De eerste 2 Banjo's heb ik zoveel gespeeld. Dat sfeertje maakte op mij echt een enorme indruk toen. Denk dat ik een jaar of 7(?) was toen ik de eerste Banjo voor het eerst speelde. Boutjes en moertjes ()heb ik nog wel eens overwogen, maar toch maar niet gedaan omdat ik bang was dat hij toch weer ergens onderop de stapel zou belanden na 2 uurtjes spelen.
Jij misschien. Maar bedoelde in het algemeen zijn shooters dominant in de games wereld. Qua titels en mensen die het spelen. En dat waren vroeger fighting games.
Aye, snap ik. Beide nooit echt ingestapt toentertijd en nu. Al is shooter wel een heel breed begrip tegenwoordig met games als Mass Effect die veel meer zijn dan dat.
Het moge duidelijk zijn dat mijn voorkeur uit gaat naar Kameo, maar ik ben hoe dan ook happy als het een 'vrolijke' game wordt. Conker, Kameo, Banjo, Ghoulies, nieuwe IP. Geen Perfect Dark/shooter, geen KI/fighter. En dan nog wat Kameo muziek, omdat het kan.
Als het KI dan wil ik misschien nog wel een Xbox One. Alleen word die toch nooit meer zo goed als de eerste, 80% van de genialiteit van Rare destijds zit er nou niet meer.. Het zal wel Kinect 2.0 Sports 3 worden. Die plaatjes zijn waarschijnlijk allemaal placeholders, dus het zegt helemaal niks. Misschien een goede FPS (nieuwe IP of Perfect Dark) zou ook niet verkeerd zijn als launch title. Zeker nu Halo niet meer is wat het ooit is geweest. Zoveel gespeeld als klein jongentje op de SNES. Krijg gewoon kippenvel van nostalgie bij het volgende filmpje . [yt]qypKG7MEqPI[/yt]
Maar ook plaatje en videotje met die mooie kleuren? Stel je eens voor dat dat de nieuwe Fable zou zijn, qua graphics lijkt het dan al helemaal in orde te zijn. Maar goed, ik ga me niet ophypen en dat het dadelijk idd niets blijkt te zijn. Toch blijft het feit dat het tussen Forza 5 staan, wat een game is en dat plaatje van die dude in jumpsuit met Rare logo. Soon we'll know
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik ook wel het liefste een Kameo zie en dan vooral omdat daar imo nog best veel van onbenut was. En KI, tsja, ik ben zelf totaal geen fan van 2D fighters dus van mij hoeft het niet, tenminste... Als ik één franchise zou moeten kiezen.
Microsoft Studios Corporate Vice President Phil Spencer heeft aangekondigd dat ontwikkelaar Rare Ltd op de E3 een nieuw spel gaat aankondigen. Het gaat om een bestaande franchise van de ontwikkelaar. Rare Ltd werd gekocht door Microsoft in 2002. De ontwikkelaar behield rechten op Banjo-Kazooie, Conker, Perfect Dark en Killer Instinct en ontwikkelde ook nieuwe IP voor de Xbox 360, waaronder Kameo: Elements of Power, Viva Pinata en Kinect Sports. Phil Spencer wild eniet veel loslaten: "Fans van Rare en IP van Rare zijn denk ik blij met wat we gaan laten zien op de E3. We hadden een beperkte hoeveelheid tijd vandaag en veel verhaal te vertellen. Maar Rare blijft een ongelooflijk belangrijk onderdeel van ons vermogen. De historische IP die ze gebouwd hebben kan denk ik een echte belangrijke rol op de Xbox One spelen." Microsoft vernieuwde het handelsmerk voor een van Rare's franchises, Killer Instinct, in september 2012 omdat deze afliep. Welke franchise hoop jij dat Rare nieuw leven in gaat blazen? Erm, nee het word geen kinect sports 2.0 of een andere kinect game.. Simpel, omdat je daar niet de gamers mee blij gaat maken. Niemand is fan van kinect sports of wel?
Nou als het wel een Kinect only game blijkt te zijn of iets waarvan iedereen weet dat het NIETS voor ons is...en MS denkt van wel....tja sorry maar dan is MS gigantisch de weg kwijt. Bring on E3, het lijkt echt mooi te gaan worden. En als ik serieus weer echt enthousiast kan worden over een Rare game? Graag..heel heel graag.
Fan is een heel groot woord, maar ik heb er wel veel plezier van gehad. (nee, ik wil niet dat het KS wordt)