1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reactie XBW op het niet kunnen leveren van Halo 2 L.E.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 27 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat een overdreven triest gedoe hier zeg.... :{
    Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en dat je Microsoft niet zo heel tof meer vindt, maar wat ik hier lees daar sla ik echt van achterover. Kansloos ook, maar goed.
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat het vooral teleurstelling is, de indruk hebben dat je iets speciaals hebt aangeschaft, en dan 2 weken van te voren te horen krijgen dat je niks krijgt!

    Ik heb mijn bestelling van de LE omgezet naar een normale versie, voor mij is de glans er wel vanaf.

    Kan ik hem iig gewoon in het dvd rek plaatsen!
     
  3. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    @Darkwing: misschien moet je iets specifieker zijn waarop je doelt want volgens mij zijn er ook een aantal personen die wel gewoon een discussie voeren over het onderwerp an sich. Het 'allemaal' triest vinden vind ik enigszins te gemakkelijk en denigrerend gesteld.
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Geef eens wat voorbeelden DD..... :confused:
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien was mijn vorige reactie wat ongenuanceerd, maar ik doelde voornamelijk op de onnadachtzame dingen die ik hier hoor: Consumentenprogramma's inschakelen, Microsoft platmailen, met spandoeken bij de Halo 2 launch gaan staan... sorry hoor maar daar schiet ik toch van in de lach. Ben ik nou de enige die zo nuchter denkt?

    Kom op zeg, het is maar een spelletje, jammer dat je geen LE krijgt, maar dan bestel je toch gewoon de normale? Daar wordt het spel echt niet minder van hoor....
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Uhm, nee. Wacht tot de game verhandeld wordt op de bazar :cool:. Zal nu wel geen LE'tje worden ... Who cares :D
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ... als je het zo bekijkt is het inderdaad krom ;) ... Daanos denkt het zelfde... maar het is gek dat er in een land als Nederland waar prijs afspraken verboden zijn .... een bedrijf als Microsoft toch prijzen kan afdwingen
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar dat is toch niet zo Fardo? Er is wel degelijk verschil in prijs. De LE is bij de FRS duurder dan bijvoorbeeld bij de mediamarkt. Prijsverschil .... en dat is wat telt.

    Ook mag een leverancier meestentijds wel bepalen of hij levert als er geen waterdichte contracten bestaan. Gebeurd ook vrij vaak bij A-merken, bijvoorbeeld een Heineken die zijn bier niet onder een bepaalde prijs wil verkopen, levert niet aan supermarkten die dit wel van plan zijn.
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Klopt. Ik weet niet hoe het wettelijk geregeld is, maar ik weet wel dat er heel vaak mimimumprijzen door fabrikanten worden opgelegd, naast een adviesprijs. Als een winkelier toch voor een lagere prijs probeert de verkopen, kan de fabrikant of leverancier besluiten niet meer aan die winkelier uit te leveren.
    Dit lijkt een schandalige gebeurtenis, maar in de praktijk komt het heel vaak voor. Nu is het alleen hachelijk omdat er veel gedupeerden zijn. Dat is het risico van het houden van een pre-order.
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Een net klachtenmailtje moet toch kunnen, lijkt mij.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, maar om nou meteen alle media in het land erbij te halen is gewoon stom. Het is, zoals Darkwing al zei, maar een spel hoor. Grow up.
     
  12. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je het zo stelt ben ik het helemaal met je eens ;) . Wel boeiend wat voor effect dit op mensen heeft met name dat het elkaar zo aansteekt. Zie de overeenkomst met de 'hype' omtrent Halo2. Mensen beïnvloeden elkaar positief en de sky is the limit, het spel wordt nog geweldiger dan geweldig. Nu gaat er iets mis omtrent hetzelfde spel en microsoft is nog waardelozer dan waardeloos. Leuk fenomeen eigenlijk wel. Wat zijn we toch weer een stelltje kuddedieren, zelfs als het 'maar' om een spelletje gaat (en dat is het, niet meer en niet minder).

    De discussie inzake wel/niet prijsafspraken en de invloed van een producent is wel interessant.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik vind dat GCshop ook wel een schop onder zn kont mag krijgen. Iedereen limited editions beloven terwijl daar nog helemaal geen zekerheid over is.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe :) Zijn we eruit?? Best grappig hoor. Ik was gisteren ook teleurgesteld maar mijn mening is vandaag al weer helemaal bijgesteld. Dat doosje interesseert me echt niet meer eerlijk gezegd. Zoals ik al eerder gezegd heb: Al stoppen ze die DVD in een hoop stront, als hij maar op 11/11 op mn deurmat ploft :cool:

    Toch moet ik zeggen dat ik het wel best een vreemde actie vindt van MS. ik dacht dat ze een mega preorder wel op prijs zouden stellen. Toch straffen ze het nu zomaar af. Ik dacht dat MS een community op wilde bouwen? Lukt aardig zo ;)

    <--Nou, ik heb een verjaardag te vieren :+ :+ Mwehe
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Tja, zon reactie was te verwachten ja. 10 stuks???? Nou die van mij mogen ze houden _0/

    /ed: Ik vraag me af wat de NMA te melden heeft, maar volgens mij gaan ze dit niet onderzoeken. Ik denk dat MS gewoon in zn recht staat maar we zullen zien (en hopen)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was wel zekerheid over. GCshop is zelf bereid verlies te maken, maar het ligt bij Microsoft.
    Als je jouw standpunt inneemt, is het ook jouw fout dat een vriend van je die niet bij je kan komen spelen, want jij had gezegd dat je de LE ging hebben, terwijl je daar geen zekerheid over hebt.
    Ik wacht tot 9 November of vroeger, en cancel dan als het nog steeds zo is, dan ga ik hem wel bij Free Record Shop halen.
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd ik heb gister ook Telegraaf plus ANP gemaild... :p Maar ik hoop dat ze er 10 of meer krijgen zo ie zo, want ik wil niet lullig doen maar ik ben nummer 9 :eek:

    Fijn dat het nu landelijk gaat, vannavond eens met bovenmatige interesse naar sbs 6 enzo kijken :p
     
  19. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook niet lullig doen maar ik ben nummer 1#.....ik ben blij _O_ _O_
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe kan je achter je order nummer komen ... wanneer hadden jullie besteld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina