Reactie XBW op het niet kunnen leveren van Halo 2 L.E.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 27 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit is echt zwaar bout. Nu is de kans ook al verkekeken om nog een LE te vinden bij de retailers. In één woord: B-O-U-T!
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    belachelijke actie van M$ idd, nu moet ik 11 november gaan spijbelen om in steden hier in de buurt een LE te zoeken oid.
    Heb al mailtjes gestuurd naar die mailadressen.
     
  3. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ben ik nu niet een van de gedupeerde, want dan had ik het recht gehad om een heel erg boos mailtje naar de heren bij microsoft te sturen. Ik was dus helaas te laat en waren alle LE versie al weg. Maar ik vrees dat mailtjes sturen naar info@microsoft.nl geen zin heeft en Frank van dijk die gooit ze natuurlijk gelijk zijn prullenbak in. Het e-mailen van het management en dan vooral Michel van der Bel (general manager) zou misschien meer zin hebben, maar jammer genoeg staat zijn email adres niet online, maar misschien kan iemand die hier uitzoeken (doordat hij of zij contacten met MS heeft?). Hier vind je trouwens het gehele managementteam. OvVerigens denk ik dat mailtjes sturen naar de Telegraaf, SBS6, AD en eventueel andere media meer zin heeft. Veel succes nog en ik hoop dat jullie er als nog een kunnen bemachtigen!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Ik ga morgen rennen naar Replay om de LE nog te bestellen !
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus weer zo'n domme ms actie ...
    Maar is bij iedereen die bij gc shop een Halo 2 LE heeft besteld gecanseld ofzo en geld terug gestort of is dat naar de normale cd veranderd?

    Zelf heb ik de normale besteld om de halo 2 LE al op waren .. maar halo 2 ( normale packet ) wordt dus gewoon verstuurd?

    En idd ik denk ook dat de MEDIA meer zin heeft laat MS maar lekker voelen krijgen ze maar een slechte naam ...
    Moeten ze maar niet van die domme acties doen.
     
  7. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat microsoft deze acties en woedende gamers niet gaat negeren zo ja dan zijn ze echt hartstikke dom.
    Ik bedoel microsoft is al niet erg geliefd en dit maakt het er niet echt beter op.
     
  8. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat boeit toch geen reet.. microsoft geeft alleen een adviesprijs, daar hoeven de shops zich dus niet aan te houden normaal gesproken.
    geloof me, als GCShop ze voor die €56 verkoopt dan maken ze er nog winst op
    Maarja nu het om "het spel der spellen deel 2" gaat gaan ze opeens moeilijk doen om die paar luttele Euries, erg zwak en typisch Microsoft.. MiddleFinger Up & Thumb Down als je het mij vraagt ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm misschien ook iemand een reactie posten op fok.nl kortom laten we de tamtam laten werken ;) en dan nog zorgen dat we geslahdot worden
     
  10. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Sounds good 2 me _O_
    edit:// Valt me btw op dat het erg stil is rond de XBW Crew
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach ze hebben net een nieuws post gepost en zijn ook erg pissig
     
  12. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat is ook niet zo gek lijkt mij. deze actie komt echt in aanmerking voor de idiootheidsprijs van 2004 hoor... :{
    Erg treurig, maar ik heb zo'n idee dat het allemaal wel goed komt en ze inzien dat het een behoorlijke fout is geweest *)
     
  13. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mailtje is ook de deur al uit, ben benieuwd hoe ze erop reageren, als ze dat al doen that is!
     
  14. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't ook wel matig van GCshop, waarom bieden ze de game niet gewoon voor €65,- aan? Iedereen die de le zo graag wil hebben is volgens mij echt wel bereid om dit er voor neer te tellen.
     
  15. Zimon

    Zimon xboxfreaks

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zouden ze toch maar 30 le's binnenkrijgen dat is natuurlijk veel te weinig
     
  16. Bartflash

    Bartflash ...Hip-Hop...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    @ eeks:

    omdat dat niet KAN! ze krijgen geen enkel exemplaar meer van microsoft, ook al zouden ze 65 € vragen... lees anders eerst even
     
  17. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. goed dat we in de aanval gaan! Pas geleden kwam op het RTL 4 programma Editie NL een onderdeeltje over de goedlopende game pre-order diensten. Hier kwam Halo 2 natuurlijk ook in voor. Nu heb ik dit e-mailtje gestuurd naar het programma. Ik stuur hetzelfde e-mailtje ook naar nu.nl. Als jullie hier nu ook iets over schrijven kunnen we het in de media brengen. Ik heb dit mailtje gestuurd:

     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    heb geen LE, maar toch 4x gemaild...
    klote voor de mensen die wel LE hebben besteld:mad:
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand die Engelse mail al op de Bungie site gezet?? Daar is de kern en hardcore fanbase }:]
    Wat een rot spelletje dit zeg... Misschien iets teveel naief gedacht van GCshop maar volgens mij hadden ze wel een redelijke toezegging over het aantal games dat ze konden verdelen...
    Echt jammer dit...
     
  20. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. Bungie moet worden ingelicht. Mijn engels is niet bijzonder goed.. ik zal het proberen. Morgen kunnen ze er eentje verwachten! KEEP ON GOING, PEOPLE!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina