JEEJ EEN DEMO, NU IS ALLES WEER GOED. Alles is pas goed als Ubisoft me persoonlijk mijn geld voor de Wii U terug komt geven.
Trouwens, er hebben ook al meer dan 5000 man de petitie geschreven, dan kan je al zeggen dat ze best een groot publiek pissig hebben gemaakt, want ik weet in ieder geval wel dat dit eigenlijk 1 van de grote launchtitels zou zijn voor de meeste Wii U bezitters. Maar als Ubisoft serieus dit niet aan zag komen, dan werken daar ook best wel retards.
Ubisoft geeft gewoon geen drol om die 5 mensen met een Wii U. Activision zei ook al dat ze de Wii U sales dramatisch vonden.
Het is gewoon lame dat alle ontwikkelaars keihard hebben gewerkt om ervoor te zorgen dat de game voor de release af was. Nu is ie af en zegt Ubi Soft goh we stellen hem 7 maand uit zodat we hem kunnen uitbrengen tegelijk met de 360 en ps3 versie. Wel tof dat ie ook op de ps3 en 360 komt .
Tja, als je de Wii U voor de thirdparty games gaat/ging halen dat ga je altijd teleurgesteld worden....das toch wel bekend onderhand. Had het ook niet anders verwacht met de Wii U. Ik heb er zelf ook 1 maar puur vanwege de Nintendo-titels. (of titel eigenlijk met wat er nu uit is)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151460128936211 woot Is tenminste iets. (gratis Challenge mode exclusief voor de Wii U).
MUAHAHA, nu is het dus mijn beurt om te lachen! (ik gok dat die mode in iedere versie zit, maar dat de Wii U het gewoon als goedmakertje eerder en gratis krijgt. Hoef ik straks de game niet eens meer te kopen! (iig niet op de Wii U) De button prompts zijn bv van de 360 versie ()
En jullie, het gepeupel, kan wachten op de full game tot 30 augustus. Muahaha! (ik ga em ook gewoon op de 360 kopen)
maar is er al wat bekend over de co-op op de 360 dan? Online co-op en hoe is de wii co-op die zich focuste op die controller dan omgezet naar de 360?