1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reacties van Crew op sommige problemen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door simmertje, 31 jul 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het is toch logisch dat je dan geen nieuw account aanmaakt :{
    Waarom zouden we dan nog hoeven bannen, als iedereen toch een nieuw account aanmaakt..

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk maar het zou wel handig zijn als je dan weet welke straf erop staat niet dan ?

3. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nieuw is op het forum en het allemaal niet snapt die niet misschien. Of dat het eventjes uigelegd wordt in een mailtje. Ik heb na mijn ban nooit een mailtje gehad van iemand die het eventjes goed uit heeft gelegd.

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Simpel toch?
    Je bent al gebant en je maakt dan een nieuw account aan dan word dat nieuwe account ook gebant.. Het is niet dat we dan milder worden en je dan een waarschuwing geven..

ff nadenken, scheelt mij een hoop getype :+

5. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ff back naar et volgende ...

tis best wel moeilijk voor een n00b om alles meteen goed te doen ja, maar je kunt wel nadenken, en weten dat er dingen als faqs bestaan...maar goed...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wij leggen ook alles uit hoor... het betekend niet dat je meteen alles goed moet doen... als je een thread start (welke al bestaad) word je niet gebant. Ook niet als je dit vaker doet ... maar als je eenmaal de GM status krijgt ... ben je n00b af

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat er automatisch als je je de 1e keer aanmeld de HÉLÉ FAQ moet staan op het scherm, en dat deze gelezen moet worden! Zo voorkom je een heleboel "zinlose" posts, en threads.

Jammergenoeg wil de mens zo snel mogelijk bezig zijn dus klikken ze het weg, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik wel de FAQ heb gelezen, bijna meteen toen ik op het forum zat. (ik heb voor dat ik me registreerde al 3 maand ofzo gekeken op het forum)

En doordat ik de FAQ heb gelezen, merk ik dat ik veel makkelijker ben in het gebruiken van het forum, mensen zien het als een straf om het te lezen, maar dat is het niet (hete lezen dan misschien wel, maar het resultaat niet).

Ik heb mijn zegje gedaan...

Ciao!

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    heeft het nou echt zin om het te lezen?.... want toen ik hier kwam was er geen faq... die is in de loop van de tijd gekomen toen mensen zich gingen misdragen.... maar de meeste regels ken ik dan wel.... iemand met een beetje logica in z'n kop hoeft dat ding volgens mij niet te lezen.... maar ja... kan 't ook fout hebben... als ik me verveel lees ik het wel een keer :D

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De Live & Networking faq word nu aangepast met een troubleshooter (veel gestelde vrahen lijstje) dus echt wel ene keer de moeite om deze te lezen. De gedrags regels (FAQ) is inderdaad er later bijgekomen. Mede omdat er veel leden zijn bijgekomen, maar ook omdat er meerdere mods ten tonele verschenen. Elke Mod is anders om deze ook een richtlijn te geven is de FAQ opgezet door Wouter en Martijn ... Nu heeft Wouter het stokje overgegeven aan Dioga en DwD.

Om de hele faq bij aanmeliding te laten lezen is een beetje ... ehm.. kinderachtig voor nieuwe leden die zich wel kunen gedragen ... Misschien moeten we de 10 geboden maar weer eens een keer naar boven halen *)

Maar het kan nooit kwaad om de faq te lezen ... hij staat er immers niet alleen voor de opvulling van de fora's

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    tis simpel....mods wijzen je op je fouten (maaktmijnieuithoe) En wij proberen ons daar gewoon zo veeel mogelijk aan te houden_O_ O-)

11. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    En toch ben ik het met de thread starter eens dat de mods zich TE vaak TE snel TE prominent van zich laten horen. Hou je toch op de achtergrond, en als het echt uit de hand loopt, val dan in.

Voorbeeld: Een Wouter die in de eerste thread met geschreeuw aankomt dat iemand niet met van die lege posts moet komen aanzetten, waarschuwing. Vervolgens zegt daar iemand wat van, krijgt ie van een andere mod geschreeuw "jij soliciteert ook naar een waarschuwing" vet geschreven. Vervolgens post dezelfde geliefde Wouter echt te lomp in een thread waar iemand baalt dat z'n saved games pleite zijn en reageert niet meer als daar wat van gezegd wordt.........oh ja en dan altijd deze über irritante smiley erbij :{

My take: back-off guys.

Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  12. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wilt dat er eerst 20 posts komen om uit te maken wie er nou het hardst schreeuwt???
    Dat is toch niks.. dan is meteen de hele thread weggegooid.... Je kunt beter meteen (als Mod.) reageren en dan binnen 3 posts het afhandelen....

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We zijn best bereid aardig te doen tegen jan en alleman die fouten maakt. Maar dat schiet er nog wel eens bij in als hetg duidelijk is dat er gewoon niet is gekeken naar de FAQ óf een user reeds 10x is gebant, 20x gewezen is op z'n gedrag, en 30x over mail is uitgelegd wat zijn probleem is.

Schijnheilig van Simmertje om vervolgens aan de crew te gaan vragen hoe er daar over wordt gedacht - Want het is immers iemand van de crew geweest die hem, tegen de bedoeling in, weer heeft unbant...

14. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Af en toe zit ik hier echt met verbazing te lezen.
    "Respect moet je verdienen"
    daar ben ik het ook totaal niet mee eens.
    Iedereen verdient automatisch respect untill proven otherwise.

15. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
  16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet toch minstens een maand of 4 geleden zijn :{ Ik ben niet zo thuis van oude voorbeelden ;)

Ik vind het best dat jullie hier kritiek uiten, maar het probleem is vaak dat dat gedaan wordt té vaak met een 'algemeen' berichtje van "Jullie zijn te streng :'-(" - Daar schieten we niks mee op. Liever hebben we dat je per geval ergens aan klopt (bv in het topic waarin je kan mekkeren over je gesloten topic :)) en meld dat je niet echt blij bent met de gang van zaken.

Overigens wordt er achter 'gesloten deuren' ook nog vaak gewezen naar andermans 'foutjes', we zijn er wel degelijk mee bezig :)

Ik ga vandaag even kijken naar hoe we het beste het beleid (de naam FAQ moet daar sowieso uit :D) het beste aan de man kunnen brengen - Waarschijnlijk ook nog via DwD's 10 geboden lijstje :)

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat me wel opvalt is dat mensen, de mods en admins op hun gedrag wijzen, jullie weten vast wel dat er al een aantal van dit soort threads zijn geweest.

Het is in bijna 100% van de gevallen zo dat mensen die nog geen member zijn eerst op het forum rondneuzen, en als ze het leuk en gezellig vinden pas member worden.
    Dat wil zeggen dat iedereen, voordat ze lid worden, al eens op het forum heeft rondgekeken en dus al op de hoogte is van de algemeen geldende regels.

Persoonlijk vind ik dat je, voordat je gaat lopen klagen, ook eerst eens naar je eigen gedrag moet kijken.

Zo werkt het overal, je wordt een aantal keer gewaarschuwd en als je dan nog niet luistert heb je straf verdient.

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook nieuw geweest en ik heb nooit die faq gelezen. Toch ben ik nooit geband geweest! Als je gewoon uw verstand gebruikt en geen domme dingen doet zal je ook niet geband worden. En door het forum te gebruiken leer je wel hoe het werkt. Ik heb vast en zeker ook domme dingen gedaan maar ben toch nooit geband...Volgens mij zoek je een ban wel zelf.

19. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

Hoezo schijnheilig? Ik kom er mee aanzetten omdat ik er zelf problemen mee heb gehad en er hier echt niet kom om de boel te verkloten. Alleen maar omdat ik een thread start in The Green Mile die verkeerd begint. En dan gelijk reacties krijgt van Munch ja "Vooral niet als ze zo laag bij de grond zijn". Ik probeer hem opnieuw te starten en nu werkt hij wel, en de members vinden hem uiteindelijk grappig vinden, maar nee hoor als de mods hem niet grappig vinden wordt hij gesloten. Volgens mij zijn we één geheel met zijn allen want zonder de members bestonden jullie niet eens. En zoals Jayroon al zei: altijd met dit :{ irritante smileytje erbij. En trouwens diegene die mij tegen de bedoeling in heeft unband was de enige die nog normaal kon luisteren en normaal kon antwoorden op mijn mailtjes.

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en dan daarna een quizje erover, en dat je pas lid mag worden als je alle vragen goed hebt :D :+

Deel Deze Pagina