Ik kan heel wat Duitse zenders ontvangen....zal er toch wel eentje zijn die hem uitzend? En op tv is het toch ff echter.
die korte duurt volgens mij 15 sec. is komt er LIFE IS SHORT en dan komt die "X" van xbox en dat is het. echt klote hoor. en die grote met dat kind dat geboren wordt en dat in grafkist gaat is wel lang.
Heb de commercials al regelmatig voorbij zien komen. Zowel de lange als de korte versie. Misschien kijken jullie te weinig tv?
zodra je de tv aandrukt zie je hem voorbij komen. Ik heb een beetje rond gevraagt wat ze van de xbox (reclame) vonden en de meeste vonden het wel cool
Ik vind het op zich allemaal best wel leuk die reclame, eerst met dat kind en die mosquito. Het helpt allemaal geweldig voor de naamsbekendheid, maar in Amerika waren ze 4 dagen voor de launch al bezig met "gameplay" reclames. Zou het hier niet eens tijd worden voor zulke reclames.
ja, iedereen weet nu wel van de xbox maar ze weten nog niks van de games. En tog heeft de xbox de mooiste graphics. Daar zou die onder andere bekent om moeten staan.