1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Hoe oud is je zusje dan Dulle? Wel tof dat je met haar kunt spelen. En hebben jullie de Xbox op Engels staan of kun je in het spel zelf gewoon de taal naar Engels zetten? Demo was namelijk Nederlands.

@MentalMarco Er zit een artbook bij, cd van soundtrack en een andere 'hoes'.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik denk dat het dan weer zo'n 'geforceerde' lokatie is (wat ongelooflijk kut is), en dat je Xbox dus op engels moet staan, ipv dat je het zelf in de game kunt aanpassen.

Ik begrijp echt niet waarom developers daar nog steeds voor kiezen.

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Net nu ik zo'n zin had om ray-man te gaan kopen morgen. Zit ik 50 euro over me tel abbo heen WTF dat heb ik anders nooit :+ Over 2 weken krijg ik pas weer geld. Hell.nl

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze is 22. We spelen al sinds het begin der tijden samen, zou leuk zijn als we dat ook zo weten te houden. :9 En dan spelen we natuurlijk niet alleen dit soort games; games als Halo spelen we uit op Legendary, Gears op Hardcore/Insane etc. :cool:
    Niet echt meer het casual zusje wat men verwacht. Neem Halo. Ik heb deze:

Mijn zusje vond dat niet voldoende, en heeft dit inmiddels op haar kamer staan:
    8)

http://live.xbox.com/nl-nl/Profile?pp=0&GamerTag=JoyAngel

De Xbox heeft iig als locale de UK staan. De laatste tijd switch ik het niet eens meer terug naar NL door de idiote keuze de taal niet zelf ingame te mogen kiezen. Zelfs bij games als (bv) Prince of Persia mag je dat niet doen. |:-

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Haha jouw zusje is voor veel gamers de natte droom qua vrouw denk ik Dulle...

6. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Zeker leuk zo'n game zus :)

Ik heb gister Rayman besteld. Hoop volgende week binnen, komt namelijk uit Engeland.

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nice Dulle, dat is wel erg vet. Dan ga ik ook sowieso mijn Xbox weer op UK zetten want die taal in de demo vond ik al te lelijk..

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha erg tof zusje heb je :p

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb mijn Collectors Edition geannuleerd. Hij was vandaag nog niet binnen bij de Game Mania. Ben nu wel een beetje klaar met deze, veel te dure, game winkel. Ik haal mijn games wel weer mooi goedkoop via internet.

Edit - Gister was trouwens beloofd dat hij vandaag kwam dus heb ik nog gewacht met kopen gister. Kom ik er vandaag is hij er nog niet.. en dat zonder een berichtje te doen ofzo. :'-(

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoe zit het trouwens met de moeilijkheids graad van de game?
    Niet te makkelijk hoop ik?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik ga hem denk maar even halen. Ik denk dat mijn vrouw deze game ook leuk vind

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Afgelopen tijd eigenlijk al wat teveel spellen gekocht. Maar ik denk dat ik toch maar deze ook ga aanschaffen. De S.E ziet er ook wel erg leuk uit. En nu een suffe vraag, maar ik neem aan dat het local en online co-op is?

edit: Ik kan natuurlijk ook gewoon niet een luie hufter zijn en het even opzoeken. Geen online dus. hm, dat is toch wel jammer imo.

Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  13. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gedownload. Wat een heerlijke game. Voor zowel mijzelf als mijn dochter van zeven. Die gaat op het Sinterklaaslijstje. Terug naar het gameplezier van 'vroegah'. Zo maken ze niet veel meer :)

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nou paar uur in de full game besteed en allemachtig wat een onverwachte topper zeg!

Kon niet stoppen met spelen.
    Zulke mooie graphics en kleurrijke gameplay heerlijk.

En laat je niet misleiden door het kiddy uiterlijk.
    Want echt makkelijk is deze game niet!

Ga weer gauw verder spelen,en ben het helemaal eens met de lovende reviews!

:thumbs:

15. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wss al een paar keer gepasseerd, maar kan je ook online coop?
    Want heb namelijk niemand om mee te spelen :mad:. (Forever alone)
    En single lijkt me de game nog voor de helft zo leuk niet?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Online kan niet. :) En in SP is de game nog steeds beter dan het merendeel van de games wat dit jaar is uitgekomen. :cool:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wow de game verbaasd me. Vandaag de game gehaald en wilde door blijven spelen :)

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jij hebt echt een rare zus. Zal zeker in de familie zitten? :p

19. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo een rare zus? Ik zou ook liever een zus hebben die games speelt dan met de Barbies hoor \o/

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Beetje. :+ Mijn moeder speelt op zijn tijd ook graag een game. Ze is vooral een fan van de Battle for Middle Earth games (waar ze constant op het hoogste niveau tegen de CPU weet te winnen. En wint ze niet gelijk dat blijft ze doorgaan totdat er Victorie in beeld komt te staan :D)

En normaal is overrated. :cool:

Deel Deze Pagina