Echt he. Zó veel detail is erin gestopt. Ik zit soms echt verbaasd te kijken naar mn scherm, zo mooi Ook al wat domme dingen meegemaakt, zoals een vrouw die ik een lift gaf naar een dorpje en dan tegen een laaghangende tak aanrijden, zodat ikzelf en zij van het paard af flikkeren. Moest er wel om lachen (:
Je hebt zo'n gouden kannetje waarmee je je paard kunt reviven. Ik heb het nog niet geprobeerd trouwens maar volgens mij moet dat werken.
Op het moment dat je iets verder in de story bent, ergens in chapter 2 Spoiler unlock je naast de donatiebox ook een ledger en kun je camp upgrades doen, eerst dien je Spoiler Dutch z'n tent te upgraden en vervolgens verschijnt als volgende upgrade je eigen tent, waarbij je fast travel unlocked
Je kan onder opties instellen dat je 1 keer klikt voor rennen. Kan wel meer handige dingen instellen daar.
Haha ik kwam een man tegen die van zijn paard was gevallen. Heb ik hem naar de dokter gebracht. Die zag het meteen. Arm moest geamputeerd worden. Dus hij zaagt z'n arm eraf en flikkert die arm in een emmer. Heerlijk die rockstar humor.
Pfoe dat fast travel werkt alleen als je de map gebruikt in je kamp. Je kan dus niet waar je bent op elk moment terug fast travelen naar je kamp..... en je kan ook maar enkel fast travelen naar plekken die je ontdekt heb.
Zitten idd erg leuke dingen in! Ook gewoon stukjes waar je niet direct bij betrokken bent. Zoals iemand die stoer doet met een recolver tegenover vrienden met een mooi resultaat.
Of iemand die de hoeven van een paard aan het slijpen is en een doodschop krijgt omdat ie schrikt dat je eraan komt lopen
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ga van de week de X Box one X halen en wil dan gelijk RDR II HDR/enhanced versie kopen. Hoe kan ik zien of ik die versie heb of is iedere versie van RDR II een enhanced versie?