misschien kunnen ze wel een soort muis maken + een paar sneltoetsen. Bij steel batteljon hadden zo ook zoiets
Ik zou RTS op de console juist super vinden. Want RA of C&C of WCIII is brilliant op de pc, alleen vind ik het bagger om crappy achter mijn bureau te moeten gamen, ook gamen op de pc is in mijn ogen echt minder geworden. Ik wil gewoon lekker warcraft op de xbox. Het bedenken van goede besturingsmogelijkheden zou toch easy moeten zijn. Kijk maar naar shooters...veel vonden/vinden het niks, maar een halo bewijst toch anders. Ik vind RTS op XBL echt een waardevolle toevoeging. Laat ze maar komen, ik koop het dan echt wel. mX
Mee eens, want ik vond warcraft 3, en alle c&c delen (bijna alle dan) op de pc gespeeld, en ik vond ze super dus ik zou het wel een goed idee vinden als ze dat deden. maar om nou een muis aan je xbox aan te sluiten, waarom niet. Als je het niet mooi vind heb je pech, dan doe je toch lekker halo ofzo*)
Op een joystick is het best te doen hor. dan gebruik je de triggers om je pijltje sneller te alten gaan, en als je zelf de snnelheid in kan stellen (zoals Broken Sword) dan zouden er helemaal geen problemen moeten zijn. Een muis moet neit kome op een console vind ik. Moet ik alsnog achter een tafel gaan zitten en daar kot nog bij dat je online dan gelijk heel wat anders krijgt. dan krijg je van die PC gamers die goed zijn met een muis, nou ik ben minder goed met een muis dan met een joystick vergeleken met anderen