1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zal wel voor 26 oktober opnieuw een up-to-date console in huis moeten hebben wil ik deze game uberhaupt zelf kunnen spelen.
    Xbox One X bundel-tje dan maar? :+
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb de game in maart gespeeld lol, echt maar 1 paardenrace en 1 race met een kar.
    Snap niet wat daar zo enorm gamebreakend aan is.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Sowieso PS4. Check die exclusives.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Je kunt natuurlijk ook gewoon hopen dat ze die paardenraces beter uitwerken, zodat ze leuk zijn om te spelen....

    Als ze het qua gameplay gewoon goed doen, kan dat best tof zijn, lijkt me.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dit zou ik inderdaad ook uitstekend vinden voor mijn irritaties met paardenraces. Dat is ook het enige minpunt wat ik had met Witcher III, maar in bijvoorbeeld Kingdom Come zit een hele toffe rit met meerdere paarden naar een plek waar een aantal slachtingen hebben plaatsgevonden.

    Ik heb dat stuk gisteren net gespeeld en als ze het zo doen in RDR 2, dan heb je echt een 10 uit 10 gameplay momentje. :)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Damn je bent wel erg gefocussed op paardenraces he?
     
    Alexknl, Jorrie en Servantes vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dude, heb al meerdere achtervolgingen gehad met paarden in Kingdom Come gisteren, dus excuses voor het ongemak. In die game is het overigens uitstekend uitgewerkt. :)
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik verkies toch performance boven exclusives (een woord waar ik trouwens best een hekel aan heb, maar dat terzijde :lol:) als het zover is.
    Waarschijnlijk gaat het ook nog eens om tijdelijk exclusives.. Maar kan zo snel geen lijst vinden met de verschillen tussen de twee versies?
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    XBO zou ik puur en alleen als 2de (of 3de, na Switch) console halen, tenzij de PS4 exclusives je allemaal niet interesseren en je die paar XBO exclusives wel geweldig vindt.

    XBO X heeft de beste specs, dus voor multi-plats inderdaad de beste keus momenteel, maar zo lang zal het niet meer duren voor die PS5 eraan komt.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Duurt nog wel ff hoor. 2020 verwacht ik, en dan eind 2020. One X is gruwelijk, maar mist gewoon games als GoW. Ik moest ook kiezen laatst, One X of Pro. En puur vanwege de games voor de Pro gegaan. Die performt prima bij GoW trouwens, en dat is best een mooie game zeg maar.

    Ik zou RDR2 wel liever op een One X spelen trouwens, verwacht wel wat verschil. De trailer vond ik trouwens wel mooi, snap niet helemaal waarom het als minder wordt gezien. Grafisch best mooi eigenlijk. Nee, geen GoW, maar dat is geen open world game. Ik verwacht een geweldig sfeertje bij RDR 2.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik geil nu eenmaal iets meer op hardware dan op exclusive games, al is RDR2 eigenlijk ook een exclusive want niet speelbaar op PC. :D
    Gelukkig duurt het nog wel even voor dat ie uitkomt... (PS4 heeft inderdaad zeker genoeg titels die ik ook graag thuis zou willen kunnen spelen, nu speel ik ze enkel met vlagen bij vrienden)
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    • Buildings and structures under construction: come back later and they might be farther along or finished. Cities are expanding and transforming: Railroads are being built as you play etc,
    • Focus on interactivity and feeling of connect with the environment: procedural animations, horses push and kick small rocks as they trot, small "entirely real time !!" avalanches (the article makes a pretty big deal about those but i guess they're not unlike those seen in Uncharted 3/4, tbh) as you walk on/along slopes
    • You don't pick dialogue lines, rather use some kind of wheel to choose how to approach an NPC: menacing, friendly, indifferent etc. smooth and seamless.
    • The first mission they were shown (get food) was used as an example of the degree of freedom you're given throughout the game. Can be completed by hunting for food yourself. Or you can can rob someone and buy food. Or you can find a small fisherman's hut and threaten him into giving you all his food and fish (and money if you feel like it).
    • Similarly, robbing a bank can go smoothly (manage your party members' temper so they don't start shooting left and right and try to obtain the safe keys 'peacefully'. Or just go guns blazing, blow the safe with dynamite and alert sheriffs and vigilantes).
    • Some light crafting mechanics, but they didn't want to go too deep

    Generally speaking, they're trying to avoid scripted events as much as possible and have everything happen as a result of AI interaction.
    It all sounds very intriguing, hopefully they were able to strike a good balance betweenmanaging and playing.
     
    Tim, X-Junk, Cyrax en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nice! Ik las het op IGN inderdaad. Klinkt goed, apart dat er zo lauw wordt gereageerd op de laatste trailer. Vooral over de graphics. Ik kan me daar niet bepaald in vinden, het zag er imo behoorlijk sfeervol uit. Misschien zijn we verwend geraakt door GoW, Far Cry 5 en AC Origins, maar R* acht ik wel in staat om een prachtige wereld neer te zetten. Ik heb het volste vertrouwen in deze game.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Denk dat mensen vooral gameplay beelden hadden verwacht, maar dat doet Rockstar bijna nooit toch?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, niet vlak voor de release volgens mij. Ik las best veel negatieve comments omtrent de graphics, maar daar kon ik me niet in vinden.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    VEEL DETAILS VAN RED DEAD REDEMPTION 2 BEKENDGEMAAKT

    Via meerdere previews online zijn er meer details bekend over het aankomende Red Dead Redemption 2.
    Zo wordt in de preview van de Telegraph verteld dat het Honor-systeem uit de vorige Red Dead Redemption terugkeert. Het Honor-systeem houdt in dat stadjes en inwoners anders op het door de speler bestuurde personage reageren, afhankelijk van hoe spelers zich in die spelwereld gedragen. Naast het gedrag van hoofdpersonage Arthur Morgan zijn er veel kleine details die zijn reputatie kunnen beïnvloeden.

    Zo wordt als voorbeeld getoond dat Morgan een kamp van een visser leeg rooft. Wanneer de visserman spelers ontdekt, kan men er voor kiezen hem neer te schieten, weg te rennen of te dreigen om er voor te zorgen dat hij niets doorvertelt. Hierdoor kan bijvoorbeeld ook veranderen wat voor soort producten in winkels worden aangeboden.

    Het verhaal van Red Dead Redemption 2 zal een beeld schetsen van hoe de slechteriken uit de vorige Red Dead Redemption zo zijn geworden, aangezien RDR 2 een prequel is.

    Rockstar laat weten dat er een multiplayermodus in de maak is voor de game, al geeft het nog geen details hierover. Deze modus moet op een later moment onthuld worden.

    Uit de preview van IGN blijken weer andere details. Zo kan de hoed van Arthur Morgan van zijn hoofd geschoten worden en als spelers die niet oprapen, moeten ze een nieuwe kopen. Ook is de band tussen spelers en hun paard belangrijk. Een paard kan door hem veel aandacht te geven het vertrouwen van de speler winnen, waardoor hij minder snelt wegrent tijdens vuurgevechten. Als een paard sterft, moet een nieuwe gevonden of gekocht worden en moet die opnieuw getemd worden.

    Red Dead Redemption 2 komt op 26 oktober uit voor PlayStation 4 en Xbox One.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    http://www.evilgamerz.com/46123_Weer-geweldige-screenshots-van-Red-Dead-Redemptio....html

    Mooie screenshots in dit bericht. Uiteraard snap ik wel dat ze voor de sake of the game opgepoetst zijn, maar ik denk ook aan iets anders als het gaat om de meningen rond het grafisch aspect.

    RDR 2 is een open wereld game, en elke open wereld game die ik ken, van welke studio dan ook, heeft minder mooie graphics dan een game met een semi open wereld of een van a naar b design.

    Ik twijfel echt geen moment nog dat RDR 2 een game gaat worden met een vette beleving van het verhaal en de wereld waarin zich dat afspeelt. Op basis van de laatste trailer begin ik zelfs mogelijkheden te zien dat het verhaal mogelijk zelfs stukken beter word dan in RDR 1, waarbij je vooral van hort naar her werd gesleept en meer aan het lijntje werd gehouden dus. Verhaal > Graphics.

    In RDR 1 was naar mijn mening vooral de terugkeer in Amerika, dus na het stuk in Mexico, echt noemenswaardig goed, zeker het einde wat in mijn ogen echt western was.

    Bij RDR 2 denk ik dat het verhaal over de gehele lengte waarschijnlijk gewoon beter gaat worden dan in RDR 1. Dit denk ik ook op basis van de verschillende personages die we al in beeld hebben gezien en die we al hebben gehoord. Ik denk niet dat het verhaal zich alleen rond Dutch concentreert, maar dat iedereen een belangrijke betekenisvolle rol gaat spelen in de game.

    Lang verhaal kort: Met al het bovenstaande in het achterhoofd zou ik schijt hebben aan iets mindere graphics, zeker als je meerekent dat open wereld games er altijd iets minder uit zien dan games die je een beetje aan het lijntje houden.

    Ik denk dat RDR 2 nog steeds een top gaat game worden en ik twijfel dus nog niet, in geen enkel opzicht, aan de koers die R* met de game aan het varen is.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat ken je toch ook heerlijk slap lullen hé :D
     
    Reckuuza, WorkingTitle, Alexknl en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als jij er blij van word. :+
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Rockstar games draaien altijd goed op consoles. Zou er persoonlijk niet een X voor in huis halen, tenzij je natuurlijk 4K MOET spelen. RDR draaide ook prima; het is ook niet de drukste wereld waarin jouw karakter zich begeeft (en dat is ook de bedoeling wanneer je over de prairie met je paard rijdt).
     

Deel Deze Pagina