1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reactie XBW op het niet kunnen leveren van Halo 2 L.E.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 27 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Belachlijke actie dit, ik snap ook niet wat MS hier aan heeft. Wat boeit hun het nou dat de marge voor de winkelier wat lager is. Het gaat immers niet ten koste van hun eigen marge. :mad:

2. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. dus ik alles ingevuld. Ik heb niet betaald met een creditcard, heb er maar 1 besteld en ik heb geen andere spellen in de reservering. Kortom; ik doe dus aan alle vereisten om de reservering om te zetten. Druk ik op 'uitvoeren'.. krijg ik de tekst dat ik niet aan die 3 punten voldoe :confused: Ik snel een mailtje gestuurd, maar ik krijg niks terug. Nou dat is lekker dan :mad:

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    gewoon even contact opnemen met gcshop.

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Staat er trouwends ook al iets over dit voorgeval in het Kassa forum?

5. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Off-topic: He D-STR.com je moet je sig ff veranderen naar Noverber 11th inplaats van wat je nu hebt is beter engels. Sorry moest ik ff kwijt.

On Topic: wat betekend dat wij gaan staken nu eigenlijk?

Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  6. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren geprobeerd, maar lukt niet om op het forum te posten..

7. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Haha.. zal ik doen! 8)

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een link naar pagina op gcshop waar je je LE exemplaar kan cancellen. ik heb heel die site en deze thread afgezocht. niks gevonden :confused:

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De link staat in de mail die je hebt gekregen.

10. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Die link staat in je mailtje.. klik hier

11. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    echt GOEIE actie van Microsoft... ik werk zelf in een gameshoppie en wil graag mijn baan behouden en dit word gehinderd door winkels als GCshop dat alle ZOGENAAMDE "hardcore gamers" zo goedkoop mogelijk hun spelletje willen spelen en zodoende NIET de ECHTE winkels steunen, nou hoor ik mensen zeuren over dat GCshop zelf mag bepalen hoe duur ze het verkopen...NOT er zijn ook zoiets als beschermings rechten, nogmaals ben ik het hierbij VOLLEDIG met Microsoft eens...Dank je MS

12. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn voor je :cool:

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    En waar werk jij precies, ik mag hopen niet bij de E-plaza ofzo... Maar je hebt wel een klein beetje gelijk, maar hoeveel van die LE's zouden jullie nu verkopen? De gewone versie ligt nog wel voor €50inc. bij GCshop en daar krijgen ze er toch veel meer van binnen?

14. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Level Zero is de plek waar ik werk...ok te vinden op www.spam.nl
    ja ok is waar, maar het is een begin...ik hoop in de toekomst meer van dat soort protesten te verwachten want ik gun het GCshop TOTAAL NIET, zij hebben bijna geen kosten aan wat dan ook, bijvoorbeeld wij betalen huur, gas en licht (zelfs het afval dat moet worden opgehaald) etc etc

Hou dan gewoon je bek!

15. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Proficiat voor je!!!!!!! Ik denk dat je toch voor je baan moet vrezen want er zijn veel Internet winkels die de games goed koop verkopen ;) en er zijn steeds meer Hardcore gamers die ze vinden en zo raak je als nog meschien je baan of winkel kwijt er is zelfs al een winkel gespot die de prijzen nog goedkoper hebben als gcshop ;) dus ik wens je veelplezier met je baan zolang je die nog hebt CIA _0/

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Majh het gaat niet om het geld, maar om het principe ... ik koop in iedergeval geen L.E. editie meer

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :confused: Jij kan toch ook een on-line shop beginnen? en je kan toch ook andere service binnen .. Dus je geeft nu toe dat er geheime prijs afspraken zijn. Waarom doe je dan nix aan Proxis.be en Play.com en amazon.co.uk die zijn zelfs goedkoper dan Gcshop.nl

18. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Voordat je dit soort reacties geeft lees dan ff het boekje van het EZ (economische zaken)

klik

Kijk ff op pagina 67.

Citaat: "de werking van de markt eist van ondernemingen
    nu eenmaal concurrentie, juist op het gebied van de prijsstelling"

Er bestaan GEEN beschermingsrechten. NOT.

Hoogstens heeft jullie bedrijf prijsprotectie vanuit microsoft via de distri. Dwz dat als de verkoop prijzen zakken en jullie hebben nog voorraad jullie het verschil kunnen claimen.
    En misschien hebben jullie ook via je distri ook nog stock rotation. Dus oude spellen die je niet meer kunt verkopen kunnen ruilen voor nieuwe.

suc6

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Niet schelden aub!

Daarbij, als jij (niet persoonlijk, maar de winkel dus) niet opkan tegen iemand die zaken tegen een lagere prijs kan aanbieden, kan je kijken en verwijten maken naar degene die lager in prijs is. Maar dat is struisvogel politiek. Als iemand anders iets kan wat jij niet kan is het consturctiever te kijken wat je zelf beter kan regelen.

Nu ken ik level zero absoluut niet, maar ik vermoed dat het geen onderdeel uitmaakt van Blokker (zoals bijvoorbeeld wel bart smit, intertoys, e-plaza enz. enz.). Dat is naar alle waarschijnlijkheid een grotere concurrent van jullie dan een klein winkeltje als gc-shop.

Oftewel RELAX!!!!!

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Hey dude, dat is toch JULLIE keuze. prima dat jullie dat willen. Maar als iemand anders een ander bedrijfsmodel kiest is dat toch hun keuze.

Wat houdt jullie tegen om een online shop te beginnen? gewoon ff een shoppie aanschaffen.

www.iceshop.nl

of gratis www.oscommerce.com

en sluit de tent. Betaal je ook geen gas licht en afvalheffing.

Gewoon een kwestie van kiezen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina