1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Alert 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 feb 2008.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Net derde missie van Allied gedaan en naar volgende gegaan.
    Krijg je het filmpje van de invasie van The Empire of the Rising Sun.

Dan ineens raar beeld (alsof die vastloopt) en dan gelijk het volgende scherm waar de missie wordt uitgelegd door die allied chick.

Ik neem aan dat dit niet zo hoort?

edit; introfilmpje gevonden op youtube onder de exact naam van Red Alert 3 Allies Mission 4 :)

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  2. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh is dat bij iedereen? ja idd het was de tanja van de rising sun gaat echt nergens over :p ik had mar turrets naar gezet..t is wel lastig ik speel gelijk alles op hard maar dan is het wel een stuk leuker want dan is het best meoiolijk en geeft het de uitdaging van red alert 1!!!

nogmaals..is er iemand die wil co-oppen?

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn maar zo'n 2 of 3 missies per kant die echt lastig zijn op hard.
    En als je dan een keer overnieuw begint kun je vaak al stukken beter en sneller van start gaan op een bepaalde manier.

4. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, speel de campaign op medium en dat win ik makkelijk. Skirmish daarentegen word ik echt geslacht door een medium ai.

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Syko chick, moet natasha gewoon gebruiken om haar te snipe (2 keer schieten). Ik speel ook op hard, zoals tco al zei, er zijn maar een paar missies moeilijk. Maar ik ben nog geen missie tegen gekomen die ik meer dan 2 keer moest spelen. Maar ik moet nog wel bij alle 3 laatste 2 missie's.

Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  6. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat heb ik ook hoor alleen soms laad ik wel even snel als er iets fout gaat(midden in het spel save)

7. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die missie dat je die emperor moet killen is te geniaal, en dan kan je ze later ook nog eens redden :d

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Nou al 8ste missies waren een eitje, ook al kwam de timemachine bij de russen bijna weg LOLOL SPOILERZ!

Anyway, ik vind de verhaallijn echt geweldig, de hele tijd plotwendingen zodat er altijd iets anders aan de hand is. Daarnaast zijn de missie's ook heel divers en leuk echt top.
    Nu nog de laatste missie's van de factie's, kan niet wachten op die originele amsterdamse taal.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    1 Missie (allied) ben ik wel een paar keer opnieuw begonnen 8)

Missie tegen de president

- Eerst zat ik te slapen en werd Tanya opgevreten door een beer.
    - Toen kwam ik er opeens achter dat er een tijdslimiet op zat. Ik was op m'n dooie gemakje bezig een huge base te bouwen en de klerezooi over te nemen met engineers en opeens was het mission failed.
    - En tot slot had ik wél alles op tijd onder controle en dan ontsnapt die lul alsnog in een heli 8)

Inmiddels Sovjets & Allied uitgespeeld. Zit nu bij de 3e missie van de Rising Sun.

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toen toevallig nog een cryoshot over, dus snel die limo bevroren.
    Ik weet alleen niet hoe ik die gebouwen moet capturen om de hoofden uit te schakelen, dus maar gewoon 8 bombers op af gestuurd. Toen die missie begon dacht ik eerst dat ikzelf de spion wasn haha.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gewoon zo'n 30 vliegtuigen op dat gebouw afgestuurd. :)
    Had er nog 5 over of zo voor die limo.

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Spelen jullie RA 3 via de pc of de xbox 360?
    Ik zou graag willen weten of de game een beetje te besturen is (zoals units aanklikken, gebouwen bouwen, gebouwen upgraden). Speelde RA 2 altijd en op de pc had je met een paar klikken vanalles gedaan.
    En zit er tempo in de gevechten? Ik wil niet uren bezig zijn met 1 potje. Bij RA2 duurden de potjes bij mij nooit zo lang.

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een missie gevonden die moeilijk is, de laatste van de allie's. De andere 2 laatste missie's waren een eitje maar deze is echt wel fokkin moeilijk, als dat gebouw niet zo tering sterk was had ik em al gehaald, maar lukt steeds net niet. Iemand tips?

Edit tanya, niet aan gedacht ik zal dat eens proberen.
    Edit2, deze missie is zo juist ook makkelijk geworden haha, wel de moeilijkste van alle missie's maar je moet echt tanya gebruiken voor dat gebouw (eigenlijk wel te overduidelijk maar goed).

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoes dit spel nu eigenlijk op de 360?
    is het een aanrader?

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer de demo?
    Lees wat reviews?

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    tja reviews... ik vraag ervaringen vanj ullie!!

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    isdit een aanrader om tespelen op de 360 of is dit toch echt een game die je op de pc moet spelen?
    (balen dat ik geen goudenxbox live heb kan de demo niet downloaden)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Demo's kun je altijd downloaden ook met silver.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    onzin, er zijn ook demo's die eerst een tijd alleen voor Gold beschikbaar zijn

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, een tijd. :p

Laatst bewerkt: 4 dec 2008

Deel Deze Pagina