RareWare

Discussie in 'Algemeen' gestart door tha messenger, 5 nov 2004.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rareware was mijn favoriet toen ik nog op de oude vertrouwde super nintendo en n64 speelde... ik had alle spellen van rareware. jammer dat het nu slechter gaat... :mad:

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo gaat het slechter, ok GbtG was niet zo heel bijzonder. Maar voor de rest hebben ze nog niks uitgebracht sinds de overname door Microsoft. En de titels die eraan komen (Kameo, Conker en Perfect Dark) hebben in ieder geval de potentie om een topgame te worden.

3. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar het verschil met vroeger is wel erg groot. Alles wat ze op de N64 uitbrachten was briljant, Donkey Kong 64, Banjo Kazooie/tooie, Goldeneye, Perfect Dark, Conker. Dat waren allemaal welhaast perfecte spellen, ze hebben toen meer toptitels op de N64 uitgebracht dan nu in totaal op de Xbox zijn uitgekomen. Maar wat ze nu de laatste jaren hebben gemaakt, GbtG en Star Fox Adventures, leuke spellen hoor, maar nu meer dan dat. De titels die eraan komen kunnen leuk zijn, maar zelfs dan hebben ze deze generatie op zijn hoogst 2 toptitels gemaakt (wat ik nog maar moet zien). Dat is een heel stuk minder dan hun briljante games van vroeger.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben wel teleurgesteld in Rare. Ze hebben sinds de overname meer games op de GBA uitgebracht dan op de Xbox. Okee, dan krijg je dadelijk Kameo, maar ik vewacht eerlijk gezegd niet dat een klassieker zal worden. En dan krijg je een geupgrade port van Conker. Leuk, maar dat is toch een miezerig aantal. En dat terwijl de ene een port is en de ander al in ontwikkeling was voordat ze werden overgekocht. Het is niet slecht allemaal, maar ik denk dat we er met z'n allen toch meer van verwacht hebben. Tot nu toe 1 Xbox spel is gewoon te weinig... Ik had verder gehoopt op een funracer (schijnt nog steeds in ontwikkeling te zijn). Maar ja, we blijven hopen. Misschien dat alles opgespaard wordt voor de Xbox Next...

5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het BTW jammer dat het is overgenomen door microsoft.. (IK ben geen fanboy want kheb geen gamecube) Ik denk dat de Gamecube meer het spelsysteem is voor games als banjo kazooie en Donkey kong etc. De Xbox is toch meer een wat ruiger Spelsysteem en dus wil (volgens mij) RaRe Daarin meegaan door ook wat "ruigere"spellen op de markt te brengen. En ik denk dat veel gamers van de xbox het bedrijf niet kennen..

6. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat bedoelde ik dus eigenlijk.

Volkomen met je eens.

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist dat een aantal mensen naar de Xbox is gegaan vanwege de overname van Rare. Verder heeft Rare pas 1 game uitgebracht, en ik verwacht toch wel behoorlijk wat van Kameo en Conker.
    Jammer alleen dat in het XBM ongeveer 1,5 jaar geleden stond dat Rare 5 titels af zou hebben voor eind 2004. Er is er pas 1.

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat Rare straks keihard terugkomt. Conker en Kameo moeten wel top worden anders zijn ze echt aan het floppen. Liever heb ik dat Perfect Dark nog op de Xbox1 verschijnt.

10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook wel leuk dat zon bedrijf bijvoorbeeld samenwerkt met een ander bedrijf van Microsoft. Volgens mij heb ik dit ook eerder gehoord dat ze samen met nog een bedrijf een Xbox Next game gingen maken die gruwelijk mooi was...
    Zelf vond ik GbtG echt een grappig spel, maar heb het nooit meer verder gespeeld omdat ik het jammer genoeg wel gezien had...Volgens mij hebben ze gewoon eventjes geen inspiratie ofzo, want ze weten wel hoe ze de grafics moeten doen. Daar zijn ze dus wel veelbelovend in :)

11. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet met die werknemers. Ze zullen wel weggegaan zijn vanwege onrust daar, dat zal best. Het feit dat ze zo negatief zijn is omdat je natuurlijk nooit goede dingen zult vertellen over een bedrijf waar je zelf net weg bent gegaan.

Ik denk dat Rare het nog wel heeft. Conker wordt cool, en ik denk dat Kameo de beste platformer gaat worden die men in tijden heeft gezien. *)

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Rare zich meer op de toekomst, Xbox 2 richt. Voor veel goede exclusieve Xbox 2 games. Zo heeft de "nintendo side" ook meer intresse in een xbox 2.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Grabbed by the ghoulies viel vies tegen.
    Maar kameo en Conker maken het hopenlijk weer goed.
    En als ze dat niet doen, komt perfect dark nog. (op de x-box2)

14. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd naar Conker en naar Perfect Dark maar een beetje sceptisch.
    Rare heeft tot nu toe op de xbox niks waanzinnigs uitgebracht, dat zal ze flink dwars zitten. Ik geloof dat voor Rare alles afhangt van de bovengenoemde titels. Verzieken ze die dan zie ik het somber in.
    Ik vind nog steeds dat MS en Nintendo moeten gaan samen werken.
    Nintendo krijgt er een goede online service voor terug en Ms de fan base van Nintendo. Rare maakt gewoon spellen voor beiden.
    Geen gezeik iedereen rijk. :D

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  15. FabianNL

FabianNL Guest

haha, dat zou iedereen wel willen... een samenwerking tussen MS en Nintendo... zit er alleen niet echt in volgens mij helaas

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe ziet de toekomst er steeds beter uit.
    Maar als ze met een vervolg op Grabbed by the ghoulies zou het wel leuk kunnen zijn.
    Want ik vond deel 1 wel vet maar was niet wat we van rare hadden verwacht.

17. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het kan zeker goed komen met Rare. Als ze hun spellen die ze onder onder ontwikkeling hebben uitbrengen kan er niks misgaan. Het zijn namelijk 3 spellen waar aardige verwachtingen voor zijn. Conker: Live and Reloaded, Kameo: Elements of Power en Perfect Dark Zero zijn zoiezo aardige toekomstspellen. Alleen zit Rare nu een beetje in een dipje waar ze maar eens uit moeten komen.

18. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat je van ieder bedrijf wel een paar (ex)werknemers kunt vinden die niet helemaal tevreden zijn...

Maar los hiervan maak ik me wel zorgen. Uiteraard kijk ook ik uit naar Conker (wel N64 gehad, maar om de dure aanschafprijs van 179 guldens t spel nooit gekocht) en Kameo.

Het niet veel horen over Kameo (behalve uitstel uitstel...) baart mij wel enige zorgen. Aan de ene kant vind ik het heel verstandig niet te veel te zeggen zolang het nog niet (bijna) uitkomt (overhyped worden levert alleen maar teleurstelling op ... dr3ver, halo2 en wat nog wel niet meer...). Maar is het niet té stil? Ik bedoel maar, het spel is al ettele jaren in ontwikkeling en nog steeds is er niet een 'bijna af' versie waarvan zeker is dat ie zo in de winkels komt...

Over Perfect Dark: zero wil ik nog niet eens nadenken / dromen (goldeneye is zeker het beste spel wat ik ooit gespeelt heb, perfect dark zit ik ook in mijn top 10). Maar hoe lang is dat wel niet geleden? Als het perfect dark team nog compleet zou zijn, zou er dan niet al lang een nieuw deel moeten zijn? (of heeft dit team misschien andere titel gemaakt?)

Deel Deze Pagina