Ik denk dat Rare met Shenmue 3 bezig is, dat zal het wel zijn ! Overigens zou KI 3 me niet verbazen, na al die jaren teasen.
Idd, magische game.. Spijt dat ik die ooit heb weggedaan. Echter wordt dat hem niet. Wat ik hoop is een waardige Perfect Dark of een smerige, full met nonsense Conker. Banjo is ok, niet mijn ding en geeft me teveel een "Nintendo" gevoel cq vibe. Dus het liefst Conker en als 2e game een hd versie van Killer Instinct! Echter zal het meer nostalgie zijn, want eerlijk ... wat is nou werkelijk overgebleven van Rare's team ttv de gloriedagen met Nintendo?
Ik denk niet dat het een Kameo, Perfect Dark of een Banjo game word. Deze games zijn al verschenen voor de 360 en ze praten hier over een IP die "historisch" en lang het licht niet heeft gezien. Er komt bij kijken dat ook reeds de KI licentie hernieuwd is, ik reken op een Killer Instinct game. Een KI met Kinect controls >.>
Het zijn niet dezelfde mensen die er zitten, maar dat wilt niet zeggen dat ze geen goede games kunnen maken. Kameo. 2005. Is toch alweer 8 jaar geleden hoor!
Alle componisten van Rare zijn weggegaan, dat is wel kut. Rare had de beste muziek ooit in de game industrie.
Klopt, duh ik bedoel eerder dat de gamers die de games van Rare in hun harten hebben gesloten (zoals ik) eerder uit nostalgie en de hoop dat Rare weer 1 van de beste ontwikkelaars van deze aardkloot wordt (zoals ze ooit waren), een game die Rare uitbrengt, zal aanschaffen!
Niet alleen Banjo. [yt]2w85y-N8lKw[/yt] [yt]wAPpVplHiDE[/yt] [yt]73n7HTcmb5g[/yt] [yt]KI0oU1TRiUI[/yt] [yt]6xJDrCbNPnk[/yt] etc. etc. etc.
Ik kan de hele DKC trilogy soundtrack wel posten, maar dan wordt de post een beetje te lang. Net DKC nog uitgespeeld trouwens.
Conker of Banjo zou tof zijn. Dat mist de Xbox wel, een toffe platformer. Killer Instict was vroeger tof, maar ik zit nu niet echt te wachten op een nieuwe fighting game.