Ach, ik ben voorbij de fase dat ik klaag als iemand wacht tot een leuk prijsje. Zolang iedereen het maar koopt! moar Sea of Serendipity Spoiler http://www.youtube.com/playlist?list=PLA3AF73C3E44364B6
Vandaag even gespeeld. Blijft verslavend .... eenmaal begonnen is het lastig om hem weg te leggen \o/ Enkel een vraagje, ik pak al die electoons onderweg. Maar aan het eind van het level heb ik ze toch nog niet allemaal. Als ze dansen, tellen ze dan voor meer? Zoiets heb ik nu begrepen .... of moet ik toch nog beter zoeken
Als ze rood zijn/dansen tellen ze dubbel. En die verborgen grote munten tellen voor, ehm 25 ofzo. (weet niet precies hoeveel )
Ok thnx, dus die levels nog maar eens opnieuw doen. Al is het wel lastig ze allemaal te pakken als ze rood zijn/dansen binnen de tijd.
En denk eraan dat je een munt krijgt als je een vijand verslaat. En nog een als je de bubbel kapot slaat.
Ik doe hem voor geen goud weg!!! Zo, alle werelden 1 keer doorgespeeld, was bang dat het toen was afgelopen maar dan komt er zeg maar aan elke wereld nog een wereld aan vast , en vanaf dan begint het pittig te worden als je ook nog alle electoons probeert te pakken. Die 'red teeth' trials zijn trouwens echt geweldig, heb er nu 4 van de 10. Bijna leukste van de hele game!
Komt ie ook op de Vita ? Vet! Mijn LE van Simplygames is verzonden en verwacht em binnen 2 weken. Kan niet wachten
Grumbling Grotto's Spoiler Luscious Lakes Spoiler edit: Oh, hey. Raad eens welke game weer niet in de top 40 sales staat? http://www.chart-track.co.uk/index....p&ct=110032&arch=t&lyr=2011&year=2011&week=48
Ga je geen spijt van krijgen Heerlijke game om even bij te relaxen. Even weg van al die drukke 3D shooters en een fleurige, vrolijke wereld binnen stappen \o/
Herinner me nog dat ik de pc-versie van Rayman (1995 release?) en Rayman 2: The Great Escape (1999 release?) speelde, en later Rayman op de GBA. Heerlijk
Dit is mijn eerste Rayman. Maar vind hem erg leuk. Vrolijke kleuren, geweldige figuren en flauwe humor. Hou hier wel van