Reclamecampagne Suit Supply

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WillemWalrus, 14 apr 2005.

1. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Reclamecampagne Suitsupply

Vandaag kregen wij het boekje van Suitsupply binnen met nogal gewaagde foto's (kijk op www.suitsupply.com dan bij collectie Spring 2005).

De slogan is Not dressing woman en hier zijn de foto's dus ook op gebaseerd en naast dat het leuke dames zijn vind ik het gewoon een geweldig idee, zoals wel vaker bij Suitsupply, en erg goed gevonden.

Maar ik vroeg me af, wat vinden jullie er nou van? Kan het of kan het niet?

Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  2. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Sex Sells Babeeey!!!!!!!!!

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    vind het een sterk idee..
    maar ik weet niet of die kleding goed verkocht zal worden. mannen kijken eerder naar de vrouwen dan naar de kleding...

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    persoonlijk vind ik het net iets te ver gaan omdat de aandacht zich niet meer op het product richt.

5. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    welke kleding?

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een grappig idee :D

7. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    origineel iedee, absoluut.

Ik zou daar zelf zeker geen pak kopen. Ik betaal liever voor het pak, en niet voor de promotie ervan.

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    ..... juist ja dopmaster. SuitSupply is juist erg goedkoop (voor op maat gemaakte pakken). Er wordt juist geadverteerd omdat ze nog niet zo lang bestaan.

Voor de rest, ze houden er van om te schockeren (vorige adcampaign was over de maffia) en dat zal zeker wel lukken. Ik vind het persoonlijk wel een goede campagne, alleen kijk je te weinig naar de kleren.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan zo onder Willekeurig Vleesch op flabber.nl :D

maar suitsuiply is een uitstekende winkel en ik vind het nog net kunnen, omdat er geen schaamplekken te zien zijn.

10. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    jap, die vorige commercial zag je een doodgeschoten onderwereld baas uit amsterdam geloof ik, met een tuxedo aan, waar dan een prijs bij geschreven was.

Deel Deze Pagina