ik heb em lekker al 12 keer gezien, ik vind het trouwens wel stoer nu het daadwerkelijk op tv is. Wanneer komen trouwens de "gameplay" reclames?
hhmmm zo als MS nu doet nooit Op de side van ms staat dit Een ethernetpoort voor vet en supersnel on line gamen via breedband.
ik zag dbz. voor, tussen en na dbz.(20 min) editL oops deze bovenste zin klop niet: ik zag xbox reclame. voor, tussen en na dbz.(20 min)
Maar dat is julie eigen schuld julie wilde het toch zo graaz zien net als ik ik kan er niet genoeg van krijgen ik wil meer meer meer meer ehehehehe
Hoe gaat die korte versie? En die reclame die Engeland Duitsland etc. op 13 maart krijgen lijkt me echt veel cooler: Don't lose it.. Never forget it or one day you'll suck too Ik ga mooi reclames op Duitsland kijken.
hmm denk niet dat je die zal tegenkomen maarjah.. maar die is idd vetter (11 maart komt die trouwens)
The commercial, titled "Mosquito", premieres on playmore.com, the Xbox European brand experience site on 11th March and will begin running on television from 13th March in the UK, France, Germany and Italy. Hmmm... volgens mij begint het op 13 maart. En waarom zou ik hem dan niet tegen kunnen komen op Duitsland??
omdat die daar niet op de publieke omroepen wordt uitgezonden denk ik.. (trouwens, hebben ze daar wel reclame op de publieke omroepen?) of je moet ook de commerciele moeten kunnen ontvangen.. dat ding kan je toch wel downloaden, waarom dan kijken naar de TV?