1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reacties van Crew op sommige problemen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door simmertje, 31 jul 2003.

1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je naar iemand schreeuwt als hij zware fouten maakt vind ik geen probleem, maar er is hier een bepaalde mod die naar mensen schreeuwt zonder reden...
    Dát vind ik pas erg en triest:{ ...

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

En de 10e persoon van de crew die je er over mailde en de persoon die niks te maken heeft met het forum :)

Het is schijnheilig, en dat geld voor iedereen, om je verhaal te gaan doen bij non-admins omdat Dioga, Darkwing en Martijn al "Nee" hebben gezegd. Net als dat 'Spijt' hebben nadat je al hebt getracht de community te verzieken er bij ons niet in gaat.

Ik snap zelf ook niet waarom mensen op zoek zijn naar de grenzen van het beleid, puur om ons te stangen misschien en vervolgens in dit forum gaan klagen? (niet zozeer gericht op Simmertje).

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan hebben we liever dat je je ongenoegen daarover in dit subforum meld, dan dat je in dit topic zegt dat een "zeker iemand" onnodig schreeuwt...

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat wouter zegt, ik heb ook liever dat je het beestje bij de naam noemt, en met een beetje bewijs komt, in plaats van het zo vaag te houden. En Wij schromen geen kritiek, maar het moet wel duidelijke kritiek zijn.

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    I see your point...en ik vind ook dat je gelijk hebt....

soms zijn de mods egt 1 groote muur met zijn alle bij elkaar en als je iets fout doet dan botsje er ongeloofelijk hard tegenaan...maarja.......let it be.:)

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben pro menselijkheid dus mijn mening is dan ook dat iedereen vriendelijk behandeld moet worden mits hij dat zelf ook doet. Maarja ik ben op dat standpunt ook tegen die middelvinger die wouter al meerdere keren heeft geplaats of (mocht dat echt zo zijn) die mail.

Maar goed sommige members maken het er gewoon naar.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb die middelvinger één maal geplaatst, als jullie ook maar enig idee hadden van het kinderachtige gehalte van die persoon hadden jullie volledig achter me gestaan.

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

Sorry hoor maar er lopen hier nogal wat mods, admins, crewleden, redacteuren whatever rond. Ik snap er echt de ballen van wat iedereen doet en bij wie je moet wezen als er een probleem is. Misschien dat jullie je bij jezelf eens kunnen afvragen dat niet iedereen weet welke taken jullie hebben. De ene keer heet iemand moderator en de volgende dag is ie crewlid, ja dan weet ik het ook niet meer :confused:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

Dát zou inderdaad nog wel even verbeterd kunnen worden - Althans, het lijstje in de FAQ (die je ongetwijfeld reeds heb geraadpleegd ;)) is wat verouderd.

Gaan we direct aan werken.

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Dacht juist altijd dat dit met opzet was. Bedoel, de functie en bold en/of italic geschreven letters voor admins/mods/crewleden of whatever stemt ook niet (altijd) overeen met de legenda.

Vond dit tot op heden wel grappig eigenlijk.

Tja, over gedragsregels in het algemeen valt menig forumlid wel wat te leren (de schrijver kijkt dan ook eerst in eigen boezem :D ). Ook denk ik dat met botte reakties juist een tegen-reaktie wordt ontlokt.

Maar in de voorbeelden van deze draad begrijp ik allemaal maar weinig. Dat zijn allen forumleden die meermalen crap hebben verkocht en dit zich pas realiseren nadat ze te ver zijn gegaan. En ja dan is mijn antwoord ook, welkom tot het ware leven. We zitten niet meer op school. En (domme) akties hebben dan ook echte consequenties.

mvg
    Cole

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3

In feite is het heel simpel. :) Allereerst moet je een onderscheid maken tussen het forum en de site zelf.

Forum:

Moderators: Die houden een oogje in het zeil op het forum en grijpen in waar nodig. Als je een forumvraag hebt kun je in principe bij één van hen terecht.
    Admin's: Die hebben we drie, Darkwing, Dioga en Martijn. Zij overleggen over eventuele veranderingen op het forum en de grotere problemen op het forum lossen zij vaak op.

Site:

Dan heb je nog de site zelf, daar valt de schrijvende crew onder. In principe zul je die niet zovaak in actie zien op het forum, en zullen het moderaten in principe ook aan moderators overlaten. Alleen met vragen over de site zelf kun je bij één van hen terecht. Prijsvraag vragen sturen we je gelijk door naar Mirik, ook crew maar tevens onze baas. :+

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

en dan is er ook nog een Fardo en een Pejannl ;) ... helpdesk Live & Networking (kon het ff niet laten Mike ;) )

Maar zo heb je het wel duidelijk verwoord *)

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

Wie :confused:

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

damm ze hebben me door 8)

maar ach ... denk maar zo de meeste mensen zijn hier niet gebanned ... dus het is hier een leuke thuis basis .... misschien dat we over de bans kunnen nadenken en mensen een vierde of een vijfde kans kunnen geven ... ik heb nog steeds een beetje medeleiden met P1m of J44P ... maar ja ... een ban is een ban..

Als je je normaal gedraagd komt alles goed ... we zijn niet evil hoor ;)

15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reacties van Crew op sommige problemen

Juist dat onderscheid dacht ik ook te kunnen maken. Maar dan zie ik toch dat er net zoveel threads geclosed worden door moderators/admins als door crewleden. Elk crewlid heeft hier ook een forumfunctie of niet? In ieder geval oefenen ze die wel uit. dusse ja...:) dan is het lastig he

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ze hebben de rechten, en zijn dus ook niet vies van het doen van die taken als ze iets tegen komen :)

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan snappen jullie zelf ook wel dat het onduidelijk wordt voor de members wie zich nou waar mee bezig houdt en wie welk subforum beheert. Ook zie ik vaak, waarschijnlijk daardoor, dat nadat een thread geclosed is er nog een moderator/admin/crewlid een opmerking bovenop maakt, dezelfde opmerking maakt of iets dergelijks. Soms wel 3/4 post van de zogeheten beheerders. Dit vind ik eigenlijk vrij irritant. Als een thread geclosed is geldt dit ook voor moderators enz, uizonderingen natuurlijk daargelaten.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Helemaal mee eens ... maar ja soms zijn mods net mensen .. ze kunnen melig reageren

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het valt me trouwens wel op dat er met name in de Green Mile de laatste tijd zoveel problemen zijn. Members die maar onnodige threads blijven aanmaken ook al worden ze hiervoor gewaarschuwd het niet te doen, veel loze opmerkingen, ruzies, threads die steeds moeten worden verplaatst naar andere forumgedeeltes, members die zich bemoeien met beslissingen van mods enz. enz. Er zijn ook best wel wat members in de GM bijgekomen die al wel 3 maanden geregistreerd zijn, maar soms nog niet eens 5 "serieuze" posts hebben en eigenlijk nog niet eens goed weten hoe het op dit forum te werk gaat. Is het wellicht niet een idee om de GM toch maar weer wat beslotener te maken?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien moeten de mods weer meer Green Mile bans geven (waarschuwing nr1) daarna de echte Ban... ik bemoei me eigenlijk alleen maar met Live en Networking ... :) ... dus ik zorg niet echt meer voor problemen

Deel Deze Pagina