Ja, ik neig ook naar de Wii U voor deze game, puur vanwege de controls. Persoonlijk zou ik voor de Vita gaan. Vita is ook leuk en behoud de controls zoals op de Wii U, en ziet er zéér gelikt uit, maar mijn dochter vind de demo op de Wii U ge-wel-dig en van mijn Vita blijft ze af. Dus eigenlijk is er geen keus.....ach wie weet koop ik ze wel een keer voor beide systemen, als de game een keer in de aanbieding is. Maar op release is het de Wii U. Enige waar ik me een klein beetje aan irriteer is dat ik soms de verkeerde knop indruk omdat ik de Wii U controller nog niet gewend ben....de X bij de 360 controller en de PS3 controller weet ik zo te vinden, maar bij de Wii U vergis ik me nog wel eens en moet ik steeds effe kijken.
Gelukkig is de locatie voor de acties niet veranderd. Op de Wii U is volgens mij Y om te slaan ipv op de 360. Maar ze zitten wel op dezelfde locatie, dus veel aanpassing of denkwerk is er niet nodig. Net als bij het springen, sprinten etc. Ik was na een week of 2 al gestopt met de challenge app. Erg leuk, maar als ik nog langer door ging zou ik al genoeg hebben van de game zodra ie uit is. En constant diezelfde ~3 levels begonnen ook wel te vervelen.
Reden voor Multi-plat gaan is de slechte verkoop van ZombiU; http://www.gametrailers.com/side-mi...form-thanks-to-zombius-lackluster-performance
Preview: http://www.gametrailers.com/videos/4qhnir/rayman-legends-preview De acties die je dus op de Wii U met de gamepad deed (touwtjes doorsnijden etc) doe je nu door op een knop te drukken....
Is dit platform spel ook uitgebreid? Want dit is de enigste die ik kan vinden voor de xbox360 Op een paar onbekende titels na, Dus is rayman in het algemeen een aanrader?
Origins is de beste, zeker als je ervan houdt om levels 100% te halen. 800 punten kan je niet beter besteden dat dat.
Bedankt dan maar is kijken of die ook voor € 10,00 op een dvd te vinden is Want ben daar toch wat meer fan van dan dat digitale gedoe ook al heb ik al 65 GB op mijn xbox aan games haha (Aanbiedingen gratis games arcade noem maar op)
Origins is en Legends wordt geniaal platformen. De oude Rayman vind ik niks aan, maar Origins is top, en Legends wordt een knaller.
Wel grappig op zich om het eerste level van de demo weer te zien op de Xbox 360 versie, ze hebben best wel veel dingen moeten veranderen vergeleken met de Wii U versie.
Trouwens, voor de mensen die de Wii U demo hebben gespeeld of gezien, het laatste level/filmpje zat niet in die demo! Je ziet me wel steeds falen. Ik had ook wel 1 perfecte run kunnen opnemen, maar ach. Ik vond Origins qua content al prima, maar deze gaat er nog eens DIK overheen.
Vanavond de demo maar even checken dan. Denk overigens dat het wel weer een goede game gaat worden vorige deel vond ik ook te gek en kan me niet voorstellen dat het minder is geworden eigenlijk.
Dat Teensies Invaded staat weer los van die extra challenges die je had op Wii U? Zoja, beide komen ook gewoon naar X360 of zit er nu wel verschil tussen Wii U en rest qua content? Verandering is goed gedaan, dus ga gewoon voor X360 versie.
Jammer, dat ie niet verschijnt op de Xb One. Ben namelijk niet verplan, om nog veel games aan te schaffen voor de 360.