Klopt. Maar volgens mij zijn het gewoon allemaal gestackte waardebonnen die ik dan niet gebruikt heb.
Mmm, twijfel. Ik heb 'm voor de 360 besteld, maar twijfel of ik 'm toch niet beter voor de Wiiu moet halen? Weet iemand hier iets zinnigs op te antwoorden? 360 --> lekkere controller & achievements Wiiu --> spelen met gamepad moeilijk, moeilijk.
Hij is binnen Ze hebben dat erg goed opgelost, die extra controle van de WiiU-versie ! Kost me ook maar €8,35 uiteindelijk
Nee, want je kunt (helaas) geen taal selecteren. Nu wordt er gelukkig niet veel gesproken in Rayman, dat scheelt.
Vandaag binnen gekregen, echt een baas spel. In het begin lijkt het kinderachtig, maar het wordt steeds moeilijker ! Mooi gemaakt en prachtige muziek keuze.
En het werkt ook niet als je bij systeem instellingen van de xbox de taal op engels zet en je locale op United Kingdom? Waar is de goede oude tijd gebleven waarin uitgevers geen moeite deden om onze games te vertalen. Ik word gek van die Nederlandse stemmen en tekst. Thanks.
Geen idee, speel de game op de Wii U. Ik zou zeggen, probeer het! Dat werkt wel bij sommige andere games, dus het is het proberen waard.
Ik heb nergens gelezen dat de Wii U meer levels heeft, alleen dat de functionaliteit van de assistant via de gamepad verloopt. Eén level verloopt daardoor iets anders (in het geval van de Wii U versie via het beeldschermpje van de gamepad). Buiten dat zijn beide versies nagenoeg gelijk.
Zou iemand die lid is van ING Rayman Legends kunnen bestellen voor mij? De 360 versie. Ik maak meteen het geld over. Is slechts 26,95 daar..