De PlayStation pro doet er gewoon 2 uur over. Het feit dat ik RDR1 nooit gespeeld hebt maakt mij nu ook zo blij als een kind. Lang geleden haha.
Thanks. Met ons adsl lijntje kan ik dus nog 3 uur wachten tot de patch gedownload is. Zucht dat glasvezel maar de lucht in gaat De kabel ligt voor het huis best frustrerend. Gvd kon het niet laten de review van gamekings aan het kijken en binnen 5 min een spoiler. Nou maar meteen afgezet grrr
Potverdorie wat een sfeer en wat een dynamiek tussen de characters! En dan ben ik nog maar in de prologue. En die graphics! _0_ Deze game wordt een blijvertje net als GTA V die je ook meerdere keren kunt uitspelen zonder je te vervelen. Ik twijfel alleen nog wel om als een good guy of een bad guy door de game te gaan. M'n intuïtie bij bepaalde keuzes neigt toch naar good guy, een persoon afschrikken en toch laten gaan... Maar aan de andere kant kan een bad guy spelen ook tof zijn. Spoiler Je moet in het begin verplicht gaan jagen op een hert, zorg daarmee voor een clean kill headshot, je wilt niet missen, dat is gewoon te zielig ook al is het een game
Heeft het ook daadwerkelijk 2 uur geduurd? Begon bij mij met 118 minuten maar na een kwartier staat hij nu op nog 59 minuten resterend
Ergens een goedkope key te vinden op een betrouwbare site voor de digitale Xbox One X versie? Damn, overal zitten die keys boven de 60 euro, dan kan ik nog beter hem voor 69,99 van Live halen.
Nog 12 minuten. Dus uiteindelijk een minuut of 100 totaal. Stond een vrouw voor me bij Game Mania die vroeg om Rode Dode Redemptie
Oké, ik ga het zeggen. Deze game heeft GTA V ruimschoots overtroffen. Al die tienen zijn geen hypecijfers, dat zijn keiharde cijfers over hoe goed deze game wel niet is. Ik sta perplex van de details, zowel grafisch als de details in wat je allemaal kunt doen, al die kleine dingen.......... Bohhhhhhhh!!!!
Tinus ... GTA 5 was ook 2 weken echt leuk totdat het repetitief werd RDR2 komt er sowieso. Nu alleen niet lol
De enige plek is de Intertoys en daar vertik ik eigenlijks langs te gaan na wat ze geflikt hebben met het personeel van Bart Smit, wat beter personeel en vriendelijker was dan die eikels bij Intertoys. Een tientje meer betalen als het niet anders kan is me dan ook wel wat waard.
Toch maar gefomod en hem besteld bij de MM, wou eigenlijk tot zondag wachten maar wat als hij uitverkocht is!