Ik heb er zin in! Rayman 1 en 2 helemaal kapot gespeeld! Ik weet nog wel dat Razorbeard de eerste eindbaas was die ik niet kon halen als klein manneke zijnde. Wat een geweldige spellen waren dat. Rayman 3 ook dik veel gespeeld. en zoals gezegd vanaf de konijnen werd het gewoon bullshit. Rayman was mijn favoriete actieheld! En nu komt hij terug! Ik ben blij dat ze het een full retail game hebben gemaakt YEAAAH
Fucking chill oldskool rayman is back, heerlijk Er mag van mij ook wel een crash bandicoot uitkomen die op 1 2 en 3 lijkt die daarna werden ook te 3d en moest allemaal nieuw met vreemde beesten waar je op kan rijden enzo, wat het gewoon een kut game maakte.
Was best leuk idd gister. Dacht eerst wtf beginnen ze hier mee? Maar na een tijdje begon ik het best tof te vinden.
Een spel waar ik zeker ga halen! Weer een ouderwetse platformer, en de stijl ziet er gewoon erg tof uit. Jammer dat het nog geen november is
Is er ubehaubt al wat bekend over de prijs? Als ze hem echt fullpriced aanbieden wordt het voor mij ook de budgetbak vrees ik.