Wat zijn jullie favo wapens? Glove of doom en Miss funghi doen het goed bij grote groepen/bossfights. En dan voor de rest de shotgun combineren met warmonger, buzzblades. Negatron Collider valt wat tegen qua damage.
Die collider had ik meer verwacht van ja. Die blades zijn wel erg handig als er veel van die kleine vijanden zijn. Voor bosses gebruik meestal de rocket launcher, die neemt behoorlijk wat HP weg.
Mijn favo was altijd Mr Zurkon, leuke one liners ook tijdens het schieten. Geen idee of die in dit deel zitten, hoop het wel. Kan er bijna aan beginnen; Mass Effect bijna klaar.
De game op Platinum uitgespeeld. Nu Ghost of Tsushima of toch Cyberpunk maar eens spelen, tot Kena uitkomt!
Hier ook. Deze game is simpelweg enorm veel "fun". Ik vond de combat en de diversiteit in de wapens verslavend. Dat was bij Ratchet PS4 ook, maar nu is het zo polished. Al die grind-rail sequences met dimensional shifts zijn echt sick! Laat dit voor andere developers een voorbeeld zijn om de SSD te gebruiken als spel-element ipv enkel snelle laadtijden. Alleen die minigames (met name Glitch) zijn echt suf, en de moeilijkheidsgraad is veel te laag (zelfs op het hoogste niveau vlieg je erdoorheen).
Had m ook even opgepikt voor 30 euro op marktplaats. Koopje voor zo’n topgame! Goed mee vermaakt en genoten van de grafische pracht. Platinum trophy halen was ook vrij easy. Speel m misschien nog wel een keertje om alle wapens naar level 10 te krijgen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het is sowieso een heel vermakelijke game. Doet er verder weinig toe dat de gameplay veel lijkt op de eerdere R&C's. De voorlaatste release was ook alweer jaren geleden en de "bump" in grafische pracht maakt het helemaal waard. En de gameplay is gewoon prima. Er valt gewoon weinig aan Rift Apart af te dingen IMO, tenzij je simpelweg een hekel hebt aan platform games (waarom speel je dit dan?) of een hekel hebt aan de personages in R&C (in dat geval heb je pech).
Uitgespeeld! Aardige rollercoaster lol, maar echt geen enkele framedrop te bekennen. Nu nog even wat trophies oprapen.. En die plat.
Helemaal eens. Verwacht geen game waarmee je maanden zoet bent maar een hele toffe platformer waarvan er te weinig op de markt zijn.