1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Hahaha, deze herken ik ook heel erg ja. Ben ook benieuwd hoe dit met z'n vieren speelt, ik vond dat bij New Super Mario Bros. wel erg tof maar weet niet of het hier wel zo goed werkt..

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Er werd in een review gezegd dat het spel leuker is met 2 mensen, maar dat moeten we natuurlijk zelf ondervinden. Dit spel komt iig zeker weten op release.:)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Hmmm... wellicht dat ik de demo dan nog een nieuwe kans geef wanneer mijn vriendin langskomt. Al is ze niet echt een gamer helaas.

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Mijn vriendin is ook totaal geen gamer maar dit vond ze echt heel erg leuk. Dus gewoon even proberen denk ik, haha!

5. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer m'n vriend er juist aan te krijgen, maar die kan alleen nog maar MW3 multiplayer spelen :'-(

6. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij is hij uitgesteld? Heeft iemand hem al gespot? Bij de Game Mania in Zwolle ligt hij in ieder geval nog niet..

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Gisteren en eergisteren in Alkmaar en Heerhugowaard al op meerdere plekken gespot.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em gewoon hoor. ;)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Tenzij je stevig in je schoenen staat? Reviews zijn wel degelijk een bron van informatie en kunnen een goede indruk geven van de kwaliteiten van een game. De vraag is alleen of de lezer daar op een correcte manier open voor staat.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben er wel voor om de cijfers onder reviews ook gewoon af te schaffen

bijna alles scoort overal toch een 8 of hoger dus wat maakt het uit. Maak gewoon een mooie beschrijving van het spel en dan bedenk ik zelf wel of het me wat lijkt

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een eerste mening van de game ?
    Ga hem morgen eens testen kijken of het wat is voor mij.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb straks een mening. Eerst even Lego Harry Potter spelen. :+

En weer gameplay opgenomen. :p

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ben wel benieuwd naar je gameplay Dulle!

Game ligt bij alle winkels in Zwolle behalve de Game Mania. Ik heb daar mijn Collectors Edition besteld en die komt pas morgen, nog even geduld hebben dus. Die Collectors Edition heb ik verder nog helemaal nergens zien liggen, is ie zo zeldzaam? :cool:

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Inderdaad. Dat is een opmerking die je steeds vaker ziet in discussies over reviews.

15. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is er speciaal aan die editiie? Bedoel wat zit er extra bij :)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Coop werkt heerlijk, net voor het eerst mijn moeder geholpen omdat ze totaal niet verder kwam hehe :+. Nu aangekomen bij de derde subwereld, leveldesign is daar wel tof. Speelt lekker, en is wel geinig voor in coop. Voor de rest doet het me niks, als je 2D platform games nog steeds een warm hart toe draagt (en ook al die games via Xbox Live Arcade) koopt dan zal je hier ook veel plezier mee hebben.

Best af en toe nog pittig, en voor diegene die alles compleet willen behalen van elke level zal het vast leuk zijn. Boeit me zelf totaal niet verder, maar heb ook niks meer met 2D platformers of überhaupt platformers. Niet meer mijn ding.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, je hebt je smaak voor games verloren. :p Het doet me vooral pijn dat je Bulletstorm niks vond. :'-(

De game is iig geniaal. Als je de demo hebt gespeeld weet je wat je kunt verwachten; een prachtige game met strakke controls, mooie muziek, leuke humor.
    Over de lengte is natuurlijk nog niet veel te zeggen. :p

Hier de filmpjes

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Gelukkig zijn wij hier thuis dus niet de enige in coop die elkaar steeds klappen geven. :+

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Met wie heb je Coop gedaan Dulle? Het ziet er overigens erg leuk uit! Heb stiekem via Dolphin de Wii-versie al een beetje gedaan om te kijken of het wat voor mij is... Best leuk inderdaad! Ga ik oppikken als hij wat goedkoper is en dan coop met de vriendin :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn zusje, zoals altijd. :cool: (in de demo was ik globox, maar deze keer gewoon rayman :p)

Game geeft trouwens alleen achievements aan het primaire profiel. Zo irritant altijd. (mja, niet voor mij, maar voor mijn zusje. Als niet zoveel games dat zouden doen zou ze een veel hogere gamerscore hebben. :+)

Deel Deze Pagina