1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Proficiat met je nieuwe titel!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Iemand hier al een bevestiging van Bol.com dat de Strategy Guide onderweg is. Leverdatum is bij mij 1 november maar nog geen verzendbevestiging en als ik op de site kijk staat bij nieuwe orders 8-9 werkdagen (en is weer een aantal €'s duurder geworden)
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier ook niks.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Damn, nu kun je hem vandaag nog niet 3 minuten snel doorbladeren en daarna wegleggen...

    Zonde man.

    (Tenminste, zo gaat dat bij mij wanneer ik dan een dikke strategy-guide binnenkrijg: "Mooi zeg. Goed papier, ruikt goed, mooie plaatjes.... nice....", en dan zet ik hem in de boekenkast waar hij 2 jaar later een indrukwekkende collectie stof heeft verzameld. Ook mooi)
     
    Tim vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hahah ik heb precies hetzelfde.
    Kreeg hem dinsdagavond binnen en alleen ff kort doorgebladerd.

    Gisteren kwamen er paar vrienden langs en dan ging iemand ff gamen en ander las de guide. "Wow wtf dit zit OOK in de game?"
     
    Tim vindt dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat zit ook in de game? Wat mis ik
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Kamelen. Er zitten kamelen in de game. En je kunt ze leren spugen.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    HDR op mijn PS4 Pro icm mijn dikke Oled is echt lelijk in deze game. Man man, echt bizar. Ook best wel zonde, want het haalt me een beetje uit de game. Uiteraard heb ik het uitgezet, en dan ziet het er inderdaad een stuk beter uit. Maar ik kan niet begrijpen dat men zegt dat dit de mooiste openwereld game ever is. Misschien als ze HDR fixen, maar op dit moment (op de PS4 Pro) is dat voor mij in elk geval niet zo. De sfeer maakt heel veel goed hoor, en ik vind het verder echt een heerlijke game, maar de graphics vind ik oprecht matig tot soms mooi.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dont spoil the fun.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Sterker nog, deze game heeft géén HDR. ( zie vorige pagina ) Dit is fake HDR, het heeft totaal geen functie, waarom ze dat in godsnaam hebben gedaan is niet duidelijk, maar het is echt slecht.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Wat, ik heb toch niets verklapt over de chocobo's?!?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vooral als je het vergelijkt met een game als Horizon Zero Dawn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal mee eens.
    Dikke 4k HDR oled tv gekocht en een pro.

    Begin te rdr2 te spelen en het enigste wat me opvalt is mijn teleurstelling.

    Verder een topgame hoor, maar graphics vallen me vies tegen.
    Zeker na net god of war 4 te hebben gespeeld.

    Maar wat zet je uit zodat het er wat beter uitziet?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    :-( en ik het maar geweldig mooi vinden met m'n nieuwe pro. Heb ik gow en Spidey gewoon gemist in 4k .

    Weet niet hoor, maar als ik door de bossen loop en het licht door de bomen komt vind ik het echt geweldig mooi. De grasvelden en andere omgevingen zijn toch echt niet teleurstellend?

    Als dit tegenvalt, wat vinden jullie van de rest van de games dan. Zie fallout bijvoorbeeld.

    Daarnaast heeft deze game echt zoveel details die je niet in andere games ziet.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2018
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    HDR heb ik gewoon aanstaan, al is het geen HDR.
    Toch vind ik het er op de One X allemaal heel goed uitzien.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat hele HDR gebeuren zullen ze vast wel fixen toch...? Als alle andere games dat wel goed voor elkaar hebben, en vervolgens verkloot een van de grootste devs in de industry de HDR in hun blockbuster game, dan zullen ze dat heus wel willen rechtzetten...
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat ligt er maar net aan of en op welke manier hdr wordt ondersteund in de grafische engine. Dit is niet zomaar een " we patchen het er effe in"... maar wie weet beschikt R* wel over een magische knop die nog moet worden ingedrukt. Vergeet niet dat de game acht jaar in ontwikkeling is geweest. Dit is zowel een voordeel als een nadeel.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heb je ook hdr bij andere games gezien? Ik begrijp dat mensen vooral door de vergelijking worden teleurgesteld. De nieuwst AC is een mooi voorbeeld van goede hdr implementatie, net zoals gow (ps4).
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik hoor vooral HDR gezeik van PS4 gamers? Vind het op de One X erg mooi in ieder geval.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Jawel. Zowel op de One X, als de Pro. Origins bijvoorbeeld heb ik op beiden, maar ziet erg op de X echt merkbaar beter uit. Sea of Thieves vind ik ook heel goed gebruik maken van HDR, geeft hele mooie plaatjes.

    Maar ik denk dat we ook niet moeten overdrijven. Ik vind het er zonder HDR nog steeds mooi uitzien.Veel gamers dachten HDR te zien, maar dat blijkt achteraf dus niet zo te zijn. Ik vraag mij dan af of mensen daadwerkelijk HDR waarnemen of het alleen zien omdat de televisie aangeeft dat het HDR signaal wordt ingeschakeld ;) Ik heb hier op de dag van de release ook geen klachten gelezen over het ontbreken van HDR op de Xbox. Door niemand opgemerkt ?

    En ik neem mij voor om de rest van de week de afkorting HDR niet meer te tikken :+
     

Deel Deze Pagina