de Mario Kart: Double Dash het geluid.. Dit is mijn korte impressie van mijn korte speelsessie.