Ach ik zie net in de MM folder dat hij daar donderdag €38 kost. Haal ik hem daar wel even op. Mijn werk zit op hetzelfde plein
Deze staat al in de pre-order. Voor de Wii U, waar de game voor bedoeld was. (en komt ook voor de Vita, als de prijs iets gezakt is...zitten exclusive levels bij als ik me niet vergis)
een 10 op Eurogamer. Ik moet nog beginnen aan Origins http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-26-rayman-legends-review
de beste levels van rayman origins zitten nu ook in rayman legends die hebben ze toegevoegd omdat het spel toch uitgesteld was. heb zelf ook nooit origins gespeeld
Ik ook niet, maar heb Origins op mijn Vita....gratis via Plus. Mijn exemplaar van Rayman Legends Wii U is vandaag al verzonden door Yourgamezone.\o/
Zag hem net staan bij Gamemania, wist helemaal niet dat hij deze week uit zou komen.. ik heb origins nooit uitgespeeld maar dammit .. een 10 op eurogamer is niet niks
Noem je ook een game site op Eurogamer, ballen game site. Damn, Gamemania is wel duur zeg 45 euro en bij nedgame betaal je 38. =)
Wacht, sinds wanneer is Eurogamer een ballen site? Heb ik iets gemist? IGN, Kotaku, Joystiq, Destructoid etc weet ik, maar Eurogamer is gewoon een goede site.
Niks mis met Eurogamer, je moet alleen even goed kijken welke reviewer je voor je hebt want er zitten er een aantal tussen die het verhaaltje schrijven leuker vinden dan het serieus nadenken over het cijfer wat ze eronder zetten zitten veel lui die ook voor RPS en Egde schrijven/schreven ik vind het zelf 1 van de betere sites
Zo koop ik de Wii U speciaal voor Legends, en dan is het de release... heb ik nog nergens iets besteld...en geen idee of ik het ga doen. hm
Hij viel zonet op de deurmat. Effe gespeeld die dagelijkse uitdagingen zijn tof zeker omdat je iedere keer een betere tijd neer wilt zetten. Voeg me gerust toe voor de dagelijkse uitdagingen.
Klopt inderdaad. Eurogamer heeft er maar 2 keer echt enorm naast gezeten wat mij betreft. Kan me alleen niet meer herinneren bij welke games dat was.
Iedereen zit er wel eens naast. Edge gaf GTA III en Gunstar Heroes allebei een 6 , dat moeten ze nu nog regelmatig aanhoren
Nu twijfel ik echt. Was uiteindelijk niet van plan de game meteen te halen, maar met die cijfers en een wat lagere prijs weet ik het niet meer
Doen; Wii U. Gebruik je dat ding ook nog eens, en daarvoor is de game oorspronkelijk voor bedoelt. Andere consoles zijn maar gare ports. Ow en natuurlijk de Vita versie voor de exclusive levels (en ook touchbesturing).