Waarom hebben games tegenwoordig geen opties meer. De game weigert de randen weer te geven op mijn scherm. Nu valt er een groot gedeelte af. Ik zie dat eronder in het scherm bijvoorbeeld tekst loopt, alleen het valt dus niet te lezen.
Tering wat zit deze game vol met content Ik blijf levels halen, lums halen, teensies halen en niet het gevoel dat ik echt verder kom En ik ben zo benieuwd wie dat personage is dat je bij een miljoen lums vrijspeelt, maar eigenlijk wil ik het ook nog niet weten
Zit nu de demo te spelen wat een heerlijke game! Misschien ga ik eerst nog ff de Rayman hiervoor kopen (Origins) maar deze staat ook op m'n wishlist. Fantastische nostalgie ook
Ja, van Origins ook. Echt fucking heerlijke games. Origins kapotgespeeld. Ook snel deze halen en diablo 3. Maar straks gta v. Geen fucking tijd..
Dan moet je je toch eens na laten kijken. Sex gaat ALTIJD voor games....tenzij ze lelijk is natuurlijk...:b:
Echt niet, als GTA V uitkomt dan krijgt ze geen sex. Misschien tussendoor als ik even pauze wil nemen, en dan alleen op mijn voorwaarden. Als ze geluk heeft mag ze dus even aan Ronnie zitten. Maar die kans acht ik niet zo groot.
Als jij ook goed leert schrijven, dan praten we verder. Het is:" Schrijf het eens goed" en niet: "Schrijf het is goed". Ik heb toch zo'n gruwelijke hekel aan gasten die een ander proberen te verbeteren en dan zelf een spelfout maken tijdens het verbeteren. Ga eerst maar de lagere school afmaken en kom dan nog eens terug.
Vooruit dan maar, omdat jullie het niet doen ga ik maar weer ontopic: Rayman Legends, ik heb hem op de Wii U, vette ervaring met de gamepad van de Wii U. Ook grafisch vind ik het op de Wii U prachtig. Een van mijn favo games van dit jaar tot nu toe. Ik zag hem laatst in Duitsland bij de Gamescom en ik was gelijk verkocht.