Godsend, mijn vraag erover btw (die ik iets te laat stel.. maja) Heb je zo hard geschoten dat de warthog in de lucht bleef hangen (wat imo stom toeval zou moeten zijn, maar toch heeeeeel errug koel is).. Of bleven jullie schieten en heb je 'm 16,4 sec. in de lucht gehouden (Wat ook een zeer knappe prestatie is)
In single player blijven de granaten er liggen,dan met co-op ga je voor die WT staan laat je jezelf de lucht in slaan en de grenade's liggen onder de auto,op et eind met 2 bazooka's erop of met een plasma en hij vliegt heel ver,record 24 secs(ok ok 23,9 ) . En gooi er een plasma neer(ja zodat ie aan is he) pak vlug een overshield stap in,en dan vlieg je echt mee uit het level(als je een over shield pakt ben je als hij oplaad onsterfelijk) kan jammer genoeg alleen in SP en niet in mp...
Probeer eens in Blood Gulch (400% leven enzo) je Warthog recht tegen een van de twee gebouwen te zetten. Ga dan in de passenger seat zitten. Laat twee maten een eindje achter de jeep gaan staan en laat ze een plasma granaat, dan een frag granaat en dan een raket eronder schieten. Als het goed gaat wordt je uit de jeep gelanceerd en vlieg je superver/hoog. Des-d1, gaan we weer eens doen^^
ERm zou wel willen maar wat je zegt klopt voor geen meter.Als 1 maat dit al zou doen ben je dood,en als 2 het doen ben je dubbel dood .Je moet zelf in de side seat zitten tege een muur gooi eerst een plasma dan een frag tege demuur(stuitert terug onder de auto)schiet dan en als je het goed doet kan je 5 a 6 x zo hoog als de bunker in BG springen...(als het al niet hoger is)
Als je eerst een plasma gooit en dan frag gooit dan ook nog met een rocket launcer moet schieten is die plasma nade allang ontploft.
Niet waar,ik doe het hele tijden(ook online kom op XBC als je me niet gelooft) dus dat gaat wel.... even een edit:voor mensen het verkeerd lezen
Wel waar sloeg op mijn post ,maar het kan dus wel ik heb het al meerdere mensen op het forum laten zien en het hun zelf laten doen,die plasma gooi je eerst tegen de muur dus heb je genoeg tijd voor die frag,en dan bazooka... tegen dat de bazooka aankomt ontploft alles.