1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reacties van Crew op sommige problemen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door simmertje, 31 jul 2003.

1. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Green Mile is onredelijk soms :)

Threads met IK HEB ECKIE GEZIEN! mag wel omdat het natuurlijk over een mod gaat. Maar topics over Star Wars mogen niet.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat strooien met Green Mile bans écht gaat werken. Tuurljik schoffel je de irritante leden er mee uit, maar lok je dan niet topics zoals deze uit? Niet dat ik een andere manier weet om de mentaliteit van de bezoekers daar te veranderen hoor... :)

Iets verteld me dat je hier een totaal vertekend beeld geeft... :)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik ben de man van de compromis ... de ik heb eckie gezien thread ken ik zelfs niet intresseerd me zelfs niet .. Star Wars is zelfs leuker ... maar moeten geen padestoelen worden .... :+

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hm ik denk uiteindelijk dat het misschien wel zou helpen..
    Ik denk wel dat je gelijk heb dat je dan topics als deze krijgt, of misschien dat lui dan gaan irriteren op andere threads maar het enige wat ze dan doen is solliciteren naar een normale ban.

Ik moet zeggen dat de topic starter op zich wel een punt heeft, kijk die middelvinger die je toen postte kwam b.v. een beetje grof over. Maar aan de andere kant weet ik niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan.
    Probleem is alleen dat je hier zo'n 7000 (zoiets toch? :) )members ondertussen heb. Het clubje gevoel wat er een jaar geleden was is daardoor minder, je krijgt dan als mod toch (in mijn optiek tenminste) een beetje een voorbeeldfunctie en zo'n middelvinger kan dan voor sommigen juist een aanleiding zijn om verder te gaan.. Tenslotte als een mod dat kan waarom zij dan niet?.
    Ondanks dat die gast waarschijnlijk het bloed onder je nagels vandaan had gehaald was het misschien beter geweest om dat niet zo te posten.
    Voor de rest wie wie is en wie een mod of wie een crew-lid maakt mij niet zoveel uit.. Over het algemeen wordt er vind ik een rechtvaardig beleid gevoerd, ik vind zelfs dat het wel wat strenger zou mogen. Ik denk alleen wel dat als iemand echt te ver gaat jullie je als mods/crew-lids etc niet naar dat nivo moeten verlagen.

5. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, die * Star member * is goed gegeven aan Nemesis!! Hij heeft wel gelijk, vind ik.

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat er op TGM (té) veel off-topic wordt geblaat door de crew/mods/admins, en dan niet ff 2 posts (dat mag wat mij part) maar dan écht gewoon 8 posts, van 4 crewleden...:confused:

Voorbeelden:

1) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=20737&perpage=15&pagenumber=87
    Hier gaan 4 mod's/crew/admin in totaal 8 keer off-topic met een page waarop 15 posts zitten....

2) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=21826&perpage=15&pagenumber=44
    Hier doen 4 mods/crew/admin 5 posts off-topic posts, en doen 6 members wél foto's posten, en dus 4 members gaan off-topic.
    En dan moeten de mod's/crew/admin de members zeggen dat ze niet off-topic mogenn gaan...:confused:

Zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden, ik vind ook dat er hier de regel moet zijn dat als iemand (bijv. mod's/crew/admin) zegt dat er weer ON-topic gepraat moet worden, het goede voorbeeld moet geven en dan (in dit geval) ook een paar plaatjes posten. Want volgens mij heeft geen enkele mod/crew/admin plaatjes gepost in de Lekkere Wijfen Thread (met uitzondering op [munch])!

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dus omdat wij het goeie voorbeeld moeten geven, moeten wij lekkere wijven gaan posten? :confused: Wat een onzin. Ik ga me toch niet lopen uitsloven om jullie geile verlangens te gaan lopen bevredigen? Ik vind het sowieso een loos topic, 90% van het internet bestaat uit foto's van zogenaamd "lekkere" wijven, ik snap niet dat dat hier ook nog moet. Maargoed, dat terzijde.

In de Green Mile til ik niet te zwaar aan slow chat, als het niet al te gek wordt. Op een gegeven moment is het idd leuk geweest, en dat sommige modjes zich daar ook regelmatig schuldig aan maken, dat moet ik toegeven. Dat is denk ik iets waar we ietsje beter op moeten letten.

Maar als ik mij niet vergis ging deze thread niet zozeer over het off-topic gaan van mods, maar meer over de vermeende botheid van mods/admins/crew..... nou heb ik daar nog steeds (afgezien van de beruchte middelvinger) weinig concrete voorbeelden van gezien, ik ben dus nog steeds niet overtuigd.

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kep btw nog nooit gezien hoe een mod een andere mod op zijn fouten wijst:p:p

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tis wel eens voorgekomen hoor :)

En achter de schermen wordt er ook heel wat afgefoeterd tussen de modjes :+

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    *gaat boek schrijven

Behind the scenes of xbw...:+

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er worden soms mod gekicked ... wegens slecht gedrag :eek:

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Wanneer dat gebeurt zal er wel een goede reden voor zijn ;) Overigens vind ik niet dat een mod perse publiekelijk gecorrigeerd moet worden ofzo.. Dat kunnen jullie achter de schermen ook regelen. Zeker met zoveel members als er nu zijn is het beter als jullie een front vormen zonder dat members te duidelijk merken dat er onderling tussen mods ook dingen gecorrigeerd worden..

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Doen we ook achter de schermen. Behalve als er gewoon een menselijk foutje is gemaakt, dna gaan we voor full-blown public humiliation.

Voor zover ik weet is er pas één mod gekickt, en die jongen loopt nog gewoon rond op het forum hier. Een andere moderator is wel ooit eens verbonden aan één forum though ;)

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben pro "full-blown public humiliation" :cool:

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    je bedoelt als iemand een typfout maakt ofzo.. zoals "dna" :+
    Nee ok, dat soort foutjes (tenminste het iemand pakken erop) moet kunnen natuurlijk. Ik bedoelde de wat meer serieuzere correcties, die kunnen het beste achter de schermen blijven.

Tja "gekicked" worden hoeft niet altijd te betekenen dat ie liep te klieren ofzo. Kan ook gewoon zo zijn dat ie niet geschikt was voor het mod werk. (weet overigens niet wie dat was, hoef dat verder ook niet te weten :) )

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat was overigens wel de reden, goed gezien dus :)

Nee achter de schermen houden we het allemaal goed bij al zeg ik het zelf. Het blijft altijd een beetje verschillende opvattingen tegenelkaar afwegen though, of wordt er gewoon iemand gewezen op eigen gedrag ;)

17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    lol.. tja simpele conclusie omdat je zei dat ie nog steeds rond zwerft op het forum.. ;)

Verschillende opvattingen hou je altijd natuurlijk, zeker als een beslissing wordt genomen door een mod die een beetje in een grijs gebied zit.. Ach ik benijdt jullie in ieder geval niet, zo'n dankbaar bijbaantje is mod zijn ook weer niet ;) .
    Vaak krijgen jullie toch een zooi gezeik over een terechte beslissing (lees waarschuwing of ban).

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wie was dat ook al weer ben zijn naam kwijt :eek: ... oja ik weet het weer rent snel weg naar Live & Networking *)

Ik heb gelukkig nooit zo veel last van het gezeik .... komt eigenlijk ook doordat ik het te druk heb met Live & Networking ... Problemen oplossen is leuk .. en ik help graag .. ik moet alleen zorgen dat de FAQ nog iets beter te vinden is :) .. dan krijg ik echt een luize leventje

en het is is inderdaad gekickt als je het op zijn Neerlands schrijft ... mar ik vind gekicked mooier staan :+

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet zeggen dat ik af en toe ook wel dingen zie van de crew die misschien iets te kort af zijn en dat ik denk van moest dat nou?!?!?!?
    Maar dat gebeurd niet vaak en eigenlijk kun je daar als member ook niet goed over oordelen denk ik omdat de member waar het over gaat misschien wel eerder dingen heeft gedaan die jij niet gezien hebt en dat daarom de crew iets harder optreed of dat ze het die persoon al 5x hebben uitgelegt en dan dus alleen nog maar iets zeggen in de buurt van hou je kop omdat ze geen zin hebben om het nog een keer voor die persoon uit te leggen.
    Maar als ik dus die 1ste 5x niet heb zien gebeuren maar wel dat laatste dan geef je er vaak een reactie op. Waarna jijzelf dus ook nog eens een keer de lul bent terwijl je eigenlijk niks hebt gedaan...

En over dat ene wat Fardo volgens mij zei over Mods zijn ook mensen. Dat is natuurlijk geen probleem zolang het leuk blijft. Maar als de mod chago is en dan dus ook chago op mensen gaat reageren, dat vind ik niet kunnen. Oke jullie zijn mensen maar jullie zijn niet voor niks mods dus moet je eigen humeur niet ook een probleem zijn voor de andere.
    Niet dat dit vaak gebeurd maar er zit nog iets van lang geleden in mijn herrinnering dat er kort af werd gereageerd en dat later een andere mod zei dat ie die dag nogal chago was.

Maar goed....

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dus je schrijft liever foutief Nederlands?

*publiklie es-kikt }:]

Zeg dan 'kicked', das tenminste écht engels. "Gekicked" is gewoon een domme dubbelop-vaud, net als "gebannen" en "bungie showed nieuwe pics" enzo.

Deel Deze Pagina