op xboxworld staat rayman op de 6de als release date maar hoe komen ze hier aan, ik vindt nix anders dan de 14de van maart?, ik denk toch dat ik rayman haal, deel2 heb ik uitgespeeld samen met mn vriendin (het enigste wat ze leuk vindt, platform games ), ik hoop dat ie lekker lang is, de reviews zijn goed las ik net een paar x een 8 en zelfs een 9, nu nog ff w88 tot de grote sites (xboxworld ) hun review geven
Ik kreeg verschillende release dates zoals: 26 maart 7 maart 14 maart en de rest in ongeveer eind feb. Maar ikzelf denk 7 maart, dan haal ik hem bij de gameshop
hm rayman3, dr mutto, vexx, malice zie ik staan bij dimensionplus deze maand, wat een platform games ineens, nu weer teveel keuze. ik denk dat ik toch rayman maar es probeer , vexx hoor ik teveel wisselende bericchten , rayman zijn er nog maar 3tal reviews van (voor de gc), maar omdar deel 2 ook heel leuk was hoop ik dta deel 3 ook weer goed is maar vooral lang. ik heb gelezen 10 - 15 uur gameplay, is dit lang?, het wordt langer als je alles op 100% haalt. na blinx hoop ik dat ik weer es een leuek platformer kan spelen, de grafics zijn zeer goed met toch weer de simpele rayman controls maar toch met een x aantal leuke nieuwe dingetjes, ik ben benieuwd