1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RBR prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door niekJ, 11 aug 2004.

1. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik begrijp dat he wat langer duurt maar waar moet ik op rekenen hoeveel dagen/weken?

2. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet wanneer tie binnen komt?

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wist ik het maar, zou ook een stuk fijner zijn voor jullie. We zijn er nog steeds mee bezig, meer dan ons best kunnen we niet doen. Ik snap jullie situatie en dat het vervelend is. Als we het zelf in de hand zouden hebben, hadden jullie ze echt al lang gehad. Ik zal overigens nadenken over een nieuw systeem waar ik al een idee voor heb, zodat dit soort situaties vermeden kunnen worden.

4. FabianNL

FabianNL Guest

Gewoon die spellen opsturen naar jullie en als je ze binnen hebt dan een prijsvraag uitloten, heb je wel een prijsvraag een paar maanden na de release van het spel maar hebben de winnnaars het spel wel binnen een paar dagen al binnen. Alleen is een prijsvraag na een paar maanden van de release van het spel nog wel interresant? waarschijnlijk niet... (en wil de developer/publisher of weet ik het wel 5 spellen naar jullie opsturen want dan gaat natuurlijk ook hun zekerheid weg dat die wel naar de members toe gaan, de spellen dan hè)

5. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik snap het bedankt iig

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog niks gezien/gehoord :'-(

Deel Deze Pagina