Hoe oud is je zusje dan Dulle? Wel tof dat je met haar kunt spelen. En hebben jullie de Xbox op Engels staan of kun je in het spel zelf gewoon de taal naar Engels zetten? Demo was namelijk Nederlands. @MentalMarco Er zit een artbook bij, cd van soundtrack en een andere 'hoes'.
Ik denk dat het dan weer zo'n 'geforceerde' lokatie is (wat ongelooflijk kut is), en dat je Xbox dus op engels moet staan, ipv dat je het zelf in de game kunt aanpassen. Ik begrijp echt niet waarom developers daar nog steeds voor kiezen.
Net nu ik zo'n zin had om ray-man te gaan kopen morgen. Zit ik 50 euro over me tel abbo heen WTF dat heb ik anders nooit Over 2 weken krijg ik pas weer geld. Hell.nl
Ze is 22. We spelen al sinds het begin der tijden samen, zou leuk zijn als we dat ook zo weten te houden. En dan spelen we natuurlijk niet alleen dit soort games; games als Halo spelen we uit op Legendary, Gears op Hardcore/Insane etc. Niet echt meer het casual zusje wat men verwacht. Neem Halo. Ik heb deze: Mijn zusje vond dat niet voldoende, en heeft dit inmiddels op haar kamer staan: http://live.xbox.com/nl-nl/Profile?pp=0&GamerTag=JoyAngel De Xbox heeft iig als locale de UK staan. De laatste tijd switch ik het niet eens meer terug naar NL door de idiote keuze de taal niet zelf ingame te mogen kiezen. Zelfs bij games als (bv) Prince of Persia mag je dat niet doen.
Zeker leuk zo'n game zus Ik heb gister Rayman besteld. Hoop volgende week binnen, komt namelijk uit Engeland.
Nice Dulle, dat is wel erg vet. Dan ga ik ook sowieso mijn Xbox weer op UK zetten want die taal in de demo vond ik al te lelijk..
Ik heb mijn Collectors Edition geannuleerd. Hij was vandaag nog niet binnen bij de Game Mania. Ben nu wel een beetje klaar met deze, veel te dure, game winkel. Ik haal mijn games wel weer mooi goedkoop via internet. Edit - Gister was trouwens beloofd dat hij vandaag kwam dus heb ik nog gewacht met kopen gister. Kom ik er vandaag is hij er nog niet.. en dat zonder een berichtje te doen ofzo.
Afgelopen tijd eigenlijk al wat teveel spellen gekocht. Maar ik denk dat ik toch maar deze ook ga aanschaffen. De S.E ziet er ook wel erg leuk uit. En nu een suffe vraag, maar ik neem aan dat het local en online co-op is? edit: Ik kan natuurlijk ook gewoon niet een luie hufter zijn en het even opzoeken. Geen online dus. hm, dat is toch wel jammer imo.
Net de demo gedownload. Wat een heerlijke game. Voor zowel mijzelf als mijn dochter van zeven. Die gaat op het Sinterklaaslijstje. Terug naar het gameplezier van 'vroegah'. Zo maken ze niet veel meer
Nou paar uur in de full game besteed en allemachtig wat een onverwachte topper zeg! Kon niet stoppen met spelen. Zulke mooie graphics en kleurrijke gameplay heerlijk. En laat je niet misleiden door het kiddy uiterlijk. Want echt makkelijk is deze game niet! Ga weer gauw verder spelen,en ben het helemaal eens met de lovende reviews!
Wss al een paar keer gepasseerd, maar kan je ook online coop? Want heb namelijk niemand om mee te spelen . (Forever alone) En single lijkt me de game nog voor de helft zo leuk niet?
Online kan niet. En in SP is de game nog steeds beter dan het merendeel van de games wat dit jaar is uitgekomen.
Beetje. Mijn moeder speelt op zijn tijd ook graag een game. Ze is vooral een fan van de Battle for Middle Earth games (waar ze constant op het hoogste niveau tegen de CPU weet te winnen. En wint ze niet gelijk dat blijft ze doorgaan totdat er Victorie in beeld komt te staan ) En normaal is overrated.