1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

reageren op Orcrist

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door evisu, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind het een goede mod hoor, punt..:confused: snap niet waar dit topic op slaat, hij is gewoon mod en doet zo zijn plichten. ok hij had het iets anders mogen zeggen maar verder vind ik deze thread ********

oja edit
    ik vind wel een beetje gelijk hebben, moet niet zo rond uit threads gaan maken maar ja..... bemoei me er niet meer mee, is het werk van een mod/admin O-)

Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  2. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het zo'n lukte thread vind reageer dan niet _0/

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon te lui om even verder te zoeken. Trieste [piep]lul[/piep]. Wat is er nou zo moeilijk aan om even de shift ofzo in te drukken ?

Dalijk maak je nog een thread met: weet iemand waarom me neus van voor zit en niet van achter. Geen woorden voor voor dit....

Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  4. Ik geef de Ocrist wel een beetje gelijk maar je bent ook net nieuw dus kan best wat vriendelijker.

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat orcrist gelijk heeft, luie mensen zijn hier niet gewenst!!

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een zeikerd, damnnn, kan er ook niet echt tegen om zijn zinnen te lezen met al die simpele fouten en opbouw enzo (moeder is juffrouwtje nederlands :+). Doe idd zelf is wat man...

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Orcrist's manier van afsluiten had zeker op een vriendelijkere manier gekunnen maar je zou enigzins van jouw kant ook begrip kunnen tonen naar Orcrist toe. Niet alleen omdat deze lijst op de meest voor-de-hand-liggende site staat (niet tothegame.com, ik heb het over xbox.com :+ ). Ook omdat je volgens jezelf op verschillende fora komt en toch moet weten dat elk forum een bron van informatie is, zorg er dan voor dat deze informate toegankelijker wordt via de zoekfunctie voor een forum. Je gesloten topic is nogal vanaf een luie stoel geopend, ik bespeur geen enige moeite die je gedaan hebt voor het opzoeken van een dergelijke lijst (en je gaat me niet vertellen dat je google niet kent :p ).
    Mocht je dan problemen hebben met het zoeken naar "iets" en je krijgt het niet gevonden op google geef dan in je topic de zoektermen erbij waarop je gezocht hebt, of de links ernaar. Nu komt het over van "eej, zoek ff voor mij zo'n lijstje want ik ben lui"...

Over grammaticale dyslectische typefouten zeur ik btw niet, daar lees ik wel overheen. :cool: Als je maar geen tikfouten in een zoekopdracht geeft want dan zul je weinig vinden :+

8. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel ik heb zelf ook dyslexie en ik controleer mijn fouten in de spelling door alles even te copyeren en te plakken in word en vervolgens op "check spelling" te klikken. It's as easy as that

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Prachtige quote, VVD zeker (shit ik ook, alleen niet om die reden:))

Ach hou toch op, ik heb geen dyslexie, ik heb qua achtergrond een hoog niveau en ik maak ook spelfouten. Lekker belangrijk, ik ga niet alles eerst in de van Dale plakken voordat ik het hier post. Laten we het wel effe normaal houden.

En dan nog on-topic. Ondanks dat evius (euhh tering hoe schreef je die naam ook al weer, shit, meteen een OW) wel een beetje uit z'n bol gaat door het openen van zo'n nieuwe thread kunnen de mod's zich wel iets minder kinderachtig gedragen, vooral gezien dat ze met z'n 3en al de 1e pagina van de thread volspammen met dezelfde reacties.

Niet iedereen denkt hetzelfde, niet iedereen ramt alles meteen in google in en niet iedereen is een internet-guru, laat mensen een beetje in hun waard okee....?

10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    leuke thread... neej ik vind het gewoon nergens op slaan, om een mod er onderuit te halen, mijn topic's zijn ook wel eens "niet zo vriendelijk" gesloten, maar daar maak ik toch ook geen topic's over :confused: als je he zo erg vind hoe hij het heeft gesloten, pm hem dan..... _0/

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Deze post zegt gewoon alles, en zoals dioga zei, je kent heus google.nl wel.Ben benieuwt waarop je hebt gezocht(heb je niet gedaan volgens mij)Als je geen idee hebt waar te beginnen pak je toch google?Zo ben ik ook op deze site terechtgekomen^^

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mja, de thread van evisu is in mijn ogen terecht gesloten.

Op de vraag van evisu waarom zijn thread gesloten is, is door Orcrist antwoord gegeven, en aangezien deze thread nu een beetje veraard in een evisu bash-thread, iets wat ik niet nodig vind, gooi ik hem dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina