1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] RE4 komt binnenkort eindelijk voor de PS2 uit !!

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 17 aug 2005.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan mij RE voor de PSX nog zo goed herinneren. Dat was DE game gewoon, hij was duurder dan alle andere games, maar ik moest en zou hem hebben. Man, ik ging mijn televisie naar beneden brengen zodat de hele familie kon meegenieten, want iedereen moest meekijken.

RE4 is anders, maar dat wil niet zeggen dat het minder tof is. Ik heb iig een behoorlijke tijd niet meer het gevoel gehad dat ik kreeg toen ik RE4 in mijn cube deed. Persoonlijk vind ik het de beste titel van de afgelopen 2 jaar, met afstand. Ik vind RE4 echt verschrikkelijk tof, een vergelijking met RE2 is niet eens fair. Ik geef toe dat de schrikmomenten minder zijn dan in RE2, maar ik geloof dat de serie niet op de oude manier had kunnen doorgaan, dan was het doodgebloed. Er moest iets gebeuren bij dit nieuwe deel, maar de serie moest wel zijn eigen identiteit behouden. Als groot fan kan ik alleen maar constateren dat dat gelukt is. De serie voelt nieuw aan en toch bekend. Nee, zonder dollen, echt een topgame met alles in huis.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Ja, mijn moeder had re2 meegebracht_O_ , en het kostte toen ook enorm veel, veel meer dan de andere games, ik kwam van school, zag de game liggen, oooh, wat een fijne tijden:). En ik ben volledig eens met je, als ze niets aan de gameplay hadden gedaan, zou het idd doodgebloeid zijn, ik heb re4 eventjes gespeeld gehad op de cube bij een kameraad(al effe geleden), het was idd geweldig, het is zowizo een must have voor mij:). Maar ik denk wel dat re5 een stuk erger gaat zijn dan re4(ik weet niet hoe erg deze is natuurlijk), omdat je waarschijnlijk met re5, de stukken vlees letterlijk uit iemand ziet gegeten worden, en noem maar op, met die next gen power natuurlijk, en het gaan waarschijnlijk terug zombies zijn zoals met re1,2, en 3,maar deze keer kunnen ze rennen dan,... ik denk wel, dat iedereen met re5 serieus de kriebels gaan krijgen:). Maarja we zullen zien, eerst re4 uitspelen natuurlijk:)...

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat net ff een trailer te kijken, maar de extra costumes voor de PS2 zien er echt belachelijk uit. Leon in zo'n vaag pakkie met een bolhoed. En Ashley in een ridderpak. Je moet het spel gewoon spelen met de originele outfits, vind ik er veel cooler uit zien

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, true :) Die extra outfits boeien mij ook nie hoor :9

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    re4 scoort heel goed, een gemiddelde van 96 procent op gamerankings(maar er moeten natuurlijk nog een deel revieuws bij komen). Deze game laat echt power van de ps2 zien, mooiste graphics tot nu toe zelfs denk ik, hij mag toch in ieder geval naast mgs3, god of war, gt4, shadow of the collossus,... gaan staan:). Ik ben ook wel benieuwd hoe goed hij gaat verkopen, het is al meer dan een jaar geleden dat hij op de gamecube uitkwam, nu eens zien of het zelfs nu beter kan verkopen op ps2 dan op gamecube,maar dat zou normaal gezien niet mogen, aangezien het al meer dan een jaar op de markt is, maar toch denk ik dat het op de ps2 beter gaat verkopen ook al zit er meer dan een jaar tussen...

6. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ridderpak van Ashley heeft anders wel een functie hoor.
    Als ze dat ding aanheeft schijnt het onmogelijk voor Los Ganados te zijn om haar op te pakken en mee te nemen.

7. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan een jaar?? Nou volgens mij is het spel pas een half jaar uit voor de Cube, sinds maart. En er zijn veel meer PS2 bezitters in de wereld dan Gamecube bezitters. Daarom brengen ze het spel ook naar de PS2, lekker cashen

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wel grappig dat een extra kostuum nu ook een functie biedt, die extra kostuums in welke RE dan ook hebben mij nooit geboeid....echter ik denk dat dat voor mij in RE4 niet anders zal zijn.

En wat Ashley betreft, die zie ik toch liever in haar rokje hoor :9 O-)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow wow, meer dan een half jaar bedoelde ik:D , damn, ja sorry, heb een paar keer een jaar getypt, mm, raar, bedoelde meer dan een half jaar...

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik had niets anders van je verwacht ;) Ik zag ook in de trailer dat ze met haar ridderpak ook kogels op kan vangen. Je kan als Leon gewoon een magazijn op haar afschieten zonder dat ze schade krijgt. Dat moet je op de Gamecube natuurlijk niet flikken. Maar ja, ze blijft er belachelijk uitzien in die outfit

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vaag pakkie? Bolhoed? Nee joh, dat is een gangster outfit zoals uit de jaren '30 met gleufhoed en uiteraard de bijbehorende tommygun. Ik vind het er iig wel :cool: uitzien.

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dus Leon is eigenlijk een soort Godfather ;) zoals jij het meld is het wel geinig, maar ik krijg toch meer het idee naar Charlie Chaplin te kijken met een tommygun. Voor de ps2 bezitters vast een aardig extraatje

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar ik speel het spel straks toch liever gewoon met de originele outfits, zoals ik in iedere RE heb gedaan....is gewoon veel relaxter :cool:
    Wel een leuk extraatje van de PS2 versie vind ik de extra missies die je kunt vrijspelen als je de main game heb doorgespeeld....als ik dan nog durf :9;)

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat ik ook en pluspunt van res.evil 4 vind is de speelduur van circa 25 uur(met de separate ways ).
    Ik weet ook nog dat ik bij me locale gameshop deze game voor het eerst speelde (op de cube)
    Ik kwam aan in dat dorpje en zag zo,n 5 a 6 van die enemy,s staan,en had niet veel ammo meer.
    Dus ik d8 ik verstop me ergens zodat ik geen last van ze heb.
    Dus ik loop vervolgens zo een huis in en dacht dat ik daar wel veilig zou zijn.
    Opeens hoor ik het geluid van een kettingzaag ik zo WTF!!
    Komt gewoon die leipo!! de deur ff openzagen.
    Dus ik denk fuck!! weg hier en ga de trap op naar boven.
    Totdat er opeens achter me zombies via een ladder het raam binnenkomen.
    Ik bedoel hoe dope is dat!!!!!8) 8)
    Bij andere games zou er nix gebeuren ,en zouden de enemy, een beetje buiten staan wachten.
    Dat zijn echt momenten dat gewoon superwreed is en het zijn de kleine dingen die resident evil 4 vet maken!!
    Maar wat ik dan weer niet snap, hoezo blijft capcom baggergames maken zoals re:dead aim:confused:
    Maargoed heb zin an re.evil5 al moeten we daar waarschijnlijk nog tot 2007 op wachten|:- :mad: :'-(

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, nog fftjes en ik kan eindelijk aan mijn Resident Evil 4 avontuur beginnen :cool: Met een beetje mazzel bellen ze me eind deze week op dattie klaarligt, en dan ga ik natuurlijk als een speer naar de store en haal ik weer met liefde en plezier dat pinpasje van me door de bekende gleuf :9

En dan zien de mensen me waarschijnlijk voor de release van de X360 de deur niet meer uitkomen bij wijze van spreke O-) Ow nee wacht is nie helemaal waar....Soul Calibur III komt ook nog uit in november :)

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    De winkel waar jij je spellen haalt zijn vast blij met je. Jij zorgt hoogstpersoonlijk voor de winst. Krijg je nog weleens iets gratis?? Je haalt er wekelijks een spel en straks de 360

17. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    leuk voor de ps2 hoor, maar kheb re 4 op de gamecube al 3 keer uitgespeeld:cool:

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    knap van je,

Maar mijn plaatselijke gameshop belde me net dat ik em kan komen ophalen!!8) _O_
    Dus vanavond ophalen en gamen.
    Jullie horen wel wat ik er van vind.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ;) De laatste tijd haal ik veel spellen daar heb je gelijk in, mja dat komt gewoon omdat alles wat mij trekt qua games en die ik ruim van tevoren reserveer gewoon echt ALTIJD achtereenvolgend na elkaar uit moet komen :9

Verder willen ze bij wijze van uitzondering nog weleens dingen voor me regelen omdat ik vaste klant ben....das wel fijn :) Zo heb ik bijvoorbeeld een aantal maanden geleden de Guide van RE4 al gekocht, maar dan de Gamecube versie, omdat ik niet zeker wist of er ook een versie zou komen voor de PS2....en omdat tegen de tijd dat RE4 voor de PS2 uit was er misschien geen Guides meer zouden zijn. Nu kwam ik er dus achter dat er wel een Guide komt voor de PS2 versie, dus kan ik mijn Gamecube Guide gewoon om komen ruilen tegen die tijd voor de PS2 versie (omdat die toch net iets completer is i.v.m. extra's)....iets was ze normaal gesproken dus niet doen. En zo wel meer van die kleine dingetjes, me korting geven terwijl ik het eigenlijk nie heb weet je wel ;)

Voor de rest ben ik gewoon een nette klant die zich aan de regels houdt hoor :) En het toeval laat ook nog eens toe dat tegen de tijd dat de X360 uit is ik weer een volle spaarkaart heb, dat opgeteld bij de cadeaubonnen die ik kreeg van mijn gereserveerde games, wat zorgt voor een zeer nette korting van 80 euro.....bovenop de 10% korting die de store sowieso geeft op de X360 + spellen bij het gelijk ophalen :)

Mja ik lul weer teveel zie ik, dus back on topic :9 Heb vandaag ook RE4 mogen ophalen ! :D Dan weten jullie wat ik zometeen ga doen....jullie horen nog van me ;)

Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zow, tussen het gamen door toch even zeggen wat ik van de game vind ;)

Ik kan hier natuurlijk wel een hele review gaan schrijven over RE4, maar het spel is bij de meeste gamers allang bekend....

Laat ik het er op houden dat deze titel weer eens laat zien waar de PS2 nog toe in staat is, grafisch doet ie in mijn ogen zeker niet onder voor de Gamecube versie en qua controls vind ik hem zelfs fijner....maar dat heeft gewoon te maken met het feit dat ik liever een PS2 controller dan een Gamecube controller in m'n handen heb :)

Verder zijn de extra missies/pakjes die je vrij kunt spelen na de main game natuurlijk gewoon een leuke extra exclusief voor PS2 bezitters, evenals de mogelijkheid tot echt widescreen (dus zonder zwarte balken onder en bovenaan), alhoewel ik het ook goed kan begrijpen dat als je de Gamecube versie al hebt gespeeld, dat je daar niet wakker van zult liggen ;)

Kortom : RE4 rocks, ook op de PS2 ! :D Ga nu weer ff verder spelen :9

Laatst bewerkt: 4 nov 2005

Deel Deze Pagina