Ben al een behoorlijk eind op weg, zit aan het begin van Chapter 5, op Normal of course
Dit is zeker te weten de beste RE die ik ooit gespeeld heb. Hij is idd niet meer zo "klassiek" eng (hiermee bedoel ik voornamelijk de schrikeffecten uit eerdere delen als er bijvoorbeeld iets door een raam of muur sprong), maar zeker wel zo spannend op een andere manier. Ik heb het namelijk nog nooit zo benauwd gehad als in dit spel, wanneer ik in een ruimte ben en er komen ineens 5,6,7 weet ik veel van die achterlijke gekken op je afgerend En dan maar ff gauw beslissen welk wapen je gaat gebruiken, degene met de meeste kogels....of toch maar die ene sterkere waar je ammo schaars van is....of ga je een granaat gooien waar je er nie zoveel meer van hebt weet je wel ? Om over de sterkere monsters nog maar te zwijgen, want vijanden afmaken in dit deel is een stuk lastiger dan in eerdere delen. Vooral die Garradors (die blinde gasten met die lange stalen klauwen) zijn ongelooflijk irritant omdat je ze alleen van achteren kan raken, en als ze met meerdere zijn ist helemaal een ramp.
Anyways, topgame ! En zeker eentje die ik na het uitspelen nog een keer ga spelen (al ist alleen maar om Ashley's "popkostuum" te zien, haha nee geintje ). Grafisch ook idd een superspel, wat boss al zegt, hieruit blijkt maar weer eens hoeveel ze nu nog uit de PS2 weten te halen Ik heb op 2 december ook een X360 in me kamer staan, maar RE4 zal ik er nie minder om gaan spelen (tenzij ik um tegen die tijd minstens 1 keer rond heb ) !
Laatst bewerkt: 22 nov 2005