1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] RE4 komt binnenkort eindelijk voor de PS2 uit !!

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 17 aug 2005.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb even de trailer bekeken en ik moet zeggen dat het er heel gelikt uitziet.
    Het is niet mijn game dat ik direct voor de volle mep zal kopen en dagen non-stop zal spelen, maar een keer moet ik deze game toch wel gespeeld hebben.

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zijn de graphics net zo goed, daar pak je de Gamecube bezitters toch niet mee?? Zij kunnen het spel al sinds begin maart spelen. En volgens mij is de Gamecube controller iets lekkerder voor RE4 dan de Playstation controller. Maar ja, dat is weer een persoonlijke mening.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is misschien wel waar ja,maarja, als je niet voor nintendo games bent, koop je dan alleen de gamecube voor re4(en nog een paar titels?)...

4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jup dat heb ik gedaan:)

5. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 4 heb ik echt helemaal rot gespeeld op de gamecube en ik ben heel erg blij voor al die ps2 bezitters die nu ook van de game kunnen genieten. Wat maakt het uit als de game naast de gamecube ook op de ps2 verschijnt? Ik begrijp dat niet zo goed, als de game op jouw console uitkomt en je kunt hem spelen, waarom gun je anderen dat dan niet? Maja, zal wel komen doordat 'dat soort gamers' maar een console hebben en anderen niets gunnen :{
    Btw, ik had echt niet verwacht dat de ps2 zo'n spel nog zou kunnen draaien en zo mooi :eek:

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    de laatste tijd komen er ps2 titels uit met prachtige graphics, en ook die al uitgekomen zijn, kijk alleen al naar god of war, gran turismo 4, tekken 5 *) ze halen alles uit de ps2 omdat ze de hardware helemaal doorhebben.

de xbox is nog lang niet optimaal uitgeput, er zit zat kracht nog in!! alleen de 360 komt eraan en dat is ook wel weer een goed teken:)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja er zijn zeer mooie games op de ps2, persoonlijk vind ik nog altijd mgs3 één van de mooiste(God of war is ook heel mooi,...)
    Maar Bonafide Hustler, je zegt wel, de laatste tijd komen er heel mooie games op de ps2(de makers hebben de ps2 volledig door) Maar als je naar games kijkt als ICO, dat game is heeeeeel vroeg uitgekomen op de ps2 en heeft serieuze killer graphics, en die animatie,... gewoon topklasse! Ook games zoals mgs2,devil may cry 1, jak and daxter, gt3, en zo verder zijn vroeg uitgekomen op de ps2, en allemaal heeeeel mooie graphics. Maar het hangt natuurlijk wel van de ontwikkelaars af...
    Ik denk wel dat als re4 uitkomt, het de mooiste graphics op de ps2 gaat hebben, echt, het ziet er fenomenaal uit, de graphics zien er zelfs beter uit dan mgs3!...

En Conker Mrk, je zei dit:
    Games als gta waren ook altijd eerst op de ps2, maar ik denk dat na die hele tijd nog heeeeeel veel xboxgamers heeeel blij zijn dat het naar de xbox gekomen is. Zo is dat bij veel games, en ik ben heeeeel blij dat re4 naar de ps2 komt,omdat mijn broer een gamecube heeft, en ik ga geen gamecube game kopen(omdat ik er later niets meer bij ben), dus wacht ik blij op de ps2 versie, met de vele extra's :).

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    http://www.capcom.co.jp/ps2_bio4/
    Hier staat een nieuw ps2 filmpje van de tgs op!!!
    En het ziet er echt prachtig uit, echt ongelooflijk.
    Ze laten ook het nieuw wapen zien...
    Dit is het zoveelste bewijs waartoe de ps2 in staat is:)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens http://www.playstation-europe.com staat de release van RE4 voor de PS2 gepland voor november....echter van sommige mensen hoor ik tegenstrijdige berichten en zou hij uitgesteld zijn dus weet iemand misschien meer ?

Uitstel zou wel zuur zijn want RE4 is echt een game waar ik vooral in november mezelf zwaar mee bezig wil gaan houden....want in december komt de X360 en dan zal het wel ff wat minder zijn benk bang :9

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb er lang niets meer over gehoord. Zou zelf nog best even kunnen wachten met deze game. Moet er namelijk nog meerdere spelen. Al zou het wel lastiger worden als je de 360 hebt en vervolgens weer op de PS2 gaat spelen. Onbewust is je speelervaring dan toch iets minder, waarschijnlijk omdat je dan dat moois van de 360 gewend bent.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    De recente releasedate is 4 november voor Europa en 25 oktober voor de VS, dus ik denk dat ie wel in november komt.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Deze game moet ik hebbe!!!!!!!!!
    na de mgs serie is dit mijn lievelingsserie, ik hou van het verhaal, de gameplay, de eindbazen de zombies, alles ervan, geweldig gewoon!!!!
    top re-titels:
    1)re2
    2)re1
    :cool:re3
    4)codeveronica
    ... de rest zijn fake games, codeveronica vind ik ook een game apart, zou nooit in mijn top staan...
    Hopelijk kan re4 op plaats 1 of 2 gaan staan, 1 denk ik niet, ik hou van re2!!!

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik begrijp precies wat je bedoeld ;) Vooral als Perfect Dark Zero en Dead or Alive 4 (2 titels voor de X360 waar ik zwaar op zit te wachten) met de release of kort na de release te verkrijgen zijn, dan wordt het kiezen kiezen kiezen elke keer als ik wil gaan gamen :cool:

Aan de andere kant ben ik een zware Resident Evil fan, al vanaf deel 1 en omdat ik dit deel nog nooit echt zelf gespeeld heb zit ik hier ook zwaar op te wachten....daarom hoop ik dat alsie gewoon in november uitkomt, dak um dan uit heb voordat de X360 er is :9

Ach ja, moet eigenlijk MGS2 ook nog een keer finishen (eindbaas verslaan, boss kent mijn probleem ;)) voordat MGS3 : Subsistence er is....druk druk druk O-)

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb van RE3 erg genoten. Zat vlak voor het einde vast, waardoor ik hem nooit heb uitgespeeld.
    Code Veronica kon me echter niet lang boeien.
    RE4 lijkt me toch wel weer een toppertje, aangezien deze voor de Cube ook uiterst succesvol was.
    Misschien moet ik gewoon nog even wachten met de 360 als ik deze game nog niet heb, of gewoon even omschakelen. :)

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 4 zou denk niet misstaan op de Xbox 360. Ik heb het spel al maanden voor de Gamecube. Maar die graphics zijn waanzinnig. Naar mijn mening zelfs beter dan een aantal Xbox 360 launch titels. Dus ik geloof niet dat je speelervaring minder wordt. Ik zat met dit spel constant op het puntje van mijn stoel ;)

16. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel jammer dat RE niet meer zo eng is als vroeger, re4 en wss ook 5 zijn meer actiegericht en ik heb liever dat ze meer horror waren zoals de vorige RE delen. Dat je echt bang wordt tijdens het spelen, maar dat is er niet meer echt bij. Hoeveel goede horror games zijn er nog tegenwoordig of staan er nog aan te komen? heel weinig, ik kan er zelfs op geen enkele komen die nog gereleased moet worden.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik voorspel dat er een nieuwe nr. 1 op je lijstje komt. Ik had ook ongeveer hetzelfde lijstje, totdat ik RE4 op de Cube had. Die was echt zo vet....

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    RE4 is idd iets minder eng dan de andere delen, maar qua spanning vond ik RE4 beter, en de actie maakte het allemaal voor mij persoonlijk net een tikkeltje beter dan RE2.

Ik vind wel dat RE4 genoeg schrikmomenten heeft, maar ik betwijfel of ik nog zo schrik zoals ik dat 7 jaar geleden deed bij het spelen van RE1 op de PSX. Ik hoop dat er nog games komen die dat kunnen klaarspelen, maar ik betwijfel het.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop het_O_ , maar ik moet wel zeggen, dat ik re2 aanbid, alles er van(je kan eigelijk 4 verschillende scenario's uitspelen in de game, sommige stukken zijn nog wel hetzelfde,maar toch, geweldig gewoon!, ook de brieven en noem maar op, zo fijn om te lezen:)) Maar ik hoop natuurlijk dat re4 beter is, dan is er binnekort weer eens een game-ervaring die ik nooit zal vergeten_O_

ps: mgs1 is mijn lievelingsgame,maar toch herinner ik de dag dat ik re2 had veel beter, ik snap niet waarom, maar het is gewoon zo, dus re2 is echt zo iets van, dat ik nooit zal vergeten, dus het wordt echt wel een moeilijke klus voor re4:)...

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat dacht je van de Project Zero reeks? :)

De eerste twee games die daar van zijn verschenen hadden echt weer zo'n geweldige creepy sfeer die ook de eerste delen uit de Silent Hill en Resident Evil series zo kenmerkten. Project Zero 3: The Tormented is overigens afgelopen zomer in Japan uitgekomen en kreeg daar ook weer goede reviews. En ik kan dus ook niet wachten tot deze hier eindelijk in Europa uitkomt.

Laatst bewerkt: 15 okt 2005

Deel Deze Pagina