Project Gotham Racing 3 Gameplay: 9,6 Uitleg: Het spel speelt erg fijn en de besuring heb je snel onder controlle. Graphics: 9,0 Uitleg: Erg mooie graphics zelfs op een normale TV. Op dit moment misschien wel het mooiste spel. Verslavingsfactor: 8,0 Uitleg: Het is erg leuk om te spelen en ik zit er als ik tijd heb al snel 3 uur achter. Waarom geen 10? Omdat ik het lekker rustig speel en niet echt de drang krijg om hem binnen 10 dagen uit te spelen Offline Mogelijkheden: 8,0 Uitleg: De Carreer is erg leuk maar een beetje aan de korte kant. De fotomode en de andere extra dingetjes maken het wel goed. Online Mogelijkheden: 8,0 Uitleg: Erg leuk al heb je wel vaak last van mensen die je eruit beuken. De tournaments zijn overigens ook erg leuk om te doen. Opslokkingsfactor: 6,0 Uitleg: Tja... een opslokkingsfactor bij een racespel kan vrijwel nooit hoog bij mij zijn. Bij een echte spannende shooter wel. Ik heb niet het gevoel alsof ik echt in de auto zit ofzo.. Eindcijfer: 9,0 Uitleg: Het is een erg mooi en goed spel. Ze hebben er leuke functies in gestopt maar het blijft redelijk kort. Het vorige deel was ook moeilijker en uitdagender. PGR 2 was gewoonweg wat beter. Al met al is dit zeker een leuke game die je gemakkelijk 200 uur kan boeien! The Elder Scrolls IV Oblivion Gameplay: 9,4 Uitleg: Het spel speelt erg fijn en de besuring heb je snel onder controlle, wel jammer dat je vaak lang door je item lijst moet scrollen. Graphics: 9,0 Uitleg: Die bomen en de natuur zijn echt super. De personages iets minder maar toch erg goede graphics. Verslavingsfactor: 9,0 Uitleg: Toen der tijd erg veel gespeeld. In het begin uren op een dag. Ik moest die ene quest nog afmaken of ik moest dat ene item nog hebben. Ja het is verslavend. Offline Mogelijkheden: 9,9 Uitleg: Ja eigenlijk geweldig. Je hebt hier toch wel 200 uur plezier aan. Online Mogelijkheden: - Uitleg: Gelukkig geen online optie Opslokkingsfactor: 8,5 Uitleg: Groot, Ik zat toch echt wel in het verhaal! Eindcijfer: 9,5 Uitleg: Zo groot zo veel plezier, je kan doen wat je wilt. RPG's staan me gewoon aan. Het is toch heerlijk om te zien hoe je je eigen poppetje zo sterk mogelijk maakt in vele prachtige quests. Gears of War Gameplay: 9,6 Uitleg: Het werkt heerlijk. Alle cover mogelijkheden onder een knop werkt toch erg goed. Graphics: 9,5 Uitleg: Mooiste spel tot nu toe denk ik? Verslavingsfactor: 8,0 Uitleg: Online is het wel verslavend. Je wilt gewoon zo veel mogelijk mensen afschieten. Het liefst dat zijn lichaam in 6 stukken licht. Offline Mogelijkheden: 8,0 Uitleg: De single player is best goed, ik heb me er goed mee vermaakt. Online Mogelijkheden: 8,0 Uitleg: Online had het zo vet kunnen zijn. Er zijn alleen dingen die het gewoon hard verpesten. De host is altijd de sterkste. Opslokkingsfactor: 7,0 Uitleg: Ik voelde me niet echt in het verhaal betrokken in de singleplayer moet ik zeggen. Eindcijfer: 8,9 Uitleg: Super graphics, goede gameplay, leuke singleplayer. Maar in de multiplayer begin echt te ergeren aan het host gedoe. De host is en blijft altijd de sterkste. Zo krijg je echt oneerlijke acties.
De enige waar ik ervaring mee heb is NFSMW, maar da's op de oude Xbox: Mijn Smiley ratingsysteem is als volgt: 1, 2, 3: 4, 5: 6, 7: :{ 8: 9: 10: ?: Gameplay: 8. Het racet wel lekker, maar de spelwereld had véél groter gekund. Wél zijn er gigantisch veel opties om je auto vet te customizen en is er Free-Roam, dus toch een 8. Graphics: 7.5. Zeer goede graphics voor de oude Xbox, maar als je hard rijdt is het moeilijk goed te zien (zeker als het regent) en er zit niet echt een goed 'weersfeertje' in het spel.:{ Verslavingsfactor: 8.5. Je hebt altijd wel weer zin om een Blacklist Boss te verslaan of een Challenge te doen, en als je hem uitgespeeld hebt is het nog steeds leuk om hem opnieuw te doen. Ik speel hem niet zo vaak meer, maar wat wil je na dik 8 maanden NFSMWen... Offlinemogelijkheden: 9. Je kan de Blacklist uitwerken, je auto eindeloos aanpassen, Challenges doen et cetera et cetera et cetera. Onlinemogelijkheden: ? Heb zelf nog nooit op een Xbox online gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen. Opslokkingsfactor: 10 De eerste keer dat je alle Blacklist Bosses hebt verslagen, alle Races hebt gedaan, alle Challenges hebt gedaan, en dat je een collectie vol brute bakken in je garage hebt staan, zit je aan je TV genageld. En als je overnieuw begint, is het nog steeds superleuk. Totaal: 8.5. NOTE: Ik doe niet aan de cijfers bij elkaar optellen en dan door zoveel delen, ik geef een totaal cijfer van wat ik er zelf van vind. ||| Een geweldige game, veel mogelijkheden en verslaving, maar zeker nu ie maar 30 euro kost, een aanschaf waard, ook als je al veel ervaring hebt met de NFS serie.
Gears of War Gameplay: 9 Jammer van de zwakke A.I., maar ik ben nu een ervaring rijker en dat kan ik niet van elke game zeggen die ik speel. Graphics: 10 Zo wie zo de beste op de Xbox 360 qua graphics. Zelf doorgewinterde gamers op een high-end PC zullen hier een hoop 'eye candy' van hebben. Verslavingsfactor: 9 Op singleplayer gebied valt 't wel mee, maar online multiplayer. Je wordt compleet weggezogen. Zeg maar dag tegen je sociale leven. Offlinemogelijkheden: 8 Het is een geweldige singleplayer rit van een dikke 15 uur. Wel te kort voor mensen zonder Xbox Live Gold. Onlinemogelijkheden: 9 Gewoon fantastisch. Sinds de launch speel ik nog elke dag de maps als Canals en Escalation. Opslokkingsfactor: 8 Je zit er niet echt in, althans, ik had niet het gevoel dat ik de wereld ging redden. 't Verhaal was ook niet bepaald state of the art.
Gears of War Gameplay: 8,5 Het is even wennen maar als je zover bent speelt het fantastisch. Graphics: 9,5 Geweldige graphics. Verslavingsfactor: 8,5 Toen ik eenmaal begonnen was moest ik het zo snel mogelijk uithalen en als je weer begint is dat weer het geval. Offlinemogelijkheden: 7,5 Leuke maar naar mijn denken veel te korte campaign en jammer dat je in de multiplayer geen computer spelers kan toevoegen. Onlinemogelijkheden: 8,5 Leuke online play maar ik ben niet echt een xbox live mens. Opslokkingsfactor: 8 Grappige filmpjes maar niet echt super verhaal.