1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie stellen je aan. Beter deze microdingen dan talloze dezelfde crimes of hideouts clearen (Spider-Man). Al deze dingen zijn optioneel maar dragen bij aan een levendige wereld waar het gewoon kan. Vind het ook echt bullshit dat het als negatief wordt gezien. Wat is er negatief aan dat een speelwereld echt 110% aan activiteiten biedt? Haten op meer diverse content in een game. Echt onzin. Lijkt EA wel

Dus ja, you guys old en zeikerig . Dit is gewoon puur haten op iets populair

Laatst bewerkt: 3 okt 2018
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gezellig zeg. Mensen geven hun mening en het wordt gelijk als zeiken en haten omschreven. En fijn dat we allemaal lekker oppervlakkig op 1 hoop worden gegooid. One happy family hier op het forum, dat lees je wel.

Reckuuza, Smok3y, RaouLioo en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Mensen met een andere mening zijn ook gewoon heel eng!

Olijke Poffer, Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Men mag bepaalde microdingen toch simpelweg niet leuk vinden, of ze vinden afleiden van waar het om draait? In het echte leven zitten ook microdingen (strijken, afwassen e.d.) die niet heel leuk zijn maar wel aan wereld bijdragen die 110% aan activiteiten biedt. Toch zou ik prima zonder die dingen kunnen :p

Zifnap vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja niet leuk vinden, geen tijd voor hebben, prima. Maar ik vind het nu echt letterlijk zeuren omdat rockstar een levendige wereld bouwt met veel mogelijkheden die totaal niks verder met side of main story missies te maken hebben. Waarom zou je daar over zeuren. Het draagt bij aan een wereld die leeft. Het is toch tof dat er een hele poker game in zit of kan vissen. Of je dat nou wel of niet doet. Alsof die microdingen ook echt de game zijn

Zifnap vindt dit leuk.
  6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Was dat geen blackjack?:+

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is iets heel anders dan wat je hiervoor schreef. Eerst schreef je 'Beter deze microdingen dan talloze dezelfde crimes of hideouts clearen (Spider-Man).' waarmee je die microdingen best wel op een voetstuk plaatste en zoals ik het lees zelfs als belangrijke vervanging/aanvulling op het primaire spel ziet, terwijl je ze nu juist downplayed tot 'het is leuk dat je kunt vissen maar die microdingen zijn niet de echte game'.

Die laatste post kan ik me helemaal in vinden trouwens! Vind het zelf ook supertof dat de wereld zo levend is en dat je zoveel kunt doen, maar 'Beter deze microdingen dan talloze dezelfde crimes of hideouts clearen' vind ik gewoon te kort door de bocht.

Reckuuza, Zifnap en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Yep, ben ook een zeikerd aan het worden.
    Echter, kijk ik nog steeds erg uit naar dit nieuwe spel.
    Ze hadden het voor mij zelfs 4x zo groot mogen maken. Enkel merk ik dat het steeds lastiger aan het worden is om alles te doen/ uit te spelen.

Rossi46 en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dit exact. Verder ook echt zin in deze game.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Helemaal mee eens. Maar dat neemt niet weg dat mensen er een eigen mening over mogen hebben. Anders denkend is niet per definitie slecht of fout, tenzij je natuurlijk Killamonkey heet. ;)

Killamonkey, UpInSmoke0611 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zeggen dat je er niet zoveel om geeft is toch geen haten lol

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Paardenpoep wegbrengen... Konthaar in bad scheren. Nee joh, totaal niet haten

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Upinsmoke is de laatste persoon waarmee je een discussie aan wilt gaan dude.

Zifnap vindt dit leuk.
  14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Het thema kan veel doen hoor. Scarface was geen topgame maar ik heb denk ik wel 25000 dezelfde drugdeals afgehandeld in de lekkere jaren 80 roze miami vice sfeer

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ontzettend veel zin in de game! Door de kinderen koop ik ook niet veel games meer en doe ik maanden over zo'n spel maar kijk er naar uit!
    Vooral heel benieuwd naar je paard zijn ballen die krimpen als het koud is :lol::lol::lol:

Bidle en Rossi46 vinden dit leuk.
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het thema is zeker ook een kracht van RDR2. Zoveel goede games zijn er niet die deze tijdsperiode mooi in beeld brengen.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er zit in RDR2 wel een skill level systeem geloof ik. Ik heb het zelfs als 'RPG elements' verwoord zien worden. Ik heb me altijd al afgevraagd waar Rockstar Games de grens trekt tussen hun manier van open wereld games en een regelrechte RPG.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik lees het al, tijd voor wat meer zware deadlifts om wat stoom af te blazen :9

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Veel zin in de game.

Alle details en activiteiten die je kunt doen. Zoveel te doen. Wou dat ik meer tijd had.
    Wel fijn dat bij Rockstar je niet verplicht wordt deze dingen te doe omdat je anders niet genoeg geleveld bent voor de verhaallijn.

Dan kan ik alleen de leuke activiteiten doen.

Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina