[Reclame] Stomme fouten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdstam, 21 jan 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen kent vast wel die Amicon reclame van de tv, waarbij een vrouw een lezing houdt van Amicon en geeft cake, wat blijkt nou, komt die zoon van haar binnen, zegt 'ie: Mam, dit is toch jou cake? Ik had de spacecake! (of hoe je het ook schrijft)

Dit laatste stukje hebben ze er uit geknipt, want welke zorgverzekeraar gaat nou grappen zitten maken over drugs? :confused:

Persoonlijk vind ik dit echt achterlijk van ze, niet omdat al die gasten in die reclame drugs zitten te eten, wat eigenlijk best wel grappig is :D, maar zo verneuken ze gewoon die hele campagne. :{

Wat vinden jullie nou van dit soort dingen?

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  2. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    kut

/Mod Eh, pardon?? Als je niets te melden hebt, post dan gewoon niet, en ga al helemaal niet met andermans vleeswaren lopen smijten - Darkwing

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vond het wel een coole reclame met die spacecake erin. Nu ze het eruit gehaald hebben is ie niet zo leuk meer, alleen die juichende opa nog:D

4. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zelfde heb je ook met volgens mij is het de reclame van eneco dat die twee dochters zeggen pap wat zijn jou goeie voornemens die vertelt dat en dan zeggen hun mooi dan stoppen wij met blowen , maar nu is het dan stoppen wij met roken

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ehm ja... |:-

2k die ene met die juigende opa was van een andere dacht ik.....

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd! Heel goed voorbeeld! Egt weer zo'n stomme actie eigenlijk 8)|:-

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik hoorde eerst ook blowen, later hoorde ik roken, dacht dat het aan mij lag. Maarjah, wel shit dat saaie reclamen die nog een beetje leuk worden gemaakt weer saai worden.

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat dacht ik ook :+

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Andere bekende is die van Double A-paper. Dat zo'n meid papier in kopierapparaat wil doen omdat het papier op is. Maar met haar knie raakt ze per ongeluk de 'copy' toets en ineens komen er allemaal printjes van onder haar rokje naar buiten ophet moemnt dat net weer een gast binnenloopt..
    Kopspijkers had daar weer heel punt van gemaakt, maar ik vond het best wel leuke reclame. vooral het 'haarscherp printen'. wel beetje dom dat ie verkeerd is 'gekopieert'van andere reclame uit buitenland.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb die dochters ook nog eens "blowen" horen zeggen. Nu denk ik elke keer als ze zeggen "Het is groen" dat ze het over die reclame hebben :{ :+

11. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ze dan papier moest halen..|:-

Maar je hebt ook een reclame van afslankpillen ofzoiets.
    Je ziet dan iemand uit de winkel lopen met een DICHTE plastic zak. Er loopt dan een 'zogenaamde reporter' en zegt: "Hé, ik zie dat u (iets) gekocht heeft."
    Heeft ze laserogen ofzo.8)

12. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ze moest papier halen omdat het papier van het kopieerapparaar kapot was, volgensmij. Knietje op de aan-knop en: :eek::eek::eek:

:D:D:D:D

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Of ze moest het halen voor een ander apparaat, maar het meest vreemde vond ik dat ie eerst dicht is en als ie copieert open is (die klep). Of ik heb niet goed opgelet, te lang geleden dat ik die gezien heb.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En alsof iemand met zn volle gewicht op de glas plaat van zon dure printer gaat staan, zitten

15. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    duh! :+

16. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    hehehehe coole aktie lars:p

17. mvdstam

mvdstam Active Member