Hier zijn ze wat groter; Beetje te sprookjesachtig voor Fable. Vind ik het toch meer de Kameo kant op gaan. IK BLIJF HOPEN.
Kleurtjes kleurtjes kleurtjes! Kijk hier worden we vrolijk van . Fable meer sprookjesachtig zou tof zijn maar ik denk dat Lionhead meer bezig is met Black & White. (nou'ja hoop)
Heb jij Banjo-Kazooie alleen op Xbox Live Arcade gespeeld Dulle? Die game heeft op mij als kind de meeste indruk ooit gemaakt, wat een geweldige sfeer zat daarin. Sindsdien (ook door Donkey Kong 64, Conker & Jet Force) zwaar fan van Rare. Ik heb ook alle games van Rare gekocht sinds het N64 tijdperk en Banjo Nuts & Bolts vond ik ook een leuke game maar het haalde het natuurlijk nooit bij de oude Banjo games. Viva Pinata vond ik wel een geweldige game en een vervolg daarvan lijkt mij ook wel weer tof. Ik hoop dus op een vervolg van een van deze games: - Banjo - Conker - Jet Force Gemini - Viva Pinata De rest is mweehhh.
Yup, alleen op XBLA. Daarom is het mij ook zo goed gelukt om geen nostalgie mee te laten spelen in mijn mening over Nuts & Bolts. (wederom, ik bedoel hier niemand specifiek mee maar jullie weten ook best wel dat de meeste mensen de game geen kans geven omdat het niet is wat ze wilden. Alleen maar zien wat het niet is, ipv het beoordelen op wat het wel is. Daarmee is de enige kans wat Banjo had op de 360 verknalt, gewoon door rancune )
Nee hoor, het is gewoon KI remake op XBLA Nieuw spel hoeft voor mij niet, kan alleen maar tegenvallen
Rare is niet meer de Rare die het was. Dus ik verwacht eigenlijk helemaal niks van ze. Kan dan alleen maar meevallen.
Het is gewoon zo. Kijk naar Donkey Kong Country en daarna naar Kameo. Dat is van awesome naar behoorlijk goed.
Ik vind letterlijk iedere Rare game van deze generatie awesome, dus ik vind het altijd een beetje... vreemd als mensen zeggen dat Rare niks meer waard is. Er werken inmiddels andere mensen, maar ook die maken nog awesome games.