Hahaha, deze herken ik ook heel erg ja. Ben ook benieuwd hoe dit met z'n vieren speelt, ik vond dat bij New Super Mario Bros. wel erg tof maar weet niet of het hier wel zo goed werkt..
Er werd in een review gezegd dat het spel leuker is met 2 mensen, maar dat moeten we natuurlijk zelf ondervinden. Dit spel komt iig zeker weten op release.
Hmmm... wellicht dat ik de demo dan nog een nieuwe kans geef wanneer mijn vriendin langskomt. Al is ze niet echt een gamer helaas.
Mijn vriendin is ook totaal geen gamer maar dit vond ze echt heel erg leuk. Dus gewoon even proberen denk ik, haha!
Volgens mij is hij uitgesteld? Heeft iemand hem al gespot? Bij de Game Mania in Zwolle ligt hij in ieder geval nog niet..
Tenzij je stevig in je schoenen staat? Reviews zijn wel degelijk een bron van informatie en kunnen een goede indruk geven van de kwaliteiten van een game. De vraag is alleen of de lezer daar op een correcte manier open voor staat.
Ik ben er wel voor om de cijfers onder reviews ook gewoon af te schaffen bijna alles scoort overal toch een 8 of hoger dus wat maakt het uit. Maak gewoon een mooie beschrijving van het spel en dan bedenk ik zelf wel of het me wat lijkt
Ben wel benieuwd naar je gameplay Dulle! Game ligt bij alle winkels in Zwolle behalve de Game Mania. Ik heb daar mijn Collectors Edition besteld en die komt pas morgen, nog even geduld hebben dus. Die Collectors Edition heb ik verder nog helemaal nergens zien liggen, is ie zo zeldzaam?
Coop werkt heerlijk, net voor het eerst mijn moeder geholpen omdat ze totaal niet verder kwam hehe . Nu aangekomen bij de derde subwereld, leveldesign is daar wel tof. Speelt lekker, en is wel geinig voor in coop. Voor de rest doet het me niks, als je 2D platform games nog steeds een warm hart toe draagt (en ook al die games via Xbox Live Arcade) koopt dan zal je hier ook veel plezier mee hebben. Best af en toe nog pittig, en voor diegene die alles compleet willen behalen van elke level zal het vast leuk zijn. Boeit me zelf totaal niet verder, maar heb ook niks meer met 2D platformers of überhaupt platformers. Niet meer mijn ding.
Pfft, je hebt je smaak voor games verloren. Het doet me vooral pijn dat je Bulletstorm niks vond. De game is iig geniaal. Als je de demo hebt gespeeld weet je wat je kunt verwachten; een prachtige game met strakke controls, mooie muziek, leuke humor. Over de lengte is natuurlijk nog niet veel te zeggen. Hier de filmpjes
Met wie heb je Coop gedaan Dulle? Het ziet er overigens erg leuk uit! Heb stiekem via Dolphin de Wii-versie al een beetje gedaan om te kijken of het wat voor mij is... Best leuk inderdaad! Ga ik oppikken als hij wat goedkoper is en dan coop met de vriendin
Mijn zusje, zoals altijd. (in de demo was ik globox, maar deze keer gewoon rayman ) Game geeft trouwens alleen achievements aan het primaire profiel. Zo irritant altijd. (mja, niet voor mij, maar voor mijn zusje. Als niet zoveel games dat zouden doen zou ze een veel hogere gamerscore hebben. )