Mijn TV heeft ook wel een optische ingang, maar dan nog heb je natuurlijk geen echt surround. De licentie voor DTS (oid) was weer eens te duur voor Nintendo.
right... ''Optical out from your TV/Monitor into your receiver/HTiB will not produce 5.1'' ''The Wii U does not support any licensed surround formats: DPII, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS-HD etc.'' ''It is LPCM 5.1 via HDMI to a supporting receiver or nothing.''
Muziek viel mij juist wel op, Castle Rock was sowieso grappig en vooral in het tweede level was de muziek weer heerlijk sprookjesachtig. Enige wat mij opviel is dat je niet meer een max. aantal van die beestjes kunt pakken? Ik wil die game gewoon weer volledig uitspelen maar dat is niet zo overzichtelijk als het was/is met Origins en die iPhone versie. Of heb ik het mis?
Inderdaad en voor de mensen die het niet gezien hebben: Echt een klote keuze van Ubisoft, de game was bijna uitgekomen, en dan delayen ze de release voor 7 maanden lang, en er is zelfs een demo beschikbaar in de Eshop.
Ja inderdaad. Had 'm dan gewoon uitgebracht voor de Wii-U en voor de 360 en PS3 later. Of gaan fanboys van de 360 en PS3 dat weer niet leuk vinden?
For your own risk: Spoiler JUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH BEESTE NIEUWS O O I T !!!! THX UBI
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice hier ben ik zo blij mee, was al bang dat ik een Wii U moest gaan kopen
sweeettt maar gaat dit dan ook co-op worden voor die platformen? Met de Wii U lijkt me namelijk een hele andere co-op ervaring dan 2 man met een gewone controller.
Ik vind het tof dat ze het nu voor alle consoles uitbrengen, maar om het nou zo vlak voor de release te aankondigen dat we toch 6-7 maanden extra moeten wachten heeft me wel mooi pissig gemaakt , ja. Ik vind dat je dit gewoon niet kan doen, zo vlak voor de release, en het spel was blijkbaar ook al af.
Sinds het hier nog niet gepost was, dit werd gisteren gepost op Ubisofts Facebook: En de comments waren nou echt 0% positief.