goed ik heb nooit gezegd dat het om import gaat, het was alleen een voor de hand liggend voorbeeld imo, en nee MS heeft daar nix over te zeggen (wat ik ook niet zei) dat doet de Douane en die weet precies wat wel en niet mag (NOGMAALS GAAT DIT OVER IMPORTEREN), ja ook games met grote aantallen importeren hebben ze verstand van, dat hele stukje ging alleen over dat beschermingsrechten WEL bestaan wat gewoon werd ontkent door mensen...ik noem geen namen *kuch frankx *kuch
binnen of buiten Microsoft om ze bestaan nogmaals dus wel
microsoft beschermT dus gewoon de ondernemers die wel normale prijzen hanteren door met zo'n actie te komen, en ga me nou niet af lopen zeiken door een spellingsfout wat dan kan iedereen gebeuren en is dus gewoon niet cool van je.
Ik kom hier zowiezo niet om ruzie te maken, ik probeer gewoon duidelijk te zijn, en ga misschien een beetje kort door de bocht maar mensen die zomaar dingen zeggen die gewoon niet (of het misschien niet helemaal zeker weten) waar zijn of gewoon onterecht op mij gaan lopen zeuren (lees spellingsfouten) vind ik gewoon triest en nemen in mijn ogen ook niet deel aan deze discussie en kunnen maar beter gewoon weg gaan _0/ , ik denk dus ook dat een beetje begrijpend mens mij best (behoorlijk goed) kan begrijpen dat ik het helemaal met MS eens ben, en GCshop gewoon de markt verpest
*Edit*
nog even dit schiet me net pas te binnen (gaat weer over het feit dat beschermings rechten WEL bestaan, ja ik weet het het word een beetje saai)
WAAROM zou MS het denk je doen, zei verkopen aan de groot handels dat wil zeggen dat hun geld ALLANG binnen is voordat het spel aan de consument word verkocht het zou het dus (op financieel gebied) geen moer uit maken voor hoeveel de winkel het verkoopt, hmm zou het dan toch zijn dat ze de ondernemers (buiten i-net shoppies) willen helpen...dacht het wel
Laatst bewerkt: 28 okt 2004