1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Alert 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 feb 2008.

1. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Wreed! Laat het nieuwe Red Alert era maar komen_O_

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds in de ouwe!!! :9

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook veel zin in, C&C 3, en de expansion hiervan speelden al perfect op de x360 en dat zal met RA3 ook wel zo zijn :)

4. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    RA3 wordt gewoon de beste RTS. Oud spel in een nieuw jasje, toch net wat anders dan de Tiberium oorlogen. Als ik tot nu toe alles zo zie gaan er echt weer vette herrineringen boven komen. En dat eindelijk (online) op een console!

5. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En inmiddels verkrijgbaar bij Free Record Shop in Eindhoven. Ik denk dat alle FRS'en wel meedoen met de release :)

7. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat jullie het over de pc versie hebben.

8. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ik zag em ook al bij de bart smith
    is er trouwens een demo van op de 360 of gaat die nog komen of helemaal niet

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Volgens mij niet..
    kzie trouwens overal de PC versie maar niet de 360 versie..op bol.com staat die er voor 11 november, kan iemand dat bevestigen dat ie dan pas komt? Zou wel jammer zijn mja, vermaak me nu wel met Fable en en straks Gears 2. Maar RA3 is VET! Beste games voor mij zijn zo'n beetje is wel deeltje 2, en vooral Yuri's Revenge. Legendarische tijden.
    Kijk dan ook echt uit naar RA3, alleen weet iemand of deze mss me PC kan draaien? (beetje offtopic, sorry) Dit zijn de PC eigenschappen:
    Videokaart: Radeon X1650 Series
    Totaal geheugen: 510MB
    Processor: Intel Core 2 CPU 4300 @ 1.80 GHz (2 CPUs), ~1,8 GHz
    Geheugen: 1022 MB RAM
    DirectX-versie: DirectX 10

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ben bang dat je dan toch even op de site moet kijken of red alert 3 in typen bij google :9

En denk persoonlijk dat je geheugen je nog wel in de steek zal kunnen laten...1gb is toh wel beetje weinig...van de rest hoort het wel te lukken neem ik aan! of ze moeten de game echt zwaar hebben gemaakt.

Ik ga helaas toch voor de pc versie! maakt niet uit wat ze zeggen ik blijf rts genre toch een pc genre blijven vinden....

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben net begonnen aan de 360 versie en bezig met de tut.

Zie nu al dat het weer tof gaat worden.. Wennen op de console, maar na een tijdje zal dat (hoop ik) wel meevallen. Ik ga maar eens aan de slag d'r mee :cool:

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik speel hem nu op de PC. Red Alert 2 vond ik toendertijd heel goed, maar met deze opvolger weet ik het nog niet. Iet te vrolijk, te over de top...

Persoonlijk vind ik de laatste CnC3 (inclusief expansion) toch de beste moderne CnC game.

Overigens zijn de filmpjes zeker hilarisch... met een behoorlijk budget en veel bekende acteurs.

EDIT: Kijk uit als je deze game op de 360 speelt:

http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1618/Command-Conquer-Red-Alert-3/p1/ (review)

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  13. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net 4 uurtjes begonnen met de sovjets.. en damn wat zijn de weer creatief geweest met units :)... erg bruut allemaal.. Na tiberium wars eindelijk weer is water units..

:) weer toppertje voor de 360 erbij :)

14. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik gaa deze game strax denk ook ff kopen als de frs open gaat :D
    is de besturing een beetje te doen op de 360 ??

Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  15. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is hij 65€ waard???

16. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah de besturing werkt prima.. naja beter dan prima.. werkt uitstekend :).. weer de nodige verbeteringen t.o.v tiberium wars... doe wel eerst de tutorial om alles ff te ontdekken.. duurt wel lang (uurtje)..

en of hij de 65euro waard is.. jah ik vind van wel.. zekr als je C&C gek bent :).. ik vind het meer sfeer hebben dan tiberium wars..

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Een slimme fan koopt hem ergens waar die 55 of minder is. :p
    Of voor de pc.

Leuke game.

Geweldige cast/filmpjes. Leuke gameplay, maar net iets te over te top en cartoony.

Niet de geweldige hit die ik hoopte (al zwakte dat af naarmate ik meer beeldmateriaal zag) maar ik zal me er wel even meer vermaken.

Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  18. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zou hem wel voor 55 zeker kopen maar de mediamarkt mag geen prijzen geven over de telefoon WTF?:confused: dus nu ga ik niet daar helemaal heen rijden om dan te zien dat hij 60 is, neit dat ik het niet heb maar ik heb al zoveel nieuws wat ook niet echt goedkoop is

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mwjah....kan je geen ongelijk geven! Maar goed dat je erbij zei moderne want de beste vind ik het niet.

Ik moet zeggen ik had kwa units toch wel wat meer verwacht....bedoel je weet nu gewoon zeker dat er een expansion komt en dat vind ik erg kut....lijkt juist wel of ze er met opzet steeds weinig units in doen....

20. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is DE realtimestrategygame op het moment!! kopen dus..alles is top heb hem al uren kapotgespeelt!

Deel Deze Pagina