Ik denk dat ik over een jaar meer AoE2 heb gespeeld (vanaf nu) dan RA3. edit; vergeet ik trouwens DoW1 & 2 en SC nog... details...
ik vind de eerste 2 misss vande soviets een beetje raar de 3e is al stukken beter vooral omdat een blonde chick me nu helpt..iemand hier die n keer wil co-oppen op live? want niemand in mn friendslist die m heeft tag: dark lars voeg maar toe als je witl dan
Hoeso raar? Wacht maar tot je missie 3 van rising sun speelt haha. Geweldige game, precies wat je verwacht van RA, soms wel iets over de top maar ik ben helemaal wel. Speelt ook erg lekker, maar je mist wel de muis. Maar dat wist ik van te voren.
Lijkt me wel een leuke game, al heeft Warcraft me altijd meer getrokken dan C&C/RA. En op de een of andere manier heb ik a het geduld niet voor strategy games op de console en b vind ik dit soort games toch veel beter tot hun recht komen op de pc.
Is ook zo, maar als je nou een PC hebt die dit spel niet kan draaien is de console-versie zeker ook een goede optie geworden. Ik heb de campaign met de Sovjets uitgespeeld en ik moet zeggen dat de besturing met controller me 100% meevalt. Ben nu net begonnen met de allied campaign. Tijdje geleden alweer dat ik een game voor 100% wilde uitspelen
Ik heb alle eerst 3 missie's gedaan van de 3 factie's en er zitten echt toffe missie's tussen. En zoals goiz zegt, het is een heel goed alternatief als je geen goede pc hebt, zoals ik . Sommige missie's zijn echt heel makkelijk, zelfs op hard...
Ik zag de game voor €60 bij de MM in Zwolle en stond te twijfelen om de game mee te nemen. RA2 en RA2 Yuris revenge echt uren gespeeld en RA3 wil ik ook graag spelen. Ik hoop dat er nog een demo komt voor de x360, want ik wil graag weten of de besturing mee valt op de console.
Je zou C&C3 demo kunnen downloaden indien je nog nooit een RTS hebt gespeeld. Andere game natuurlijk maar wel een RTS.
is neit te vergelijken vind ik ! nu is het wel lastig op hard, vooral als je er op het laatste achterkomt dat de missie nog neit voorbij is en j ehebt niks meer omdat je dacht dat het voorbij was -_-
Al een keer gedaan maar vond de game niet super spelen. Maar ik ga ervan uit dat ze besturing verbeterd hebben.
Nou, ik denk dat de verbeteringen ten opzichte van Command and Conquer 3 minimaal zijn. Dat systeem kreeg al veel lof. Dus als je die al niet lekker vond, dan denk ik niet dat de besturing van Red Alert 3 je gaat bekoren.
weetje wat irritant is? dat systeem van cnc was idd al erg goed en werd goed beoordeeld maar toch blijft iedereen roepen dat het een kut systeem is alleen het werkt gewoon goed, op pc beter maar das gewoon onzin want ik ben toch wel n rts expert en vind pc maar beetje fijner
dit is een game van ea. Word deze ook vertaald? Bedoel dan nederlands ondertiteld? Niet dat ik dat echt nodig vind maar vind het toch altijd handig.
wtf is dat mannetje met elektriciteit dat ineens al je kk dure units in de lucht laat verdwijnen? wat is dit voor bs?
echt vreemd hij komt daar aangelopen en alles wat in de buurt komt vliegt de lucht in en is weg. het is in missie 6 of 7 op mt fuji als de soviets je speelt dus tegen die china mannen
Gewoon een paar vliegtuigjes op af sturen. Of zo'n Orbital drop oid uit je special options menu. Als het goed is kom je maar een paar van die irritante units tegen.. Zat ook raar te kijken toen ik met een lading Apocalypse Tanks aankwam. Al m'n tanks verdwenen als sneeuw voor de zon