1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RB:BA Prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tigerstyle, 23 aug 2004.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al meer dan 5 weken geleden dat de prijswinnaars van richard burns rally bekend waren maar ik heb jammergenoeg nog niets binnen, weet iemand wanneer de game komt? bij voorbaat dank
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nooit? :p
     
  3. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet te hopen :)

    maar ik heb nog niks te horen gekregen of het ooit nog wel komt, zou wel heel erg jammer zijn, win je is een keer iets krijg je het niet :) maar waarschijnlijk zal ik nog geduld moeten hebbebn
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2004
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat je iets niet krijgt, hoef je niet bang voor te zijn. Dat komt allemaal goed. Probleem is alleen dat wij die games niet uit de winkel plukken - dan had je ze al weken lang in huis gehad - maar dat wij (ik weet niet of ik nog in 'wij' mag spreken, maar ik doe het lekker toch) afhankelijk zijn van de uitgever of distributeur. Die zegt ons exemplaren toe en natuurlijk gaan we er vervolgens achteraan op het moment dat wij weten wie wat krijgt. Nu is dus het probleem dat dat allemaal niet zo snel gaat. En dan wil ik niet afgeven op die volgende partij, want ik weet dat die net zo goed weer afhankelijk zijn van een ander orgaan etc etc. We weten dat dit gewoon niet lekker werkt, maar we kunnen op het moment alleen games weggeven doordat we ze bijna als een gift ontvangen.

    Natuurlijk doen we onze best de games op tijd bij jullie te krijgen, wij zijn ons zeer zeker bewust van het feit dat het hier uitgebreid besproken wordt en dat het voor ons ook niet leuk is om dat steeds te lezen en op moeten te antwoorden. We zitten allemaal een beetje in hetzelfde schuitje, lijkt me.
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies, wat Wouter zegt klopt. En op dit moment hebben we (nog steeds) problemen met de distribiteur die ons Richard Burns Rally, Thief en Full Spectrum leveren. Het spijt ons heel erg, als het aan ons lag, hadden de winnaars hun spel al lang in bezit. Wij kunnen echter alleen maar om meer geduld van jullie kant vragen en we zullen ze net zo lang met mails bombarderen totdat ze eindelijk die titels aan jullie versturen.
     
  6. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een idee om de volgende x pas een prijsvraag uit te schrijven als de prijzen al binnen zijn bij jullie??
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De prijsvragen zijn onderdeel van de specials, onderdeel 'van dat pakket'. Hoewel jouw manier wel direct de mensen zou pleasen kunnen wij gewoon niet weken na de release pas spellen gaan verloten.
     
  8. bionicman

    bionicman Shagohod

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u :) dat is alles wat ik eigenlijk wou weten, dat we een beetje op de hoogte worden gehouden. Ik begrijp dat het niet leuk is om steeds die dingen te lezen, maar omdat er werd gezegd dat de games binnen 2 weken werden geleverd, dacht ik dat er misschien weer iets mis gegaan was, maargoed, ik snap nu goed hoe et zit, thx :cool:
     
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry.. maar na een week wil ik toch weer even de aandacht erop vestigen, we worden niet op de hoogte gehouden en het schiet niet op.. En natuurlijk weet ik waar aan het ligt en ik mag niet klagen, maar bij FSW stond: je kunt um eind deze week in je bus verwachten (of iets in die strekking) en dat was dus anderhalve maand (of meer) geleden.. ERRUG LANG, and i want that game so bad.. hoe kunnen ze het in godsnaam anderhalve maand van jullie onthouden als ze het jullie aangeboden hebben? |:-
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat was bij DTM, en dat verliep niet via de desbetreffende distribiteur.

    Boycot XBW, spam het forum vol... wij vinden het net zo vervelend als jou en leren echt wel van zulke situaties. De distribiteur werkt nog niet erg mee, maar er wordt nog steeds aan gewerkt. Nogmaals onze excuses.
     
  11. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon wachten, ik heb ook een tijdje moeten wachten. Je krijgt het heus wel.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarnaast, wat zou je graag willen horen wat betreft "op de hoogte gehouden worden." Dat we elke dag evenz eggen dat we niks nieuws hebben?
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Het klinkt dom, maar jah, elke 4dagen fzow.. Jullie krijgen vast wel WAT terug van al die mailtjes die jullie sturen..
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet hoe het contact verloopt, maar het lijkt mij niet al te nuttig om - net als jij - om de zoveel dagen te zeuren over hoe het staat. No flame intended :).
     
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    no flame done :) Maar kruip wel even in onze situatie.. dan is het wel handig om een beetje geregeld op de hoogte word gehouden omdat je er anders toch wel aan gaat twijfelen of jullie nog wel aan het drammen zijn :cool: Ik bedoel, anderhalve maand.. Da's lang... En als jullie bv. een mailtje laten zien die jullie trugkrijgen dan krijge wij het gevoel dat jullier nog mee bezig zijn en dat er nog licht aan het einde van de tunnel is..
     
  16. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    nog veranderingen?
     
  17. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Mirik heeft ze gisteren weer opnieuw gemailed dat ze echt moeten opschieten. Nogmaals onze excuses, maar die games krijgen jullie echt.
     
  18. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al nieuws???? vooral ben ik geinteresseert in RBR.
    Ik ben blij dat ik het spel gewonnen heb, maar een prijs winnen zonder de prijs zelf is ook niet alles.
     
  19. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een mailtje terug gehad van sci? of is er nieuws?
     
  20. hutkofer

    hutkofer Guest

    ALs er wat is, horen jullie het wel denk ik..
     

Deel Deze Pagina