1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] RE4 komt binnenkort eindelijk voor de PS2 uit !!

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 17 aug 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, je hebt de game al?:D Ik ga hem binnekort ook halen(zeker weten!),maar eerst nog een paar games uitspelen(die ik hier nog heb liggen)...

2. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zonet gaan halen. Vanavond als het donker is er maar eens mee beginnen. :D

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook eindelijk re4, vandaag een paar uurtjes gespeeld. En ik moet zeggen, de game is echt geweldig. Ik speel hem op normaal en ik moet zeggen, soms is het toch knap lastig:). En graphisch, mooiste tot nu toe op ps2, niet normaal! De graphics zijn grof en terwijl supermooi(gedetailleerd, alles tot in de puntjes uitgewerkt) Dit is in mijn ogen echt de top van ps2, het voelt zelfs een beetje next gen aan voor mij(hoe raar het ook klinkt). Ik moet wel zeggen, hij voelt anders aan dan de vorige resident evil games,maar toch, je merkt echt dat het een re game is, en de actie is zoooo intens:)...

4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem ook wel goed, maar niet dé topper waar iedereen over spreekt. Voor mij is het grootste minpunt dat het spel niet meer eng is. Grafisch mooi ja, maar imo niet het mooiste op PS2.

Heb net Resident Evil 2 voor ps1 gekocht trouwens, begin wel fan van die reeks te worden. :)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al een behoorlijk eind op weg, zit aan het begin van Chapter 5, op Normal of course :)

Dit is zeker te weten de beste RE die ik ooit gespeeld heb. Hij is idd niet meer zo "klassiek" eng (hiermee bedoel ik voornamelijk de schrikeffecten uit eerdere delen als er bijvoorbeeld iets door een raam of muur sprong), maar zeker wel zo spannend op een andere manier. Ik heb het namelijk nog nooit zo benauwd gehad als in dit spel, wanneer ik in een ruimte ben en er komen ineens 5,6,7 weet ik veel van die achterlijke gekken op je afgerend :9 En dan maar ff gauw beslissen welk wapen je gaat gebruiken, degene met de meeste kogels....of toch maar die ene sterkere waar je ammo schaars van is....of ga je een granaat gooien waar je er nie zoveel meer van hebt weet je wel ? ;) Om over de sterkere monsters nog maar te zwijgen, want vijanden afmaken in dit deel is een stuk lastiger dan in eerdere delen. Vooral die Garradors (die blinde gasten met die lange stalen klauwen) zijn ongelooflijk irritant omdat je ze alleen van achteren kan raken, en als ze met meerdere zijn ist helemaal een ramp.

Anyways, topgame ! En zeker eentje die ik na het uitspelen nog een keer ga spelen (al ist alleen maar om Ashley's "popkostuum" te zien, haha nee geintje :9). Grafisch ook idd een superspel, wat boss al zegt, hieruit blijkt maar weer eens hoeveel ze nu nog uit de PS2 weten te halen :) Ik heb op 2 december ook een X360 in me kamer staan, maar RE4 zal ik er nie minder om gaan spelen (tenzij ik um tegen die tijd minstens 1 keer rond heb :9) ! _O_

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja Z3R0-P4R4DOX
    Ik probeer re4 ook uit te krijgen voor ik mijn xbox 360 heb. Maar ik heb weinig tijd om te spelen door mijn werk. Maarja, als ik hem niet uit heb en ik heb een xbox 360, speel ik zeker de game verder uit(en de extra missies ook natuurlijk). De game is gruwelijk geweldig!!!

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje jammer. Op de Cube is hij al zolang uit en daar zijn de graphix ook nog beter. Tegenwoordig heb je al een Cube voor €50 waarom zou je dan op de PS2 versie hebben gewacht?

Moet makkelijk lukken. Ik speelde hem op hard binnen 1 dag uit.

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Graphisch gezien zie je bijna het verschil niet...
    En dan nog, een gamecube kopen voor 50 euro gewoon voor dit spel dan? Is dat niet zot als je een ps2 hebt, terwijl daar heeft re4 veel extra's...

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, je haalt me de woorden uit m'n mond ;)
    Ik ga geen GameCube kopen voor 1 spel, als ik datzelfde spel nu kan spelen op een console die ik wel heb :)

Grafisch zie IK weinig verschil, het zal er op de Cube misschien net iets strakker uitzien....maar het spel ziet er op de PS2 gewoon enorm goed uit en loopt als een trein. De extra's die erbij zitten op de PS2 versie vind ik ook erg aangenaam :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor 50 euro wilde ik die geweldige spel wel een half jaar eerder spelen. Daar komt bij dat toen hij op de NGC uitkwam het nog niet bekend was dat hij ook op de PS2 zou komen (waren wel geruchten over de XBox).

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Toen had ik het veel te druk met andere games, ik wist dat hij naar ps2 ging komen(daar verkoopt hij het beste op). En dat van xbox?? what the??

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop je toch een Gamecube voor de nieuwe Zelda ;) Alleen daarom ben ik al blij dat ik de Gamecube heb. Iedere consoles heeft toppers. De Gamecube wel minder dan de andere twee, maar de console is zo goedkoop. Voor zo'n prijs zou ik iedere console halen

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja,maar bij mij zit het zo: Mijn oudste broer heeft een gamecube, dus ééntje kopen doe ik zowizo niet(meer). En die heeft een paar toppers erop die ik al uitgespeeld heb. Re4 heeft hij nooit gekocht,en ik ga zeker geen game kopen voor op mijn broer zijn console te spelen. En voor de nieuwe zelda, ja die ziet er geweldig uit, heb hem ook gespeeld(speelde enorm goed),maarja, ik ga hem mij laten passeren denk ik... Ik focus me momenteel meer op andere consoles(ps2,xbox) en eerdaags xbox 360 natuurlijk...

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wauw, en? Heb je genoten topper van me? Had je de hele dag niets te doen dan? Ik heb er lekker lang over gedaan, en enorm genoten van alles.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ook genoten. Zal wel aan de skills liggen. Met een beetje geluk doe ik nu Hard in 6 uur zonder extra's. Moet ik toch zelf weten of niet. Ik KAN het tenminste ;) Komt mede doordat de game veels te easy is zefls op hard, want de game is voor een veel breder publiek als de vorige delen gemaakt omdat daar iedere naab lach te whinen omdat het te moeilijk zou zijn ><

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel de game op mijn gemak. Ik wil zooo veel mogelijk genieten ervan ,ik rush mezelf nooit in een game. Ik wil ook zoooo veel mogelijk extra's hebben(vinden) in de game. Ik doe soms langer op een game dan iemand anders(allé,niet echt,maar ik bedoel maar, ik vlieg nooit erdoor heen ofzo he...je weet wel), maar het eindresultaat is dan vaak ook beter, wil niet zeggen, hoeveel te sneller, hoeveel te beter he...

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die nieuwe Zelda wordt ongelooflijk goed....daar twijfel ik geen seconde aan. Maar hoe zware Zelda fan ik ook ben (heb ze allemaal behalve de Windwaker, maar die trok mij ook niet vanwege de in mijn ogen te kinderlijke uitstraling), ik denk dat ik nog NET niet gek genoeg in m'n kop ben om een Cube te halen alleen voor de Twilight Princess :9 (of misschien toch wel O-) )

Nee ff zonder gein, mijn broertje heeft een Cube dus ik kan van die nieuwe Zelda toch wel een graantje meepikken :) Ik ga geen Cube aanschaffen voor 1 spel, hoe goed ie ook wordt. Verder heeft de Cube voor mij ook geen aantrekkelijke Exclusives, en alles wat multi-platform is koop ik dus op een ander systeem. Daar komt nog bij dat mijn TV kastje aardig vol staat, een Cube is nie zo groot maar toch gaat ie net nie passen ;)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speelde ook gewoon op mijn gemak. Ik ga niet overal 30min bij stil staan zodat de game langer duurt. Alle secrets gehaald enzo dus echt langer kon ik het ook niet doen...

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, sorry hoor, maar ik zit nu op het einde van de game en kan moeilijk geloven dat je op hard er maar 6 uur over doet(met gewone wapens, zonder cheats,...) Dit is een spel waar je gemiddeld 20 uur op zit...,dus:{
    ps: als je oneindig veel kogels zou hebben, sterke wapens,... dan zou ik het geloven dat je in 6 uur er door kunt lopen(lopen dan wel,want de game is enorm groot, langste resident evil game trouwens...)

Deel Deze Pagina