Ja wanneer komt Gamekings... Ik heb al op teletekst enzow gekeken, maar er staat dat er binnenkort weer komen... wanneer is dat ?
Maar met Perfect Dark Zero zijn ze ook heel lang bezig ik vind echt raar ik denk echt dat ze echt meer info over het spel moeten uit brengen want die SS die er zijn zijn alleen over zoon loze girl meer info moeten ze is geven!!!!
Gedult... op de E3 komt wel meer denk ik. Ik vond die concept art wel erg lijken op die van time splitters 2 wat ik negatief vind. Echt jammer is dat, in het orgineel zat juist een lekker duister sweertje
@Blade, je hebt helemaal gelijk... Wat is dat toch met die neppe stijlen, eerste Zelda, toen TS2, Perfect Dark ook misschien... Ik wil iets relaxt wat zo echt lijkt, dat ik denk dat het echt is Dat is echt zo vet :| Offtopic: Owja, ik heb zelda wel gespeeld, en het is helemaal niet zo vet als gezegd wordt, je moet hele lange saaie stukken varen, en veel te vaak met de wind klooien... Te langdradig...
Multiplayer was lekker uitgebreid met Statistieken, maar dat was die van TS2 eigenlijk ook wel, maar die speelde gewoon niet zo lekker... Dus als die komt, hoop ik dat ze het niet zo verpesten als Free Radical Design...
ja maar perfect dark was de beste fps voor de nintendo ooit hoop dat ze nog zo een goeie maken als eerst offtopic ik vin zelda wel cool hoor alleen dat zeilen is soms dom jah duurt net iets te lang maar daarom kan je wel dingen opgraven das wel cool oja die tempel of time is nu echt vaag
Mwoah, Zelda is IMO helemaal te gek. Juist door die Cell-Shaded stijl...dat voegt een hoop toe. Ik denk alleen dat ieder genre zo zijn beperkingen heeft, waarmee een beetje gespeeld kan worden. Als je begrijpt wat ik bedoel. Een FPS cell-shaden lijkt me niet echt toepasselijk. XIII en PDZ spreken me om de reden dan ook minder aan in hun huidige vorm. Maar goed, het is eigelijk nog te vroeg om hierover te oordelen. Uit Zelda is immers ook een parel van een game geworden, ondanks de felle kritieken aan het begin.
ik heb gelukkig een cube en een xbox ik vin cube games iets beter naja van nintendo zelf maar online van xbox is veeeeel beter dus daaorm heb ik ze allebij
Ik hoop dat de Rare geruchten waar zijn en dat Sabre Man Stampede komt. Diddy Kong Racing vond ik namelijk een geweldige game en op de Xbox lijkt me dat lachuh ja! Maar Zelda komt niet op de Xbox nee is namelijk van Nintendo en Nintendo gaat geen xbox games maken dat snap je wel denk ik :|
jah ok maar toch jammer maar sabre man laat toch we l op zich w8 net zo als perfect dark slomo's daar
concer`s bad fur day was 1 van de meesterwerken van rare op de n64 met veel humor beetje carcastiche humor ook hij is altijd dronken en laat scheten ik was erg gecharmeerd van deze game
moeilijk uit te leggen ik zelf vond het een mix tussen een platformer en adventure met veel grove humor
Was gewoon een platformer, zeer goede humor, en leuk om te spelen, speel hem gewoon een keer Evile mensen moeten hier ff kijken http://vipersroms.cjb.net/ - en dan bij roms, N64, onder C. Het mag eigenlijk niet, maar het spel is onverkrijgbaar, maar als het echt nog steeds niet mag moet je ff de link wijzigen evile admins