Ik heb al bijna dat pakje van Zack, dus dan weten jullie ook hoeveel ik er ongeveer verslagen heb achter elkaar
Ooit komt er een gelegenheid dat we tegen elkaar kunnen spelen... En voor die tijd raad ik je aan veel te oefenen.. (Ondertussen ga ik in de tijd lekker onderuit hangen en het ervan nemen ) Als je verliest dan gaan we geen Halo doen maar dan wil ik een krentenbol van jou!
Dioga je gaat echt zo hard verliezen van Destrukt-DCF(d1 hij's echt veel te goed. maargoed ojah een record he. eehh ojah gisteren 5 rare items op 1 dag bij pso en ik ben nog maar level 35
Bij THPS4 he, bedoel je dat aantal punten nou per run of hoe je 't noemt, of gewoon free skaten? Als 't de 2e is heb ik een stuk of 5 miljoen punten gehaald, op een van die kleine lvl's (niet die normale 10, maar die hele kleine, een stuk of 30 heb je ervan ), door steeds een rondje op 4 rails te rijden waardoor je punten steeds verdubbelen en tussen elke sprong door nog ff een trick . Maar dat telt vast niet .
Jij bedoelt zeker van die pre-made park editor parks. Ik weet niet het is wel een level, ik zal eens een keer proberen wat ik daar voor score kan neerzetten. Heb net ook weer een nieuwe record time op tokyo megaplex gezet: 3:23:46
JSRF Fortified Residential Zone : 201 tricks ik zal straks ook wat Test Run tijden en points neerzetten, kijken of ik ook maar 1 keer bter ben dan The Matrix
Re: records DOA3 THPS4 ssx tricky weer aangepast kijk mijn nieuwe THPS4 record,dus met 1 sprong,geen run of free skate de hele tijd,gewoon met 1 score.
Ik en rich11224 hebben de warthog (halo voor alle domme noobs)voor 16,4 sec. in de lucht gekregen. (met z,n tweetjes)
Misschien een beetje heel erg achter af. Maar dit is geen game hulp, maar records, das wrong topic. Knap, zoveel mods, en dan nog 6 maanden in een ander forum staan